No. 1195 - Ostrý 1044m

Pod vrcholem, na jižním svahu, byla postavena roku 1935 turistická chata Ostrý.

Navštívil jsem Ostrý 1044m

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku Toto místo prodává také výletku
Chata Ostrý (web)

17.05.2022 - dostupná bez problému

Vladislav Dušek
Tz
Tz na chatě za 45,- . Kopec nahoru je fakt výživnej. S ohledem ke svým kolenům jsem zpětna Kozinec šel po cyklostezce, která vede kolem druhé strany kopce. Okolo chaty modro borůvek.

Miroslav Dvouletý
Chata má v pondělí zavřeno. Načasovali jsme náš vandr a návštěvu zde na úterý a dostali jsme dobrého jídla i pití a také turistickou známku.

Olšar Zuzana
Turistická známka
Dobrý večer dne 12.7.2021 bylo na chatě ostrý v Beskydech zavřeno. Syn je sbírá a byl smutný že nemáme tuto známku.slo by prosím poslat poštou tuto známku? napište mi prosím na staskivovazuzana@seznam.cz děkuji Olšar Zuzana

Tomáš Jurošek
TZ dostupna na chate, nalepku nemeli.
Pivecko dobre, chata velice prijemna
Trasa Oldrichovice (u Vodarny) - Kozinec - Chata Ostry po modre tur. znacce.

Martin Halamíček
známka
26.8. TZ zakoupena v chatě,obsluha ochotná, koníček dobrý, zelňačka podprůměr.

Tomáš Parák
Ostrý 1044m
Známka zakoupena na chatě.

Martin Tešnar
Známka bez problému, obsluha v pohodě, Koníček nebyl špatný.

Capart
Známka bez problémů, jídlo celkem ušlo,bohužel jsme narazili na nepříjemnou obsluhu...

Blanka Janšová
Blani
krásná chata,šli jsme od horské chaty Kozinec po zelené,lepší cesta než po modré,příjemná obsluha,pivko dobré a vyborný bramborák,zpátky jsme šli po modré na chatu kozinec,super výlet počasí nádherné...doporučuji...

Jirka
28.7.2012...TZ k dostání na chatě, kterou považuji za jednu z nejhezčích, kde jsem byl. Česnečka jak má být,celková spokojenost.

Carlos
6. 7. 2012 krásné počasí, chata Ostrý otevřená, pivo studené, borůvkové knedlíky dobré, TZ dostatek. Pěkné místo, i když dost lidí.

JB
Ostrý
Na chatu jsme se vydali z Tyry - konečná busu 712 z nádraží v Třinci. TZ v chatě měli, šikovná výčepní nám ji prodala za 35Kč. Potom jsme se vydali vzhůru na Ostrý, celkem makačka.

Pavel
Auto zaparkované u chaty Kozinec,pak po zelené směr Ostrý,Salaš,pak po žluté na Ostrý a pak po modré na Kozinec,cca 9km,nenáročná trasa.Fotky na http://pavelsova1969.rajce.idnes.cz

pinkrton
Známku měli. Pěkné místo.

akinaakatarina
Vřele doporučuji. Pejsci jsou zde vítáni.

jarson
Znamky maji a jejich dost.

premek
znamku neměli a tvrdili mi že ji maji dneska přivést...už jednou mi to říkali to stejne.

Ina
sníh a klid
Užili jsme si pravou zimu. Na hřebeni sněhu sice pár čísel,ale všude. Na Košařiskách je už ovšem jaro. Byli jsme na noc a hostiský je fajn, viz.Honza.

venca
Podzimní odpoledne
Na to, že je už skoro konec října, je příjemně teplo. Využil jsem toho a na kole jsem se z Třince vydal směrem na Javorový a u rozcestníku Planá dolina jsem odbočil na Ostrý. Známku sice neměli, ( chatař tvrdil, že už 2 měsíce) ale projížďka podzimní přírodou stála zato.

Honza Pásler
Beskydy jsou překrásné !
Výstup k chatě na Ostrém od nejbližší autobusové zastávky "Tyra, hájenka" (v idosu nutno hledat pod MHD Třinec) je opravdu ostrý! Na 3 km okolo 500m převýšení.Aktuální provozní doba:Po-Pá:10.00-17.30So:9.00-17.30Ne:9.00-16.00Byl jsem tady hodinu před otevíračkou, všude se zdálo mrtvo, přímo božský klid, jen za barákem ňafal jezevčík. Odvážil jsem se zazvonit - a ochotný pan hostinský mi otevřel, prodal známku, umožnil otisknout razítko, natočil pivo...Točí tady Radegast, 10° za 20,-; 12°za 25,- Kč.Těšil jsem se, že narazím na vlka při pastvě ovcí (viz bagr25 - 9.5.t.r.), ale neměl jsem štěstí.

Pavla
Šli jsme z Bocanovic přes Kozubovou,Kamenitý,Ostrý (TZ neměli),Kozinec do Bystřice - cca 27 km.

Antiskunk
Nádhera
Hezká chata na mýtině v lese, super výhled na Slovensko, jen tu známku neměli...škoda, ale klidně tam půjdu znova.

František H.
Chatař už dlouho čeká na zásilku známek.

Bagr25
Když budete mít štěstí,tak tam narazíte i na vlka. V okolí je Ostrý - Salaš a při pastvě ovcí se tam někdy
vlci zatoulají ze Slovenska.