No. 1575 - Obec Horní Police

První zmínka o Horní Polici pochází z roku 1273 nalézající se v listině papeže Řehoře X. z 15.května 1273.

Navštívil jsem Obec Horní Police

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Obecní úřad, Horní Police
Restaurace U Huberta, 9. května 57, Horní Police
CÍRKEVNÍ PAMÁTKY
Liberecký kraj/Česká Lípa
50°42'14"N 14°24'14"E
2.722

Obrázek č. 1, Turistické známky, No. 1575 - Obec Horní Police

15.06.2022 - dostupná bez problému
11.06.2022 - zavřeno (nelze ověřit dostupnost)
15.09.2021 - dostupná bez problému

Libor Douša
Kostel se opravuje. Známku jsem bez problémů získal u pana starosty. Do objektu kostela se mi podařilo vzhledem k pauze zedníků dostat. Areál překvapivě velký, kostel nádherný!

Vladislav Dušek
Tz
Hospoda je od kovidu zavřená a na OU v sobotu kupodivu nikdo nebyl, takže si o známku musím napsat.

Matěj Bartoš
Dostupná na OÚ. Městečko malebné.

Václav Toth
Neděle tři odpoledne na místech uváděný prodej bohužel zavřeno

Ondřej Kindl
Tz
Škoda toho že poutní areál je stále v rekonstrukci,
na obecním úřadě známek dost
,tak jsem si vyfotil aspoň Ježíše v životní velikosti ukřižovaného na historickém mostě pro pěší.

Stanislav Staněk
Poutní areál je aktuálně v rekonstrukci a lze jen nahlížet od brány.
Známka zakoupena na obecním úřadě. Mají též výroční.

Vladislav Stárek
Horní Police
Obec nás mile překvapila. Spousta historických i architektonických památek. Je zde co obdivovat. Známka zakoupena bez problémů na OÚ, neboť zde dnes probíhaly volby. Paní z volební komise s námi ochotně sešla o patro níž a známku nám s úsměvem prodala. Děkujeme. Restaurace Na kovárně zavřená, podle prachu na oknech už asi dlouho. Restaurace U Huberta v provozu, ale o víkendu otevřeno až od 17 hodin.

Re: Horní Police
Na OÚ k dostání i VTZ 745. let od první písemné zmínky o obci Horní Police.

Jura
Re: Úřad
Kecáš

Luděk Slabý
Úřad
Byl jsem ve čtvrtek na Obecním úřadě a měli známek dost.

Miroslav Boušek
Tak dnes jsem tu byl opravdu naposledy. Na obecním úřadě se dnes neúřadovalo, v restauraci U Huberta už 3 měsíce známku nemají a snad už ani nevedou, na Faře jsou milí, ale TZ také nemají a konečně v restauraci Na Kovárně mají sice napsáno, že TZ prodávají, ale otevřeno pouze v pátek od 14-22 hodin, v so+ne od 13-22 hodin. Tak si o ní napíšu...

Petra
Nikde ani noha. Ale to bylo dobře, umocnilo to jedině nádheru poutního místa. Na katolické faře velmi milá paní, bohužel známky neměli a o provozuschopnosti místního pohostinství si můžeme nechat jenom zdát.

Libor Marek
18.9.2014
TZ koupena v místní restauraci (mimochodem, dobrá sekaná). Neuvěřitelné, co všechno je zde k vidění - krásné poutní místo, staré domky, zámek (jen zvenku) a "malý Karlů most" :-)

Miroslav Kraus
Dnes (30.7.2014) zakoupena v restauraci U Huberta za 3O,-

Zlata Kwasnická
V sobotu 26.7. bez problémů dostupná v restauraci Na Kovárně.

eMPage
Oproti Šárce si nemohu stěžovat. Známka byla v pořádku za 30 korun a postarší paní byla ochotná. Velký výběr jídel za přijatelné ceny a porce celkem velká. Dobrá malinovka. Restaurace U Hubertů není v provozu a je k pronájmu. Z předešlých příspěvků doufám, že jsem nebyl jen nějaký výjimečný případ a i další návštěvníci budou stejně spokojeni s návštěvou jako jsem byl i já.

Šárka
Známku jsme chtěli koupit v restaurantu Na Kovárně, ovšem za 50Kč, které za známku chtějí nás odradilo - nekoupili jsme. Na OÚ i v druhé restauraci bylo už zavřeno, takže jsme odjížděli bez známky. Jinak kostelík i zámek pěkný.

Honza a Martina
Restaurace U Hubertů není v provozu, Na Kovárně na nás hostinská vyštěkla že nemají, na faře jsme nikoho nepotkali a o víkendu je úřad zavřený, takže tam taky nic.

Renda
Restaurace u Huberta zavřená a Na Kovárně TZ nemají,jsou tam teprve týden a ještě je nemají. Zato na Faře jich mají dost.Stačí jen zazvonit na tahací zvonek.

Zero
Do Horní Police jsem dorazil večer, takže na OÚ už bylo zavřeno. V restauraci u Huberta měli známky vyprodané a v restauraci Na kovárně měli poslední a hostinský mi k ní dal i stojánek se slovy, že už žádné další nebude objednávat. Druhý den ráno byl OÚ otevřen už od sedmi hodin a TZ tam měli.

