No. 1950 - Lesní bar - Horní Lipová

Na rozcestí Lesní bar (755m) se můžete dostat po modré lyžařské trase z Lučního vrchu (6km), Smrku (9km) a Petříkova (13km) nebo z Horní Lipové žst. (1,8km), Lipová lázně (7km) a Ramzové žst. (8km).

Navštívil jsem Lesní bar - Horní Lipová

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Lesní bar, Horní Lipová
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také výletku
Trafika - vlakové nádraží Jeseník

04.06.2023 - dostupná bez problému
17.09.2022 - nemají sběratelský předmět

Holger Kraftzig
Während unserer Fahrad Tour ein wunderbarer Ort zum verweilen vom Bier ,Limo, Wurst Andenken alles vorhanden .

Vladislav Dušek
Tohle je teda místo, prostě super. Asi je velká část lidí slušných, ale.... Když jsem chtěl zaplatit přímo paní, která doplňovala zboží, řekla mi, ať hodím peníze raději do kasičky. Všude jsou kamery a aby nevypadalo, že jsem nezaplatil. jó důvěřuj, ale prověřuj....

Adam
1950
Známka dostupná v baru. Cena - 35 Kč

Radim Kubelka
Známka bez problému dostupná přímo v baru. Moc pěkné místo s občerstvením :). Doporučujeme.

František Zachař
známka
Dnes odpoledne stojánek na baru prázdný. Rýmařov to jistí

Jaroslava
Dotaz
Mám prosbu. Když jsem tam byla v neděli,tak na místě nebyla dostupná k prodeji turistická známka Lesního baru. Kde si ji mohu objednat? Děkuji za odpověď.

Michaela Ťoupalová
Lesní bar
Představovala jsem si nějakou chatrč, kde se dá uvařit kafe a koupit tatranka, ale ono je to celé úplně jinak. Chatrč to sice je, ale stylová a co se týče jídla, je toho zde mraky. Od různých druhů pití, přes trubičky, špekáčky (které si můžete opéct) až po kremrolky. Prostě paráda, lidí je tu hodně, ale má to zde moc příjemnou výletnickou atmošku. TZ zde byla poslední, asi na mne čekala, otázkou je, jestli je nemají někde zahrabošené a nebo jestli je někdo každý den třeba nedoplňuje, to nevím (byli jsme tu večer). Razítko jsem zapomněla do deníku natisknout, ale prý je pod takovým dřevěným poklopem na pravé straně baru, když stojíte přímo před ním.

Monika Němcová
TZ dostupná ve stojánku. Všeho dostatek, paní zrovna doplňovala.

Vladimír Hamáček
Výlet do Lesního baru super, všeho dostatek, jak špekáčků, tak piva, limonád, vše vychlazené, dokonce trubiček ze Starého Města, na všechny potraviny ceník a kasička na útratu. I turistických známek dostatek i s razítkem. Jen tak dále.

BEATA ZADZIMSKA
ZT
Istna perełka na czeskich szlakach turystycznych. Warto chociaż raz odwiedzić to miejsce. Znaczki w widocznym miejscu stoją na stojaczku.

Petra Chromíková
Nedostupná
Prázdný zásobník na známky a

FCB
Obdiv
Když jsem tu byl před 3 a půl léty, tak známky byly k dostání pouze v Hospůdce Na Růžku v Horní Lipové.
Tuto neděli jsem tam opět byl a známky byly přímo v Baru. Byl jich plný stojánek.
Nádherné místo, které je důkazem toho, že ještě existují slušní lidé.

Róbert Fabian
Po prichodu TZ nebyly. Za cca pul hodky se mistni spravce otocil autem a privezl cerstvou zasilku. Moc pekne misto.

Iveta Houzarová
zakoupena přímo v lesním baru,pan majitel doplňuje každou hodinu jak říkal. Bylo tu nespočet lidí, každý opékal špekáček nebo se občerstvoval dobře chlazeným nápojem. Bylo to zde super.

Zdeněk Čurda
známečka
koupena v lesním baru, stojánek v baru byl prázný, ale pán byl ochotný a musel vytáhnout poslední kousek z auta
nevím jestli nemají někde doma, ale říkal kdyby bylo nejhůře, dáse koupit v hospůdce Na růžku v Lipové kousek od faunaparku.

Jan Pásler
Samoobsluha uprostřed lesa
Když člověk přijde na toto místo, dostaví se pocit takové jakési úlevy a radosti, že to s tou naší morálkou není zas až tak špatné, jak se někdy tvrdí - když něco takového může bez problému již několik let fungovat.

Jiřina
TZ Lesní bar
Zcela nečekaně jsme TZ Lesní bar (včera jsme neuspěli viz další příspěvek) objevili v Horní Lipové, hned na kraji v hospodě Na Růžku, nebo tak nějak podobně.

Lesní bar
15.8.2015 jsme v lesním baru byli, ale známku jsem tam nikde nenašla. Měli tam pivo, kremrole, špekáčky, vše si vezmete a zaplatíte do kasičky, ale známky jsem neviděla. Škoda.

Miroslav Dvouletý
Známka na místě sice nebyla, ale pohotový pan majitel ji přivezl zanedlouho "z civilizace". V těchto letních dnech navštěvují lesní bar desítky turistů a rodin s dětmi. My jsme tady i přespávali, s dovolením pana šéfa. Moc děkujeme (za Pařeztour) za zajímavý projekt tolik vstřícný k žíznivým a hladovým poutníkům.

Petr Cienciala
12.7.2015
Kdo tam nebyl, nevěří. A tento lesní bar skvělé funguje. Cítíte se tam jak doma. Známečky vísí na stojánku v baru, múžete si sami vybírat z rúzných odstínů :-)

Oldřich Jasenský
Prodej v baru
Dostupnost je vlakem jak z Ostravy, tak Olomouce. Z nádraží cca 2km. Pro auta je vyhrazeno na konci Horní Lipové před viaduktem šikmé stání u potoka a nebo hned u viaduktu vpravo na louce. Tam je dostatek místa. Cesta je po cyklostezce krásně značená a známka přímo v baru. Dnes jen za dopoledne a dobu naší návštěvy zmizelo asi deset kousků. Všem doporučuji!

Adam Orzech
Lesní Bar
TZ dostupná v lesním baru.

Ervín Smejkal
Lesní bar
Známka je k mání v trafice na jesenickém nádráží.

Jiří Zubek
Jirka Z.
17.7.2013 ráno jsme se byli podívat na Lesní bar v Horní Lipové a byli jsme mile překvapeni, že lesní bar může u nás tak perfektně fungovat. Všude krásně čisto, uklizeno, občerstvení i razítka připravena. TZ jsme nenašli, tak jsem zavolal na číslo, které je tam napsané a slečna mi sdělila, že už tam jedou, ať počkáme...přivezli zásoby, plný stojánek TZ a zase odjeli. Důvěra a ochota, která se hned tak nevidí.

Doporučuji také návštěvu muzea Slezského Semmeringu na nádraží v Horní Lipové. Vstupné symolických 10,- na starý ČSD lístek a osm razítek do vandrbuchu. :)

Pavel
Známku jsem sehnal v trafice Amfora v Lipová lázně, bohužel známku Lipová-lázně tam neměli:-(

denka
Úžasné
Opravdu super!!! Dnes jsme si udělali krásný výlet do Lesního baru. Počasí super, je to úžasné. To se musí vidět. Došli jsme i do Horního baru a dále pak až na Ramzovou. Při cestě jsme našli i houby. Plný košík.

radek
kdo tam nebyl, neuvěří že něco takového může fungovat, naprostá paráda.