No. 49 - Javorový

Vrcholová horská chata na stejnojmenném vrchu nad Třincem (1032 m.n.m.) Cílová stanice lanovky.

Navštívil jsem Javorový

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Chata Javorový (web)

06.07.2023 - dostupná bez problému

Vladislav Dušek
Tz
Tohle byla rychlovka, lanovkou nahoru a dolů a na chatě koupit známku. Měl jsem ten den už 20 km vnohách a pěškyse mi nechtělo.

Matěj Bartoš
Známka na chatě, cestu dále po hřebeni směr malá prašivá bez sněžnic v zimě nedoporučuji. Sníh místama více než po pas.

Miroslav Dvouletý
Známka i dobré jídlo a pití zakoupeno v chatě - jako jedna z mála má otevřeno každý den. Zato patří velká pochvala.

Václav Toth
Známka zakoupena v chatě na samém vršku Javorový.

Michaela Ťoupalová
Javorový
Auto jsme nechali na parkovišti pod lanovkou, kde bylo dostatek míst a zdarma. Lanovka jezdí každou celou hodinu a nahoře jste za 15 minut. Přepravovat se smí i psi, přestože to nikde neuvádí a jsou zcela zdarma. Z horní stanice je to na vrchol jen kousek. Známek dostatek přímo v restauraci v chatě. Nahoře je startovní místo pro paraglidisty a je to vážně moc zajímavý pohled takhle z blízka. Dolů jsme šli pěšky po zelené.

Ivana Stonawská
Javorový č49
Bydlet pod Javorovým a nemít známku? To by byla ostuda.:-)

Lucie Bubeníková

Tomáš Jurošek
Turistická známka č.49
2.2.2017 jsem si Javorový vyběhl po práci. Známek měli dostatek.
Trasa z Tyry po žluté a následně po zelené na tur. chatu na Javorovém.

Jiří Kadaník
Turistická známka č.49
3.9. jsem s kolegou navštívili vrchol a takééé neměli tur.známku...pouze výroční!!

Martin Halamíček
známka
26.8. TZ na Javorovém neměli, pouze výroční

Jan Gröger
Známka dostupna v chatě Javorový, nálepku neměli.

Tomáš Parák
Javorový
Známka v pohodě zakoupena na chatě.

Pavel Kubát
Známka koupená na chatě Javorový bez problému,v nabídce je i prémiová k výročí chaty.

Martin Tešnar
Javorový
TZ koupena při přechodu z Oldřichovic, přes Javorový, Ropičku, Kotař, Prašivou do Vyšní lhoty.

Koupil sem poslední kus.:))

Petr
Chata Javorový 25.10.2014
TZ měli bez problémů, ochotná obsluha, dobrý kafe. Ale tak ožralýho vedoucího (či majitele, nebo co má vlastně p.Valenta za funkci na chatě) jsem ještě neviděl. A to bylo 16hod odpoledne.Ještě, že je horská služba hned u chaty, protože kdyby měl při nějakém neštěští pomáhat chatař, tak by se nejdřív musel zachránit on..No děs, vážně.

Rachella
Javorový vrch
pěší trasa pod lanovkou z Oldřichovic., od Vodáren po zelené nebo z Řeky na kole, vřele doporučuji.Chata je v krásné místě, často nahoře probíhají různé akce:)

Zdeněk Kocián
Super
Výlet na Javorový doporučuju všem!!!!!

Petr Kollarčík
neochota
Tustické známky měli ale to bylo tak všechno, měli tam lyžařský zájezd a nám odmítli prodat i polívku - hrůza.

Petr Cienciala
nová raznice
turistická známka má nový motiv

8. 11. 2013
nový motiv

Petr Cienciala
doporučuji
z javorového skvělý výhled na čoudící železárny ale i přesto doporučuji i výjezd historickou lanovkou, také o prázdninách letní kino(info na WWW stránkách)

Maja # Jirka
Javorový
Dnes jsem byl na Javorovém, krásné počasí, aj trochu paraglaidistu tam bylo, lidí docela málo na krásný nedělní den, a v chatě taky dobré, TZ jsem sice nekupoval, bo už jí mám, ale měli jich u obsluhy ještě dost. ;)

Jirka
28.7.2012...Na vrchol Javorového jsem se vyškrábal z Guty-konečná,TZ bez problémů k dostání na sympatické chatě, jen jsem si nedal kofolu jak je mým zvykem, protože jsem si všiml, že obsluha ji slívala,což jsem nikdy předtím neviděl. :(

JB
Javorový
Jedna z nejlepších turistických chat v Beskydech! skvělá obsluha, super jídlo. Na chatu jsme vylezli z vodárny - docela makačka. V chatě docela prázdno, všude kolem plno lidí, ale v chatě skoro nikdo. TZ měli, bez problémů.

