No. 287 - Červená Lhota

Barokní zámek s klasicistní zahradou, obklopenou anglickým parkem.

Navštívil jsem Červená Lhota

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku Toto místo prodává také výletku
Zámecká prodejna suvenýrů - Suvenýry WALLY
Kiosek na obecním parkovišti - Suvenýry WALLY
Toto místo prodává také turistickou známku
Občerstvení (u zámku), Červená Lhota

18.06.2023 - dostupná bez problému
08.05.2023 - dostupná bez problému

Ladislav Harbáček
Známka byla dostupná na zámku.

Petr Cienciala
13. 7. 2019
Rybník byl už téměř napuštěný, dokola vede příjemná stezka. TZ v suvenýrech zámku.

Zdeněk Hamada
Zámek
Zámek jsme navštívili v roce 2017, takže jsme si na rozdíl od současných návštěvníků užili projížďku na lodičkách ve stylu Zlatovlásky. Prohlídka zámku byla úžasná, průvodce byl moc milý a vtipný. Spolu s prohlídkou si vyslechnete i příběh o tom, proč je Červená Lhota Červená.

Linda Valentová
nevhodná doba na foto;-)
Dorazili jsme na místo v 16:03,neboť na internetu byla otevírací doba do 17...bohůžel je pouze do 16,takže zevnitř jsme zámek neviděli...což by nás ani tak nemrzelo jako to, že je až do konce roku vypuštěný rybník kolem zámku z důvodu odbahnění:( takže kdo byste chtěl pěkné fotky,musíte si počkat -jako my- do příštího roku... TZ zakoupena v občerstvení u Majky hnedle vedle zámecké restaurace

Barbora Burdychová
Zakoupeno přímo v zámku, vše bez problémů

Alka
Zámek z pohádky Zlatovláska
Tento zámek je svou polohou uprostřed rybníka a červenou barvou unikátní. V okolí se nachází pěkný anglický park, po rybníku se dá plavit na lodičkách - pokud není velké sucho. Trochu mne překvapilo, že je zámek rozlohou nevelký, ale není se co divit, sloužil převážně jako letní sídlo. Otevřen je od dubna do října vždy od 9:30 hod do cca do 16-17 hod, v sezóně od úterý de neděle, mimo sezónu jen o víkendech. Na výběr je ze 3 zámeckých okruhů. My navštívili "Historické interiéry 1. patra" a obdivovali množství autentického vybavení. Na malém nádvoří pak probíhal koncert historické hudby, což nás mile potešilo. Věcí, ze kterých jsme už tak nadšeni nebyli, však bylo hned několik. Především to bylo značné množství turistů-ve všední den o prázninách by se tomu asi člověk neměl divit, nicméně ve skoro 30 lidech jsme se do některých zámeckých komnat jen obtížně naskládali, nehledě na to, že paní průvodkyně měla problémy udržet skupinu pohromadě (vzhledem k dusnému počasí byli dveře komnat otevřené). Nevím, zda to bylo velmi teplým počasím, ale paní průvodkyně působila odpoledne trochu unaveně-některé zajímavé předměty a obrazy úplně vynechala a museli jsme se doptávat, třeba na podobiznu Markéty Pyskaté :-) Další nemilá věc je zdejší dopravní dostupnost, narozdíl od předešlých přispěvatelů jsme vyzkoušeli hromadnou dopravu, která je v těchto místech využívána zřejmě minimálně. Do Červené Lhoty jsme došli pěšky po polní cestě z obce Deštná, horší to bylo s cestou zpět. Místní zaměstnanci většinou netuší, kde se zastávka autobusu nachází (asi by pomohlo lepší značení), po chvilkových zmatcích jsme nakonec zastávku nalezli a i poslední odpolední spoj dorazil - minibus byl pro nás jako soukromé taxi - celou cestu do města Kardašova Řečice jsme jeli sami...

Jana
parkovné
Dnes jsme jeli na zámek Červená Lhota. Bylo 15,30 h, když jsme přijeli na parkoviště, okamžitě se k nám hrnul mladík (výběrčí) a chtěl od nás 60,00 Kč jako za celý den. Byli jsme nemile překvapeni, jak může inkasovat parkovné na celý den? Je to nehoráznost, takto okrádat návštěvníky. Většinou se parkovné platí na určitou dobu, s tímto postupem jsme se ještě nesetkali.

Jitka Salátková
Překvapení ...
Návštěva zámku nás okouzlila, slečna průvodkyně velice milá. Byli jsme příjemně překvapeni.

wenzel
Červená Lhota
Souhlas s předchozím příspěvkem, známek je všude dost. Můžete si zde zapůjčit i lodičky a projet se po okolním rybníčku. Akorát parkovné na všech parkovištích ve výši 60kč se mi zdá trochu moc.

