No. 90 - Devět skal

Nejvyšší hora Žďárských Vrchů.

Navštívil jsem Devět skal

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Hotel Devět Skal, Milovy, Svratka - Devět Skal (web)
Autokemp Sykovec, Vlachovice 38, Nové Město na Moravě (web)
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku Toto místo prodává také výletku
Městské muzeum a galerie, U Zbrojnice 347, Svratka (web)
Informační centrum, Palackého 30, Svratka (web)
Toto místo prodává také turistickou známku
Hotel Svratka, Na Vyhlídce 41, Svratka (web)
ŽĎÁRSKÉ VRCHY

Zakoupeno v infocentru ve Svratce

Ondřej Kindl
Tz
Auto jsme nechali v lese na velkém parkovišti kam se určitě vejdete a potom po žluté nenáročné krásné cestě lesem až na vrchol.

Ladislav Harbáček
Z muzea ve Svratce.

Vladislav Stárek
Devět skal
Krásné místo a známku bylo možno zakoupit ve svrateckém infocentru, v hotelu Svratka a i v hotelu Devět skal.

Míša
Turistická známka
Dobrý den,
Udělali jsme si výlet na Děvět skal,a chtěli jsme si koupit turistické kolečko na Hotelu Žáková hora Herálec, ale bohužel neměli ho. Kde je chyba?

Re: Turistická známka
Kde je chyba? Asi známka kurvafix došla, ne?

Veronika Žitníková
koupena u milé slečny na recepci hotelu Devět skal, stejně tak 2066 Milovy.

Petr Cienciala
31.7.2015
TZ z autokempu Sykovec i No. 88. Na vrchol Devět skal je z lesa od silnice žlutá pohodová trasa. Jen jsme nenašli tu skálu s obličejem :-)

Libor Marek
18.07.2015
TZ koupena v autokempu Sykovec. K vrcholu Devět skla příjemná procházka z rozcestí pod Lisovskou skálou.

Ivana Nešpůrková
Super lezení sám-a .

Jiří Tobolák
Devět skal
TZ jsme zkoušeli koupit jen v hotelu v Milovech, kde jsme neuspěli. Známku si necháme poslat. Jinak je to super místo, pršelo ten den, ale Devět skal jsem s dcerou zdolal, v Křižáncích za obchodem jsme zabočili a jeli rovně až po zákaz vjezdu. Odtud asi 4 km v dešti až na vrchol, podpis do vrcholové knihy a zpět. Každopádně supr výšlap i přes nepřízeň počasí.

magipriba
Na Devět skal jsme došli z Cikháje, pěkná cesta, stoupání pozvolné, známku jsme pak koupili v hotelu Žákova hora v Herálci, cena 30,-.

Standa
Super místo, škoda jen, že lesní chata pod skalami je zavřená a to evidentně dlouhodobě. Bohužel je to zde v zimě asi zabité a kvůli pár pěším a cyklistům, co sem zavítají v létě, to nemá smysl. Známku jsem zakoupil ve stánku se suvenýry u autokempu Sykovec ve Třech Studních. Je fajn, že jí tam mají, protože zbylá prodejní místa jsou při cestě z Nového Města a zpět trochu z ruky...

Lucka
Zakoupena ve stánku se suvenýry v autokempu Sykovec

OGGY
Na 9 skal je možno vyrazit z několika značených tras. Já si vybral obec Křižánky kde nelze koupit TZ. Trasa z Křižánek nabízí několik možností celodenních okruhů. Já si vybral trasu kolem rybníku nahoru na 9 skal. Dolů po modré zpět do Křižánek až na 4 palice a ještě dále na Milovské perničky a odtud zpět do Křižánek. Z navštívených pískovcových skal musím vyzdvihnout Milovské perničky. Jedná se vysoké skalní útvary, které mají na vrcholu jakési jamky neboli misky, prostě pernice. Odtud název. Tyto misky jsou tak velké, že se do nich pohodlně můžete posadit jako ve standartní vaně. Tedy jen jedna je tak velká. Pokud jsou podešti plné vody, koupel se přímo vybízí. Dodnes se vědcové geologové nedohodli jak tento fenomén vznikl. Inu některé záhady přetrvávají.

gallisek23
Letos jsem byl zase s rodinou na Vysočině a jeden den jsem jsi udělali výlet na devět skal. Bylo moc pekné počasí a všem se tam moc líbilo. Tak kdo má rád peší turistiku určitě se tam zastavte stojí za to.

Pivoš
Ta Vysočina je prostě úžasná, rád se tam vracím, a v cukrárně na náměstí ve Svratce mají tuto TZ taky!

gallisek23
TAk jsem tam v pátek byl a moc zajimavé i dětem se tam moc líbilo a všem to můžu doporučit. Známka v pohodě k dostání v holetu.

