No. 1325 - Bystřička - přehrada

Na západním okraji Vsetínských vrchů, na řece Bečva, byla v letech 1908 - 1912 vybudována údolní přehrada, která měla vodou zásobovat plánovaný průplav Dunaj-Odra-Labe. Přehrada přeměnila obec Bystřička v jedno z turistických center Valašska.

Navštívil jsem Bystřička - přehrada

Toto místo prodává také turistickou známku
Delikates Bufet, Bystřička 372
Tábořiště Dolinky, Bystřička (web)
Kemp Ranč Bystřička (web)
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Obec Bystřička (web)

03.07.2023 - dostupná bez problému

Dan
TZ 1325
Koupena v Delikates bufetu.

Stanislav Staněk
Voda byla hodně zelená a asi proto bylo koupačů méně, než bych čekal v horký letní den.
TZ jsem koupil v saloonu kempu Ranč Bystřička, chtěli za ni 45 Kč.

Kolchar@seznam.cz
tz není
tz - bufet mimo letní sezonu zavřený - kemp ranč tz nevede, jen nálepku - oú o víkendu zavřeno...

Vladislav Dušek
TK koupena v Delikates bufetu. U přehrady se zrovna chystala svatba, tak jsem jim tam dlouho nezacláněl...

Lukáš Čecháček
Recepce v tábořišti Dolinky zavřena, ale koupil jsem v bufetu naproti hráze přes silnic.

Aleš Krump
Přehrada
V Tábořišti Dolinky zavřeno, známky mají v Delikates bufet. Přehrada sice menší, ale krásná i díky přírodě okolo.

Vlaďka Macháčková
Přehrada krásná, známka bohužel nezakoupena. V kempu Ranč známku neměli

TZ známka zakoupena v no name stánku přímo u přehrady v "Na Pláži" a pravé Valašské paní :)

Martin Karabina
Tz
Známka koupena na Oú Bystřička i v neúřední den vedle Hasičů, kemp vyprodáno.

Marek Majer
Známka
Restaurace u Mokrošů velice příjemná ale dnes jsem tam byl a nikde v označených prodejnách i podnicích jsme odjeli z prázdnou :-\ lze někde doobjednat a zaslat domů jak jde u jiných turistických věcí

Oldřich Jasenský
Dostupnost
Restaurace U Mokrošů má v Po, Út a St zavřeno. Na ranči dnes měli poslední. Přehrada je udržovaná a krásná. Když je ale nevlídné počasí, tak je to tu opravdu jen na chvíli.

Vašek Kozuk
Bystřička
Známka zakoupena v kempu Ranč Bystřička, kde jich měli dostatek.
Přehrada rozhodně stojí za zhlédnutí.

Patrik Filip
Bystřička
Super krásné počasí nám vyšlo prošli jsme si hráz a okolí. Známka koupena v restauraci U Mokrošů hned u hráze. (Vyšší cena 35kč)

Jaromír Mrnuštík
U Mokrošů
Známka zakoupena v restauraci U Mokrošů přímo u hráze. Její vyšší cena (35,-) vykompenzována vynikajícím jídlem.

Tomáš Parák
Bystřička
Známka zakoupena v restauraci U Mokrošů.

Milan Doležal
Bohužel jme byli na místě ve špatnou dobu, v úterý dopoledne. Hospoda u Mokrošů otevírá až v 11 hod, takže známku nemáme. Jinak přehrada je zajímavé místo a určitě stojí za to projít se po hrázi. Ve vodě bylo krásně vidět spoustu ryb.

Zdeněk Chmelař
známka
TZ zakoupená v restauraci u Mokrošů. Známek dostatek, ale poněkud předražené za 35,- Kč

Ladislav Jurásek
známka kopena v restauraci u Mokrošů kde za cenu 35kč je předražená.Dá se koupit pouze tam a na obecním úřadě kde je ale otevřeno jen v pondělí

Anička
V restauraci u Mokrošů ji měli vyprodanou, čekají na novou zásilku. Byli jsme tam v neděli, takže obecní úřad by asi neprošel.