Pavel Petřík
TZ zakoupena vedle poklady v Suvenýrech, ale ve Lhotě ji mají snad v každé trafice a stánku u parkovišť :-D Opravdu je vidět, že jde o turisty vyhledávaný cíl a jsou na vše připraveni. Zámek super, již jsem navštívil v dětství a jsem rád, že jsem se opět podíval. Na výběr jsou 3. prohlídkové okruhy: Podzemí / 1. patro komnaty / Podkrovní pokoje - já jsem si prošel zámecké komnaty - kde nás provázela velice příjemná průvodkyně. Za mě palec nahoru - doporučuji.

Petr Dolejš
Pohádka
Prostě pohádkový zámek...

František Dej
červená lhota
super hezký zámek:-)

Ivana Nešpůrková
Dobrý zážitek ale dlouho jsme čekali na lístky-aspoň hodinu a půl

Tomáš Beránek
pekne
znamka na parkovisti,po s¨ceste ve stanku i na zamku,jen ta restaurace naproti zamku:vyber ze 3 jidel cca 180kc za kus,pres pulhodiny cekani s obsazenymy 5 stoly a extra dobre to taky nebylo

Helena Lhotková
Putování za minulostí
Krásné, nádherné a malebné prostředí.

Zuzana Lašťovková
Červená Lhota
Vřele doporučuji... TZ koupena hned u parkoviště, pak už jsme si jen nerušeně užívali nádherné místo...

Martin JAROLÍMEK
Červená Lhota.
Návštěva v sobotu 20. 07. 2013. Krásný zámek, krásná prohlídka interiérů, perfektní procházka po okruhu okolo zámku. TZ bez problémů pořízena v prodejně suvenýrů vedle pokladny zámku.

Libor
04.05.2013 (so) - TZ zakoupena v občerstvení u parkoviště, měli ji i v pokladně hradu. Pěkná procházka kolem jezírka, krásné výhledy na zámek. Oběd v restauraci v Deštné, tamní muzea jsme bohužel nenavštívili.

Mipix
TZ nedostupná, všude ještě bylo zavřeno (20.3. před sezónou), ale užívali jsme si zámek aspoň zvenku jako jediný turisti za několik hodin našeho pobytu, což se vám v sezóně rozhodně nepodaří.

Richard Špilka
Zámek je krásný,expozice také,známka dostupná,možno půjčit loďku a podívat se na budovu také z jiné strany.Občerstvení a parkovné dražší,ale co se dá dělat.Lidí mraky.

R+J+L
Dostupnost TZ
Zámek jsme navštivili ve středu 27.7.2011. Přestože jsme přijeli poměrně brzy, bylo již všude na tento malý zámek mnoho návštěvníků. Parkovné poměrně vysoké (60,- Kč), takže návštěva Vás s TZ vyjde téměř na 500,- Kč (bez občerstvení). Pokud zvolíte pro občerstvení restauraci přímo naproti zámku, budete muset sáhnout hlouběji do peněženky, protože ceny zcela určitě nejsou přijatelné pro běžného turistu. Doporučuji navštívit restaurace v okolních vesnicích - dobré jídlo za dostupnou cenu. TZ dostupné v krámcích u parkoviště, v suvenýrech na zámku TZ neměli.

Qwippy
Polední přestávka
Červená Lhota je nádherná, mnoho prodejních míst na každém rohu, mnoho turistů a několik rozčarování. Parkovné 60 Kč dejme tomu chápu, je nutná polední pauza v hlavní turistické sezóně od 12:00 do 12:30? Vřava lidí se tedy odebrala obejít zámek. O cestu kolem rybníka se zjevně nikdo nestará, péče skončila vyvěšením cedule se zákazem vstupu na strhlý můstek, který každý příchozí s úsměvem na líci vrávoravě přecházel. Celý úsek zmíněné cesty zaslouží větší pozornost, neboť kazí celkový dojem z návštěvy místa, případnně se nabízí bez vyšších investic zde zřídit adrenalinový park.

Aleš
Výborný typ na výlet na krásný zámek půjčíte si loďku na 30min. - 80Kč, na 1hod. - 160Kč objedete si zámek +krásné výhledy a detaily opravdu doporočuji. Známky tam mají na každým rohu =)

Lucka
Známku jsme zakoupili v občerstvení u zámku - již novou za 30,-

macmac
Trošku business zámek. Od parkování přes lodičky... Zámek moc hezký, doporučuju večer, opravdu méně lidí. Známky k dostání už na parkovišti.

