No. 50 - Lysá hora

Nejvyšší hora Beskyd (1323 m n.m.) s telekomunikačním vysílačem.

Navštívil jsem Lysá hora

Toto místo prodává také turistickou známku
Horská chata Emil Zátopek - MARATON (web)
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Bezručova chata na Lysé hoře (web)
BESKYDY

10.07.2023 - dostupná bez problému

Kvido Kroczek
Turistický výšlap
Jsem mladý a jemu 11 let atento rok a ty další budu jednou známí ďetský lysohor. Budu tam chodit každý týden a budu na lysé zanechávat své jméno

Vladislav Dušek
Na Lysou jsem šel z Malenovic přes Ivančenu a pak k Veličkům a na vodopády. Rozhodně lepší, než to jít opačně.Cestou dolů jsem narazil na omladinu, co to šla bosky.Ty mladý vážně nemaj rozum.TZ koupena na Bezručově chatě.

Ladislav Harbáček
Zakoupeno v infocentru v Čeladné.

Václav Toth
Známka zakoupena na baru Bezručově chatě.
Mimo spousty lidí a horských cen hodnotím nelehký výstup z Malenovic.

Monika Němcová
Tz
Dostupná na Horské chatě Emil Zátopek.

Michaela Ťoupalová
Lysá hora
Na Lysou horu se dá jít mnoha trasami, ale my se vydali po červené a zpět jsme udělali kruh po zelené, modré a naučné stezce. Po celé trase jsme potkali jediné dva přístřešky, což vzhledem k měnícímu se počasí není úplně ideální. Díky bouřce jsme zmokli a ani pláštěnky nám nepomohli, bereme to ale jako takový bonus, díky kterému to byla větší zábava. Trasa je to náročná, pevné boty podmínkou, všude jsou kameny. Výhledy jsou úžasné a okolní příroda moc pěkná. Nahoře máte možnost se občerstvit hned ve dvou moderních chatách, my byli u Bezruče a jídlo moc chutnalo.

Lenka
Audiobedekr
Po načtení QR kódu z turistické známky číslo 50 mi paní hlasatelka sdělila, že Lysá hora měří 1342 metrů. Tolik má zpětná vazba.
Na Lysé milá obsluha, výborné jídlo, dražší.

Anna,Jiří a Michal Bartlovi
Dostupnost
Známka zakoupena bez problémů. Mají ji také v infu v Čeladné

Roman Konkolský
Moje první TZ
Dost jsem zmoknul.

Tom
Turistická známka
Moc krásné místo a dlouhý výšlap. Známku jsem koupil v ostravici v trafice .

Ivana Stonawská
Lysá hora č.50
Vyšlap od Bílého kříže.

Petr Pařízek
Známky
Obě známky tj. Lysé hory a Bezručovy chaty mají na Bezručově chatě.

Slávek
Lysá Hora
Horská chata U Sklenářů (občerstvení Šantán) je dávno zrušená. Známku neměli ani v jedné z chat.

Lucie Bubeníková
moje první TZ

Matylda Ferziková
Beskydy 2017
bezvadný výstup s rodinou od Sepetné a potom sestup k Šanci

Nela Beranová
Lysá Hora
Na Lysou Horu jsme se vydali z Papežova a byl to poměrně příjemný výstup, šlo se po silnici lesem. Známka zakoupena na Bezručově chatě.

Pavel Horák
cena TZ
cena 35,-? :-(

Lenka
TZ50
Na horu jsme vystoupali z Malenovic po žluté a červené, docela náročné pro sváteční turisty, ale známka nebyla, což nás dost mrzelo.

Ben
TZ 50
koupeno v Bezručovš chatě.

Šantán už není ...

Michał Janowski
TZ 50
Znamka dostupna v Trafika Ostravice, v Hospoda u Velicku i v Bezrucova Chata.

Vlasta
nebyla k dostání ani jinde v okolí
ostuda místní turistiky

Tomáš Parák
Lysá hora
Známka zakoupena v chatce.

Kristýna Weissmannová
Lysá Tz
Dneska jsme využili jednu z posledních možností krásného počasí. Známka koupena v Šantánu bez problémů

Luboš Hataj
Turistická známka
Bohužel nebyla k dostání ani jinde v okolí (Ostravice, Malenovice)

Pavel Semanský
Čtvrtek
Po třech letech Lysá hora opět pokořena,tentokrát po žluté od přehrady Šance.Těch sedm kilometrů stále do kopce přes kořeny a kameny se zdálo nekonečných.Jasný obzor a studené pivko bylo zaslouženou odměnou.Suvenýry dostupné pouze v Šantánu,občerstvení možné na třech místech.
Dvě nové horské chaty jsou téměř před otevřením.