Ivo
Dostupnost restaurací jsem nezkoušel, protože jsem uspěl hned napoprvé na Obecním úřadě, kde kromě známek řada místních pohlednic. Jinak další z míst, které má člověk pod nosem a neví o nich. Na zámku příležitostná výstavka papírových modelů hradů a zámků ČR, kamenný most jako pěší zóna je impozantní, a pochopitelně poutní místo - kostel se zvonicí a ambity nemá chybu.

Roman
Restaurace U Huberta nefunguje, restaurace Na Kovárně měla zavřeno v době, kdy měla mít otevřeno. Známku jsem sehnal na úřadě (náhodou) mimo pracovní dobu

verusinek
Ani v jedné z restaurací už známky nevedou. Známku jsme sehnali na obecním úřadě.

Antonín Fegyveres
Restaurace u Huberta bez TZ. Známka bez problémů k dostání na arciděkanství vedle kostela.

David Prchal
Na turistickou známku jsme se ptali v restauraci U Huberta, kde nám řekli, že známky už nemají dlouho a restaurace Na Kovárně je prý úplně zrušená :-( na faru jsme se nedostali.

Monika
známka dostupná na fařev restauraci U Huberta ani Na Kovárně nemají

Lukáš
TZ dostupná bez problémů na OÚ Horní Police.V Horní polici naleznete i kromě Krásného kostela Panny Marie i nově opravený zámeček.Vřele doporučuji návštěvu kostela.

mike bike
U Huberta známky nevedou, ale poradili kde se sehnat dají -naproti v hospodě.

David
Zdravím sběratele. TZ se prakticky sehnat nedají jinde, než na faře (kde jsme se ale my pro změnu zapoměli zeptat)... Obecní úřad o víkendu samozřejmě zavřený a hospody ač mají znak TZ za okny, tak známky "dávno nemáme" a zřejmě ani nehodlají doobjednat. Areál kostela je zajímavý, ale v bídném stavu.

raf
Poutní místo Horní Police jsem navštívil v sobotu 24. ledna 2009. V restauraci U Huberta známku nemají a mít nebudou. Změnil se nájemce. V restauraci Na Kovárně měli otevřeno už od 13:00 hod., ale známku také nemají. Zřejmě došla. A tak jsem to zkusil na faře, která se nachází přímo v areálu poutního místa. Otevřel mi mladík, který mi ochotně prodal známku a navíc mi otevřel kostel k prohlídce. Uvnitř mají i pohledy a prospekty o místě a okolí, ale ke vší smůle žádný v češtině. A tak jsem pohrdl podrobným černobílým "bulletinem" v němčině a raději jsem si vzal stručnější barevný dvojlist v angličtině. Do Horní Police ale raději přijeďte začátkem července, to tady pořádají pouť.

K8
Tak musím zkonstatovat, že ani obecní úřad není spolehlivé místo na sehnání známky - 24.9. v 15h byl OÚ zamčen, nikde nikdo, přestože měli mít až do 17h (a navíc se tam objevila paní z jiného úřadu, která s nimi byla domluvená a přesto tam nikdo nebyl)Na faře jsme se pro změnu na nikoho nedozvonili.A Na Kovárně, přestože mají na dveřích samolepku prodejního místa TZ, tak TZ stále nemají.

Honza Pásler
Potvrzuji zprávy o uzavření restaurace U Huberta. Na Kovárně otevřeno denně odpoledne. Poutní areál je zajímavý, ale potřeboval by velikou finanční injekci, než se rozpadne. Po zazvonění na faře známka ke koupi bez problémů.

K8
TZ v hospodě ani na faře nemají a o víkendu se nedá koupit ani na OÚ

AFIk
Restaurace Na kovárně - otevřeno v sobotu od 15.00...já jsem tam byl po dvanácté hodině...takže nicFara - zvonil jsem...nic...okna byla ovšem otevřenáObecní úřad....v sobotu zavřeno Restaurace U huberta - uzavřená a k pronájmuTakže do Rýmařova poputuje fotka

Michaela
Turistická známka Horní Police je dobře dostupná na několika místech, ale v restauraci U Huberta vám jí prodají pouze za 35 kč i přes upozornění, že TZ mají jednotnou danou cenu.***

Keži
Horní Police
Do této pěkné obce jsem se dostal přes rozhlednu na Strážném vrchu.Dominantou je tamní zámek-bohužel nepřístupný,starý kamenný most z roku 1680 a kostel navštívení panny Marie,který jsem shlédl díky mladšímu kostelníkovi i zevnitř a který mi po zazvonění na faře prodal jak tz,tak i pohledy obce a kostela.Byl jsem překvapen dobrým stavem a nádhernou výzdobou kostela uvnitř,zvenčí už to tak růžové není,ale pár kč by to jistě spravilo.TZ zakoupena dnes v neděli na faře.Restaurace U Huberta je v neděli zavřená,ale ostatní dny prý funguje,jen nevím pracovní dobu,tz jsem v ní viděl na baru přes okno.Na pivko a utopence jsem tím pádem musel zajít do druhé restaurace Na kovárně,kde tz měli také,navíc příjemná paní "pinglová",ale je to spíš místní hospůdka.Otevřeno je:PO-ČT 14-22,PÁ 14-24,SO 15-24,NE 15-21,ale prý i déle-dle lidí!Díky za hezký výlet.

Honza
Bez problémů k sehnání od pondělí do pátku na Obecním úřadě.Pokud bude dole zavřeno tak se nenechte odradit a zajděte do prvního patra,kde je mají také.