Jirka
31.5.2012...dopředu jsem si domluvil po emailu dostupnost TZ u starosty, jelikož restaurace U Mokrošů je otevřená pouze pá-ne od 13 hod a údajně již TZ známku prodávat nebudou, IC pod hrází je zavřené už dávno, takže podle info z OÚ kde nám známku prodali ve čtvrtek o půl třetí odpoledne, budou TZ pouze u nich a v letní sezoně je dodají ještě do některého z místních kempů. Výborný přístup místního OÚ. :)

Libor
03.07.2011 - výlet kazilo děštivé počasí, ale výborný oběd U Mokrošů nám na něj dal na chvíli zapomenout (TZ měli také), vyběhli jsme aspoň na hráz ... voda dole, voda zeshora, zima ... brrr

jirkacek
Přehrada
Přehradu jsme si prohlédli poté , co jsme přijeli z Velké Lhoty, kde jsme shlédli Toleranční kostel. V restauraci U Mokrošů , která je mimochodem architektonicky velice zajímavá , jsme se ve velkém vedru občerstvili , dostali zde hezké razítko a koupili známku za 25 kč. Potom jsme se prošli po hrázi k výpustní věži a zpět. Z přehrady jsme jeli na rozhlednu Bražiska nad nedalekou obcí Jarcová , která je volně přístupná.Na obou místech jsme pořídili fotky , které spolu s dalšími informacemi najdete na www.turistika.cz , vyhledejte uživatele jirkacek a moje turistické cíle.

MARKOS
AHOJKY. VČERA VE STŘEDU KOLEM OSMÉ RÁNO JSEM ZNÁMKU BEZ PROBLÉMŮ SEHNAL NA OÚ V BYSTŘIČCE. HODNĚ ŠTĚSTÍ.

Hanka
Byli jsme na Bystřičce ve čtvrtek odpoledne a všude vylidněno a restaurace i infocentrum zavřeno. Rest. má otevřeno od pátku do neděle, což mě dost mrzí.

Pinďa
U Mokrošů
Příjemná restaurace s příjemnou obsluhou. TZ bez problémů.

Martin M.
Je to pěkné místo, ale momentálně je to tam rozbagrované, ale ne vše, takže se tam dá i okoupat :-) A známku jsem koupil bez problému v restauraci u Mokrošů.

Petr Kunčík
Je tam hezky, ale mimo sezonu zavřeno téměř vše. Petr

Dosoudil Jan
V restauraci u Mokrošů jsem se vůbec neptal, známku jsem sehnal v IC pod hrází, kde mi ji prodala velice ochotná mladá slečna.

Lubomír
Známku v restauraci U Mokrošů vůbec neměli, koupil jsem ji až v Informačním centru Pod Hrází.

Víťa
Známku mi prodala velice ochotná slečna v restauraci U Mokrošů i když bylo zavřeno a do otevření zbývalo ještě 30 min. (restaurace otvírá v 11 hod.)

Danny
Restaurace u Mokrošů - nedostupná.IC Zavřené asi už pěkně dlouho.Co se dalo sehnat tak razítko v penzionu oaza u přehrady.

Ina
Obcházeli jsme přehradu v 9,30 a nevěděli, kde se přesně známka prodává. Naprosto beznadějné! Tak brzy nebylo nic otevřené, abychom se zeptali a U Mokrošů nemají ani označení prod. místa.

Karel
Po roce jsem vyrazil na kole znovu na Bystřičku (60km),ale pani vrchní u Mokrošů měla pro mě stejnou odpověď "nemáme", ic pod hrází zavřené a vypadalo to jakoby navždy

Jiří Vymazal
Restaurace u Mokrošů - nedostupná. Obsluha neví, že by něco takového měli mít.