Pivoš
Snad abych trochu zaktualizoval příspěvky k této TZ, tak v restauraci hotelu 9 skal dostanete nejen překvapivě dobrou Plzeň za 39 (a to jsem tam seděl sám), ale i placku. Netřeba hledat žádnou recepci. Otevřeno od 11 do večera, ale pozor! Úterý je zavírací den!

Špagi
Na recepci hotelu Devět skal nán známky prodali bez problémů.

Jorgos
Zakoupena bez problémů na recepci hotelu 9 skal v Milovech.

marty
DEVĚT SKAL
TZ jsme kupovali v Milovské restauci vedle hotelu Orea a taky za 28,- a mladá servírka by opravdu příjemná když se dozvěděla, že chceme jen známku, vždyť i na té vydělala.

Keži
9 SKAL - PŘEDRAŽENO ZA 28,-
TZ v Milovech v hotelu 9 SKAL sice dostatek na výčepu,ale známka předražená za 28 korun.Zkuste to tedy radši na ostatních prodejních místech a nedávejte vydělávat zlodějům!!! Dobrý lov!

Pařez
Kdysi dávno jsem byl na Devíti skalách na vandru i v celém tom kraji tady. To bylo v létě, teď jsem to tu projížděl autem v zimě, no taky krásná příroda - škoda, že neumím lyžovat. TZ v pohodě u devíti velikých balvanů v hotelu Devět Skal na recepci u milé slečny.

Honza
Oproti ostatnim, jsme meli smulu na nevrlou pani na recepci hotelu Zakova hora : Byla po desate dopoledne trosku nevrla, ze maji jeste zavreno, pritom dvere byly otevrene.. Nejdrive delala drahoty, ze pokud tam nebydlime funguji az od jedenacti, ale nakonec si dala rict. Jen se ji nelibilo, ze jsme pro placeni chteli pouzit dva padesatniky, pry ze ji to banka nevezme :-(

kolodej
známka zakoupena v hotelu devět skal na recepci bez problemu

Pinďa
Hotel Žákova hora
TZ v hotelu plný visánek a obsluha je velmi příjemná. Hostinský mě mezi řečí u kafe sdělil, že jej jednou brzy ráno někdo telefonem probudil, jestli by si nemohl koupit TZ. Tak Luboši, jestli jsi tenkrát přijel autem, probudil hostinského, koupil známku a zase odjel, jseš nesmazatelně zapsán v jeho srdci. Prý na to nikdy nezapomene:-)) Říkal to zvesela a opravdu bez zášti.

JirkaS
Známku jsem koupil v hotelu Žákova hora v Herálci. Jeli jsme tam od Jimramova. Značka "Silnice se v zimě neudržuje" odpovídala situaci na silnici, a tak jsme jeli cca 10km po něčem co se snad nedá nazvat ani silnicí. Spíše běžkařskou tratí v lese.

Luboš
Známku jsem bez problémů také koupil v hotelu Žákova hora v Herálci. Jiiž ve tři čtvrtě na sedm ráno mi ji velmi ochotný pán prodal. Hotel otevírá v 11.

Iša
Známku jsem bez problémů koupila v hotelu Žákova hora v Herálci.

gerbera
TZ zakoupena v Milovech hotel Devět skal / OREA - recepce.

Pavel.S
TZ zakoupena dne 18.7.2005 v hotelu Žákova hora v Herálci asi 200 metrů od trafiky. V trafice se ochotná paní
omlouvala, že známky jí došly, ale že hned objednala nové a během pár dní jí určitě přijdou. Slušný výběr
pohledů.

Jana
TZ měli v hotelu Devět skal, jen jsem měla problém hotel najít, protože je docela daleko od devíti skal a v
mapě uveden nebyl.

Ivo
Další služební cesta a úspěch. U recepce hotelu (Devět skal) žádná upoutávka, jen ve vitríně mapa TZ k
prodeji. Na dotaz reaguje recepční "Myslíte ty malé dřevěné kulaté?". Mají...

Václav
V předchozím příspěvku jde samozřejmě o Nové Město na Moravě. Já jsem TZ bez problémů sehnal na hotelu Žákova
Hora i když téměř o deset měsíců později než "bedřich"

bedřich
O prázdninách jsem šla trasu Nové Město nad Metují - Tři studně - Devět skal. První dvě TZ jsem sehnala, třetí
nikoliv. Hotel Devět skal je od devíti skal pěknej kus cesty (původně jsem ho ani nemohla najít na mapě, jak
byl daleko) a do trafiky v Herálci jsem dorazila ve čtvrt na šest, tedy čtvrt hodiny po zavírací době. Tak