Ondřej Otáhal
Lysá hora
Dobrý, ale zklamala mě malá dostupnost suvenýrů.

Lucie Michalíková
Výstup na Lysou z Visalají. Známka bohužel nebyla. Máme aspoň razítko, tak si necháme poslat. Přesto to byl nezapomenutelný výšlap, hlavně pro naše nohy.

Danuta Knauer
Na Lysé hoře je nádherně. Známka zakoupena v občerstvení Šantán bez problémů. 07.09.2014

Milan Bartoň
Cesta na Lysou horu
Výšlap od hotelu Petra Bezruče (celodenní parkování 40 Kč) v půl osmé. Po zelené a následně modré přes Ivančenu jsme na Lysou horu došli v půl desáté. Zpět v 10 hod. po červené, zelené a následně žluté přes hospodu U Věličků. K hotelu jsme dorazili ve 12 hod. Tam 6,5 km za 2,5 hod., zpět 7,5 km za 2 hod. Jde se po velkých neforemných kamenech, chůze tedy nic moc, ale jinak v pohodě a výlet doporučuji. Že jsem to šel v pondělí ráno, tak to bylo bez lidí, pouze pár sportovců už běželo zpět.

František Trnovec
tz
Hanča Kl
Lysá
Včera uskutečněn výšlap na Lysou z Ostravice.Na konci náročné, místy led, chvílema cesta po čtyřech a krize vzdání se. Nakonec Lysá pokořena a turistickí známka již doma. Dostupná bez problému, v občerstení supr jídlo a fak obsluha :)
Presne tak isto bolo aj v nedelu 9.3.2014 Odporucil by som použiť na topanky "turisticke mačky"pre Vašu bezpečnosť.

Hanča Kl

Lysá hora
Dnes jsme byli na výšlapu na Lysé . Bylo nádherné počasí . Jen před vrcholem samý led. Jediné co nás zklamalo je , že jim došly známky . Škoda - snad příště . Ahoj

Kanar.21
Z Papežova na Lysou kolmo 8,5 km prakticky jen do kopce, nahoře dostatek TZ i nálepek. Ceny příznivé - čekal jsem větší vysokohorskou přirážku, obsluha v pohodě, pivko taky.

JHS2308
Lysá
Dnešní výšlap na Lysou z Malenovic jsem si dal k dnešním čtyřicátinám :-) Pěkná dvouhodinová procházka :-) Známka k dostáná bez problémů.

Ája
Tak jsme dnes vystoupali na Lysou. Pod vrcholem už jsem to fakt nedávala, ale vidina turistické známky (kterou sice mám, ale bohužel bez kuponku i mini známečky) a razítka do mého nového Turistického známkového deníku mě držela při životě. Bohužel .. můžu se tak akorát dívat na razítka. Opravdu nechápu, proč si to tam nemůžou líp obstarat, když ví, kolik tam chodí turistů. Známka bohužel nebyla a i dole v infu na Ostravici mi paní řekla, že jednou tam nebyla i měsíc. To nechápu

Jirka
11.7.2012...Stejná trasa i zážitky jako KamPa. Jen ta cesta plná velkých kamenů :( to opravdu není pro tříletého prcka.

KamPa
Pondělí
Výstup jsme absolvovali dnes 9.7. po zelené a modré,od hotelu Petr Bezruč přes Ivančenu.Počasí super,výhled až do Tater.TZ bez problému v Šantánu.Jinak na Lysé hoře vznikají dvě nové chalupy-Bezručova a Slezský dům.

Pavel
Včera jsem se tam vyškrábal a stálo to opravdu za to. Až na získání známky - nechápu, proč nemůže být oddělen prodej občerstvení od turistických známek apod... Díky šílenému návalu jsem si musel vystát 25 min na zakoupení, což můj zážitek docela zhoršilo...:(

Zdenys
počasíčko na jedničku ,jen vstup do občerstvení Kaneňák , by sneslo více péče ,bylo jako vstup na kluziště .. jinak opět skvostné ,vřele doporučuji ..