Marek
Včera jsem tam byl, chata má do 1. 11. omezený provoz, ale nápoje a turistické známky v chatě mají. Doporučuji také výšlap na Velký Javorový (1032 m n. m.), jde se po modré 1,5 km od chaty (rozcestník se nachází dole pod chatou). Stojí to za to.

Kamila
Javorový
Kde se dá teď koupit no.49 Javorový? Chata je od 1.10.2011 uzavřena. Včera jsem tam došla a byla jsem zklamaná, že nevím, kde koupit TZ.

Zdeňka
Výlet na Javorový doporučuju všem, lanovka váš vyveze až skoro nahoru, je tam překrásný výhled. Stojí to za to !

Marcel
znamky
ja bych chtel znam. obednat z prasi.

Přemek
Javorový
Pivo studené, zelňačka výborná, výhled překrásný!!!

jarson
Ochotní pan Vedoucí mi známku prodal V 7:30 v dobe kdy ještě měli zavřeno a teprve se probouzeli.

Mirka
Známka
Dne 29.07.2007 známku něměli a to nás došt naštvalo, protože pod lanovku jsme dorazili v 7.00 hod. a lanovka jede až v 8:00 a nám se nechtělo čekat. Šli jsme pěšky. Už nikdy více. Bylo to šílené. Lezli jsme doslova po čtyřech po sjezdovce. Teď se tomu doma pořádně zasmějem. Jen ta známka nás mrzí po takovém výkonu.

Bumbble-Bee
Lanovka
Po ověření na internetu jsme dorazili na nástupní stanici na Javorový.Jaké bylo naše překvapení,když jsem zjistili,že lanovka je v plánované opravě.Ta hodina výstupu nám pak chyběla v dalším putování po "Tyrské podkově".Myslím,že není zas tak velký problém to na stránky hodit,zvlášť když je to plánované.

Jiřík
já šel z Morávky.krásná cesta s nádhernými výhledy po okolí.o zasněžených Jeseníkách a Tatrách ani nemluvě.výlet prostě bez chyby a na jeho konci orosené pivíčko a známka :-D

Lumir
JAVOROVY
VYLET DOPORUCUJEME VSEM,LANOVKA VAS VYVEZE SKORO AZ NA VRCHOL,PAK JEN KOUSEK DO KOPCE A MATE KRASNY VYHLED PO KRAJINE.MIMO VYHLEDU JSME MELI STESTI NA ADRENALINOVE SPORTOVCE - NEKOLIK STARTU NA ROGALU OPRAVDU STOJI ZA TO.DOLU UZ MUZETE JIT PO SVYCH,ALE JE TO PRECE JEN TROSKU NAROCNEJSI.

Pavel
Javorový
Javorový je krásná hora byť se na ní dostat byl oříšek.Jel jsem na něj na kole s brašnami a počasí mě moc
nepřálo ale vrchol jsem zdolal.Byl jsem mile překvapen krásným okolím hlavně vesničkou zvaná Řeka.

vojta
JAVOROVY
Javorovy stoji za to.Mužete vyjet na horu lanovkou lanovka jeprao 1.Apak vyjdete asi 300m nahoru.Javorovy
patřimezi nejkrasnějši v beskydach.

Hana Burianová
Rekonstrukce
Do 12.11.2004 nejede lanovka - rekonstrukce a pravidélná podzimní údržba. Výšlap nahoru je dost náročný.
Obsluha v chatě nestihá, je tam zmatek, nevíte, zda si objednat u stolu nebo raději u pultu. Po 20 min. jsme
volili raději pult. Ale aspoň se nahádají a nejsou nervozní...

Pavel
Javorový
Jedno s nejkrásnějších míst v beskydech. Pro rodinné výlety jak dělané. Těsně pod vrchol vás doveze lanovka a
ten kousek dojde snad každý (i moje babička).Velký rozhled na všechny světové strany.