Tatík
4.8.2009
Protože jsme dva dny bydleli v restaurantu Červená Lhota naproti zámku, absolvovali jsme všechny tři nově zavedené okruhy-podkrovní pokoje s připravovaným divadlem (30 minut), 1. patro (standardní prohlídka) i sklepy (celkem dva a do třetího jde nahlédnout, ztracených 10 minut). Už zbývá jen otevřít okruh "Zahrádka paní hraběnky" a "Po střeše kolem komínů". Na druhou stranu i přes nával turistů je organizace celou otevírací dobu dokonalá, průvodci dobří, jde si půjčit pramici na rybníku. Turistické známky měli v občerstvení U Majky po cestě od parkoviště, v suvenýrech na zámku vedle pokladny došly.

Lenzie
Klasika, která nezklame. Chyběl už jen zpívající Petr Štěpánek na pramici :)Známky byly dostupné jak na zámku, tak i ve stáncích s občerstvením a na místním "tržišti".

Kůtíci
Krásný zámek
Můžeme jen souhlasit s ostatními příspěvky, moc krásný zámek i s milou slečnou průvodkyní. Jen nás trošku překvapily ne zrovna moc lidové ceny ve zdejší zámecké restauraci, ale to se asi dá předpokládat, takže jsme na oběd zajeli kousíček jinam. Jinak známka byla k dostání ve stánku s občerstvením. A procházka kolem rybníka opravdu nemá chybu, tak cestování zdar! :-)

Jan Pavlíček
Červená lhota
Červená lhota je moc hezký zámek a určitě stojí za prohlídku. Bohužel na prohlídku jsme dostali úplně začínající průvodkyni která nás měla jako svou druhou skupinu a to se na kvalitě prohlídky podepsalo. Text absolutně nezvládala říkat z patra, zadrhávala, neustále koukala do papíru a ještě nám řekla několik nesmyslů. Jinak zámek hezký. Okolí jsem bohužel nestihl ale jistě stojí za to. Známka zakoupena ve stánku s občerstvením na parkovišti v zámku neměli.

Jirka
Známku v suvenýrech neměly, ale ve stánku s občerstvením jsem ji koupil.Jinak je to moc krásné zámek.

Milča
zámek Červená Lhota
musím než potvrdit, že tato pamětihodnost a procházka po okolí se vám bude rozhodně zamlouvat! Byli jsme na Lhotě zrovna ve státní svátek, tak bylo i dost lidí, na délku čekání to ale naštěstí vliv nemělo. v obchůdku se suvenýry sice turistickou známku neměli, ale ochotný mladík pohotově poskytnul informaci, kde je k dostání. bylo to jen o kousek blíže k parkovišti - v budově s občerstvením.všem doporučuji!

Kaama
Známku jsme koupili ve stánku na parkovišti, vzhledem k tomu, že jsem na zámku byla už několikrát jsme známku jen koupili a jeli dál :-)

Romča
Zámek Červená Lhota
5.8. 08 jsme navštívili tento krásný zámek. Mohu jen potvrdit to, co tu píšou ostatní. Nádhera, nádhera!! TZ mají dostatek, stejně jako ostatních turistických materiálů. Doporučuji kromě návštěvy vlastního zámku také procházku okolo rybníka. Stojí to za to!!!!

Mirek
Krásné místo
Krásné místo, možnost vyjížďky na pramičce z půjčovny,ale těch lidí :-((V 11 hodin lze zakoupit vstupenku na prohlídku někdy okolo 17. hodiny.Ale jinak služby dobré.Známka zakoupena bez problému v obchůdku se suvenýry

Jan Landa
Červená Lhota
Velmi krásný zámek. Je celý obklopený rybníkem (vodní zámek).Krásná procházka kolem rybníka. Známka v suvenýrech - bez problému.Prohlídka je vemi hezká a zajímavá. Prohlídka trvá cca 50 minut.Otevírací dobačervenec - srpen Po - Ne 9.00 - 21.00 hodinVstupnédospělí 60 Kčděti a studenti 40 Kčdůchodci a invalidé 40 Kčděti do 6 let ZdarmaKrásné je i okolí zámku.Je zde dost občerstvení a stánků - v létě pozor na vosy !!!Parkování - placené (50 Kč - den) cca 200 metrů od zámku.

Janina
Nádherný zámek, ale má to jedinou chybičku a to, že mají polední pauzu od 12-13 hod., museli jsme tedy čekat, ale čas jsme strávili v překrásném parku. Známku jsme koupili v restaurantu Červená Lhota naproti zámku.

Jirka
I na podzim krásná procházka. Sic už byla hrozná zima, ale pěkné. V době návštěvy je nádvoříčko zámku v rekonstrukci a neupravené. Pohled zvenčí není rekonstrukcí narušen.TZ neprodávají na zámku, což mě trochu překvapilo, ale v malém pojízdném stánku u parkoviště ... ? .... asi bych tady čekal jen prodejnu buřtů .o))

Přéma
To nemá chybu doporučuji

Radim Hečko
Červená Lhota
Pokud někdo máte a můžete mi ji poslat, bude to fajn. Znovu tam jen kvůli známky nejedu.