Robert
Na Lysou jsme jeli autem od Bílé do Ostravice za nádražím přes přejezd na horu po červené na parkoviště asi 2km je tam i lanová opičí dráha. Od tud pěšky po červené až na horu pro známku. Přeju pěkný výšlap.

jana
vít havránek
Tak se opravuji - bylo to v pátek, takže 19.8. Dost to naštve, když se člověk vyhrabe na takovou horu a nemůže se odměnit "kulatou odměnou"...

Vít Havránek
Lysá hora
Nechápu proč někdo uvedl, že TZ byla 20.8. nedostupná. V občerstvení Šantán jich měli v 8 ráno připravených aspoň 30.

apple123
Dnes nádherné počasí, tak výlet na Lysou. Kulatá odměna (TZ) čekala v cíli. Viditelnost výborná, až na Tatry. A už se staví nová chata, i přes neděli..což na cestách téměř neuvdíte :-)

Lucka
Známka zakoupena v občerstvení Šantán bez problémů...

David Krupička
Parádní turistická chata,jídlo ,pití prostě vše. az na ty fronty

AlenaV
Na Lysou jsme šli z Visalají, doporučuji, žádné velké stoupání, jedině snad až poslední půlkilometr. Nahoře bylo lidí, co jsme snad nežažili ani na Václaváku, na jídlo jsme v Šantánu čekali ve frontě asi půl hodiny a známku taky měli.

Leninka
Včera 18.2.2011 ve 22:38 jsme vyjeli z Ostravy do Ostravice, 3 hodiny nám trvala náročná, klouzavá cesta po tmě a za mlhy na Lysou, při které jsme utržili i pár pádů. Nakonec jsme přece jen dorazili jenže do našeho cíle - východ slunce zbývaly ještě 4 hodiny. A tak jsme se usadili do závětří na lavičku, zabalili do dek, celt a spacáků a čekali. Dočkali jsme se času východu slunce, ale slunce ne. A tak jsme nafotili hustou mlhu, dali si čaj, známku jsme si nekoupili, protože měli vyprodáno a vydali se na cestu zpátky, která byla snad ještě drsnější než ta nahoru. Ale stálo to za to! :-)

Tom J.
Můj premiérový výstup na Lysou stál za to. Celý den sněžilo, vítr, od Butořanky až po vrchol hustá mlha. Výhledy žádné, ale cesta přes prales Mazák s mohutnou námrazou na stromech byla úchvatná. V chatě bylo narváno, vedro jak v sauně, nic příjemného, ale obsluha i známka bez problému. Lysá mě chytla za srdce, rozhodně se budu vracet.

Láďa
Od Papežova s kočárem
Od Papežova s kočárem hezky po asfaltu a za dvě hodinky nahoře.TZ v šantánu bez problémů, občerstvení rychlé a chutné.Nemělo chybu až na několik málo šílených bezohledných cyklistů při sjezdu dolu.

Slávek Č.
V Šantánu ano
Nevím,zda jme měli tolik štěstí,ale v Občerstvení Šantán TZ měli a bylo jich celkemdost.K tomu ještě dve razítka na pultu.Co se týče hlavní občerstvovací stanice,tak jediná závada byla,že bylo uvnitř horko téměř k zalknutí,Ale jinak děvčatům u pultu to šlo celkem rychle a i při tom množství zákazníků vše zvládaly v pokli-du.Navíc byla ještě možnost vzadu ,kousek od terasy směrem k vysilači,u okénka.Sice jen nápoje,ale kdo nechtěl jíst,tak to mohl využít.Jinak výstup z Ostravice jde,protože polovina z celkové vzdálenosti(8,5km) vedepo asfaltové silničce.Pak už se jde lesem po kamení,ale jde to.Rozhodně výstupna "Lysinu" je zážitek č.1.

robert
lysa hora
Výšlap byl hezký, spousta lidí, ale v pohodě. Nahoře bohužel občerstvení nestíhalo. Jídlo nebylo moc chutné a dlouhé čekací lhůty. A turistické známky neměli a nedaly se koupit ani v Ostravici. Musel jsem si ji objednat poštou.

Jana
Ačkoli byla na tabuli před Šantánem známka vypsána, uvnitř ji neměli :o(

HONZA
BESKYDSKÝ VÁCLAVÁK
Viděl jsem plno lidiček, kteří šlapali k cíli všemi možnými zkratkami, jen ne po značených cestách. Jinak počasí celkem fajn, sluníčko, všude hrozné fronty na všechno, známku jsem obdržel bez problému v Šantánu.Čekal jsem výhledy na Vysoké Tatry, žel v ten den byl zamračený a mlhavý obzor.Musím přiznat, že výstup na Lysou byla pořádná zabíračka, ale jak jsem pozoroval, nejen pro mě.

známka dostupná, ale za 30 kč

p.
znamku nemaji, ale sami nabidnou, pokud jste z vetsi dalky (treba jako my z Prahy), ze znamku zaslou (!), na vlastni naklady (!!!), platite jen znamku... dneska znamka opravdu prisla, velice mile prekvapeni, hodni lide jeste nevymreli, timto zdravim blondatou pani z obcerstveni nahore na hore :)

Majkl82
Lysá hora
Tak dnes sem byl na Lysé hoře a známku neměli ani v Ostravici ani na Lysé hoře a dostanou jí nejdříve za týden. To člověka opravdu naštve takže kdo se chystáte pro známku týden určitě počkejte.

petr
TZ a restourace
Na Lysou horu jsme vyšli v 6:00 hod. z Ostravice.Cesta byla náročná ale nakonec jsme tam došli.Jak vydite skoro před sebou ten vysílač tak si myslíte že to je pár metrů ale je to jinak(spíš pár kilometrů :-(Jak sme vyšli nahoru tak sme sie vydali do restourace teda aspoň takhle nazývané,ale já aspoň maslím že to je hospoda(UPOZORNĚNÍ:je tam samoobsluha)jak sem se díval na jídelníček tak tam měli na př.:Langoš s kečupem 60,-.PROSTĚ DĚSNÉ.A jak sem se ptal na TZ tak mi příšerně rekla že to mají v Šantánu naproti té restourace.Tak sem tam šel a koupil sem si tam pohled aTZ bez problému(mají tam zadarmo razítkoa je to moje 15 Turistická Známka).Ta námaha jít na Lysou stojíza to je tam krásný výhled do okolí.

Jakub Smékal
Neochotná paní
Když jsme konečně vylezli na Lysou horu a vstoupili jsme do krámku kde mají prodávat turistické známky tak tam byla taková velmi neochotná paní která mi po zeptání se jestil mají turistickou známku oznámila velmi nepříjemným hlasem jako bych za to mohl já že už jsem asi 100 zákazník který se jí ptá jestli mají turistickou známku. Takže jsem jí nesehnal :-( škoda tak někdy příště.

Honzík a Kačka
Nahoře je ještě trochu více sněhu, takže od rozcestníku na Malchoru to klouzalo, jinak známka dostupná bez problému.

AlčaS
Výlet opravdu doporučuji, stojí to fakt za to!!! Na Lysé hoře je nádherně, moc se nám zde líbilo. Turistická známka k sehnání bez problému.

Zdeněk
Autem jsme jeli za Malenovice a cca 500 metrů před hotelem Bezruč je malé parkoviště, tam jsme nechali auto. Od parkoviště vede turistické značení (modrá) do mírného kopce, cesta se točí kopcem a tak si člověk na rovince trochu odpočne. Po cestě jsme si udělali malou svačinovou přestávku u Ivančeny. Nejhorší část cesty čeká až mohylou. Kopec se zdál nedosažitelný, ale s v vypětím sil jsme to zvládli. V Šantánu měli známku bez problému a posilnění chebem se škvarkama jsme sestupovali směrem k Ostravici po červené a na rozcestí směrem k hotelu Bezruč po žluté. Po cestě je hospoda U Veličků. Známka číslo 385 dostupná bez problému a měli i známku Ivančenu číslo 860. Je zajímavé že hospoda uprostřed lesa funguje a něco vydělá. Dále dolů po žluté a pak po modré a jste zase na začátku trasy. Nezapomňte se namazat opalovacím krémem jako já, připaluje to tam jak u moře.

Anna Kučerová
Výborný výlet

Renča
Vydali jsme se na Lysou z Ostravice.Postupně jsme se vyslékali,protože nám bylo strašné horko.S vypětím sil jsme vylezli na vrchol a šli jsme si koupit TZ.Byla dostupná bez problému.Po chvíli nás začly strašit mraky,ale nepršelo.Nazpátek jsme šli do Frýdlantu.Byl to krásný výlet,ale náročný.Počasí nám naštěstí vyšlo.Brzo ráno tam prý ještě pršelo.Doporučuji všem.