Marcela
K zámku netřeba nic psát, je prostě krásný. Turistickou známku měli bohužel v prodejně u kasy vyprodanou, takže nás poslali do nějakého stánku s občerstvením u parkoviště. Vydali jsme se tam, ale nečekali jsme tam tak dlouhou frontu, takže jsme nestihli prohlídku zámku a když jsme se šli zeptat na pokladnu jestli můžem jít na další prohlídku, tak nám pani vynadala. Ale nakonec povolila. Zámek je nádhernej a hlavně krásný místo na svatbu :-))

OcniBulva
Cesta kolem rybnika neni vhodna pro male deti a uz vubec ne pro kocarky nebo karky. Jinak je ale prochazka pekna s krasnym vyhledem na zamek. TZ jsem koupil taky bez problemu v kramku se suvenyry za 25 Kc.

Honza Pásler
Kouzelný zámek
Zámek je pohádkově nádherný, ale přes den je opravdu v obležení turistů. Byl jsem tady jako host na svatbě - i s noclehem - takže jsem si mohl vychutnat usínající a probouzející se den u zámeckého rybníku, a je to něco úžasného

Martin Krupka
Krásný zámek Červená Lhota
Návštěvu na Červené Lhotě mohu jen doporučit.Byl jsem mile překvapen přístupem průvodkyně a jejím poutavým vyprávěním. Nenechte si ujít procházku okolo zámeckého rybníku a nezapomeňte si z ní pořídit krásné fotečky. TZ jsem zakoupil v obchůdku se suvenýry přímo v zámku. Vřele doporučuji.

Radka
Po zámku nás prováděl osobně pán kastelán, jeho poutavé, odborné a zasvěcené vyprávění, z něhož čišel zájem o historii Červené Lhoty i jejích obyvatel, mi utkvěl v paměti více než celá expozice. Zámek je absolutně fotogenický.Jen tu známku jsem nesehnala.

Josef Eder
Krásný zámek
Srdce každého fotografa musí zaplesat při návštěvě tohoto zámku. Stojí za to si vyčlenit nějakou tu hodinu na kochání kolem zámeckého rybníka. Jediný problém je s dostupností zámku za použití autobusu či vlaku. Nejbližší vlak staví v Kardašově Řečici (10 km) a v neděli navíc v 5 kilometrů vzdálené Deštné jede v 16:40 autobus do Jindřichova Hradce, takže je nutné se přizpůsobit tomuto jedinému spoji a nebo jít zase do Řečice kilometry zpátky. V sobotu autobus nejede žádný.

PC
přímo na zámku známku neměli - prý již pár dnů:-(, ale v mini-obchůdku s restaurací ji bylo možné zakoupit

Renata
zámek Červená Lhota
Exteriér zámku velice hezký, expozice chudší, ale hlavně šok a zklamání z mladého průvodce, uvádí samé
nepodstatné věci a k exponátům dává minimum informací, možná tak vhodné pro výpravy školních výletů. Mohu to
posoudit, začínala jsem také jako sezonní průvodce a později pracovala jako stálá průvodkyně na zámku.
Známka v zámku vyprodána, ale velice ochotné pracovnice nás poslaly do hospody, kde jsme si mohli známku
vybrat.

vodnice
Aduš od Veveho,Díky za to,že jsi upozornila na Pluhův Žďár.Vůbec bych o něm nevěděla.Podívala jsem se
na www stránky a jen co to bude možné,tak se tam povinně pojedeme podívat.

Aneta
Cervena Lhota
Cervena Lhota byl snad nejkrasnejsi zamek na kterem jsem byla! Opravdu... I pruvodkyne byla velice mila. Po
prohlidce jsme se sli najist do krasne restauraci naproti... :) byl to opravdu skvely vylet!

Cervanek
Průvodce neměl chybu:o)
My měly opačnou zkušenost - průvodce byl velice milý, povídal a povídal a zaujal i moji dceru s LMD. Ve
srovnání se slečnami průvodkyněmi na Kratochvíli a Hluboké opravdu neměl chybu.

Loppy
Červená Lhota je opravdu krásný zámek s drastickou pověstí. Svatby se tam konají jak na běžícím páse. Průvodce
byl nepředstavitelně nudný, nic podstatného jsme od něj neslyšeli. Zámecký park je rovněž pěkný.

Aduška od Veveho
Zajímavé!!!
Je pro pro mě strašně nepochopitelné proč Červená lhota je skoro všude známá a to že je 2km od ní je taky
zámek-Pluhův Žďár... Hmm... není to zajímavé?!?! Zamyslete se nad tím... .Tak zatim papa Ada