František
Na Lysou jsem vyrazil s rodinou z Ostravice dopoledne za slunečního parna. Výstup byl kvůli vedru dosti náročný, osmiletá dcerka stávkovala, ale vrcholu jsme se dočkali a známky ze Šantánu taky, tenhle kousek byl zatím nejtvrději vybojovaný. Cestu zpět už jsme řešili téměř úprkem, protože se rychle zatahovalo a ta průtrž mračen v Ostravici taky stála za to.

Markéta Alföldiová
Lysá..
Vylezli jsme včera (tedy 6.10.) na Ivančenu a pak i na Lysou z Frýdlantu, 11 km tam a 11 zase zpátky, ale neměli ani jednu jedinou TZ... škoda...

Romana
Tento den jsme se vybrali na Lysou vyloženě za TZ, ale měli jsme smůlu, nebyla. A jak to tak čtu, je zde více zklamání z nedostupnosti známky. Byl to cyklistický výlet z Třince.

Lucie
Nejvyšší hora beskyd..
Na Lysou jsme šli z Visalají.. někdo po asfaltce někdo přímo.. všude hodně borůvek. nahoře dost cyklistů.. Známka v Šantánu.. bez problémů :) Pěknej výšlap..

Jaroslav Neumann
Já tam byl asi před rokem ... Nohy mě bolely , brečel jsem , ale nakonec jsem došel :-) Šli jsme od Ostravice až na Lysou. Nakonec jsem se naštval, protože TZ neměli :-( .

villy
Dnešní výstup byl paráda, krásně svítilo sluníčko a výhled taky parádní. cesta tam z Ostravice po červené a zpět přes Ivančenu po modré. Prima procházka

vyhnakova
Na Lysou horu jsem chodila vždy ráda ale nikdy neměli TZ ale až tento víkend kdy jsem nahoru vyšlapala po roce po těžké nemoci a kdy se vyloženě chlubili že známku nemají mi to přišlo vyloženě líto to je snad chyba a ne přednost nebo ne

Richard
Dojeli jsme na Lysou kolmo v sobotu odpoledne z Visalají. Projížďka to byla nádherná, počasí a výhled taky super, ale známky prodávají jen v "Šantánu" a tam jim došly. Snad budeme mít více štěstí příště..

Tereza
Na Lysou horu jsme vyrazili v neděli před polednem z Ostravice. Šli jsme něco málo přes dvě hodinky a na známku jsem v Šantánu čekala snad minutku. Pod vrcholem byly ještě zbytky sněhu, ale zhora byl krásný výhled. Nám a mnoha dalším přálo dneska krásné počasí... už se těším, až se tam vydám znova:-)

vašek
jak jsme šli na Lysou horu
V neděli ráno jsme vyrazili na Lysou horu z Jablunkova.Jeli jsme autem do Malenovic k hotelu Bezruč.Trasa výborná vřele doporučuji.Jen ten závěrečný stou pák to bylo něco.Šli jsme kolem mohyly Ivančena |zážitek na celý život|došli jsme a mohyla stála před náma několik set kamenu.Já si taky samozdřejmě vzal jeden malý šutr.Možná ho tam někde uvidíte.Na známku jsem stál asi 20 minut v občerstvení Šantán.A zpátky jsme šli kolem hospody u Veličku.Byl to nádherný výlet !!!!!!!!!!!!

Broučci
Na Lysou horu jsme dorazili v podvečer, s obavami zda nás nechají přespat. Byli jsme mile překvapeni, přímo na vrcholku je nově zařízená turistická ubytovna Kameňák za 265kč/osoba. Otvírací doba v 8-20. Ráno byla krutá zima a mlha. Známka bez problémů v Šantánu.

Verunka
To bych nebyla obyvatelkou Beskyd, abych nezdolala Lysou horu:)Už jsem snad vyzkoušela všechny směry dostupnosti za každého počasí-vítr, déšť, vedro, hromady sněhu, mlha, bouřka...Na Lysé jsem se octla za pomoci vlastních nohou v pohorkách a teď už i na kole:)Byl to hnus, ale perfektní pocit...Dodrá rada: Pokud chcete mít zaručený výhled, vyražte na Lysou v zimě, když je u nás v údolí pořádná inverze...

raf
Výstup na Lysou
Kdo si přečte pozorně průvodce po Beskydech, dočte se že nejlepší východiště pro výstup na Lysou horu je z Visalajů. Zkusil jsem to a můžu to jen potvrdit. Vzdálenost 8,5 km se krásně rozloží do postupného méně náročného stoupání.Do Visalajů jezdí autobus z Frýdku-Místku.Přeju hezké výstupy všem!Ať jdete odkudkoliv.

Katka
Známku jsme koupili v "Šantánu" bez problémů. Jen ten výstup... šli jsme z Ostravice od vlak. nádraží... prý nejhorší cesta...

Lawrence z Arábie
Lysá hora je super! Zvlášť když si na ni vyběhnete v rámci Adrenalin Cupu :-)

Vojtěch
Lysá
Bylo hezky, až nato, že viditelnost byla odhadem 30 m.Vysílač nebyl vidět, rozhled nulový. Trošku
pršelo.Ale stejně to bylo nádherný!(moje první známka ;)

Vojtěch
Lysá
pršelo.Ale stejně to bylo nádherný!(moje první známka ;)

Jiří Kohoutek
Lysá Hora
Je tam nádherný výhled,z jedné strany trochu stoupačka, ae z druhé ani ne.Nádhera

Výstup jsem zvládl
Známku jsem koupil bez problémů v Šantánu, místo vřele doporučuji, výhled je moc pěkný, pozor na záchod je
vstup povolen pouze v tričku Lysá hora ;-)

Výstup jsem zvládl
vstup povolen pouze v tričku Lysá hora ;-)

Dan Sedláček
TZ stále ne ...
No byl jsem na Lysé hoře potřetí a stále TZ nemám. Asi už nechám marného snažení, i když každý rok kráčíme na
Ivančenu a Lysá hora tak láká ...

Čech
Co si mám o Lysé myslet?
Letos jsme si s rodinkou opět po roce v šíleném tempu "vyběhli" Lysou a v domění, že dostaneme
známku, jsme se vrhli k okénku. Bohužel opět marně. Už mě to přestává bavit stále se štráchat (přitom
turistiku mám rád) na Lysou s mizernou obsluhou a když k tomu přidám nedostupnost známek, tak půjdu raději
jinam. Jinak hora stojí za to.

Zuzlinka
Lysá
Nahoru jsme jeli na kolech. Sluníčko pálilo a nebe bylo téměř jasné ( odpoledne byla bouřka, ale to jsme se
toulali v okolí Lysé ). Ten výhled stojí za tu námahu....a ten sjezdík...skvělééééééééé. Známku měli.

Magda
5. června 04´ jsem s menšími obtížemi (skoro celej výstup pršelo) došla nahoru a získala tak svou první TZ. V
restauraci ji nevedou, ale v Šantánu jo. Akorát výhled nebyl žádnej. Pěkně začalo být až při sestupu.

zita
Není možné! Po dvou letech a několikerém výstupu na Lysou jsme se konečně dostali ke známce. Spěchejte, dokud
ještě mají.

Pavel
To byl ale kopec
Ten datum návštěvy není přesný, už si jej radši nepamatuj, ale zhruba tou dobou to bylo.Výlet to byl
skvělý, ale kopec dost šílený. Poslední metry jsme šli jen díky vidině Turistické známky. Jaké však bylo
překvapení, když nám řekli s milým úsměvem na tváři, že nejsou, ale že by snad měly být druhý den. No žel
druhý den jsme musely bát asi o 60 km jinde a tak známku nemáme. No co snad příště.

roman
bohužel nic
včera 17.8.2003jsem uskutečnil výplaz na Lysou horu, těšil jsem se, že si koupím svou první turistickou
známku. Bohužel, v šantánu známky neměli :-(. Výhled z Lysé však stál za tu námahu.

gf
mne ji dali vsantanu usmudlanou byl jsem tam 11.8. cus

Ivan
Na Lyse se mi to stalo uz 2x. Zacina to tam byt bezny stav... zrejme je pro ne ta cesta autem po asfaltce
nahoru moc namahava na to aby vezli nejake znamky ;-)

Aja
Lysá hora
Na Lysé hoře nemají známku, prý jim ji ještě nedodali. Takže si dejte aspoň razítko a pak vám nezbyde nic
jiného, než si ji nechat poslat. Výhledy jsou úžasný a cesta nahoru taky stoji za to...!!!!