No. 46 - Martiňák

Martiňák je jeden ze známých turistických pojmů v regionu Beskydy. Je to název rozcestí, hotelu i lyžařského vleku. Rozcestí U Martiňáku leží v nadmořské výšce 850 m n. m. a nachází se zde partyzánský pomník.

Navštívil jsem Martiňák

Toto místo prodává také turistickou známku
Hotel Ondrášův dvůr (web)
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také výletku
Horský hotel Martiňák, Horní Bečva (web)
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Informační centrum Horní Bečva (web)
Hračky - Trafika, Horní Bečva 501

30.05.2023 - dostupná bez problému
08.10.2022 - dostupná bez problému

Adam
Známka dostupná v trafice v Horní Bečvě. Cena - 40 Kč. Mají tam spoustu dalších známek z okolí.

Ladislav Harbáček
Zakoupeno v infocentru.

FCB
Známku
na Martiňáku nemají. My jsme ji koupili v IC Horní Bečva za 40Kč. Jinak samotný Horský hotel Martiňák není hotel, ale jen nějaké apartmány s občerstvením do plastu :-(

Stanislav Staněk
Na Martiňáku nemají.

Václav Toth
Známka zakoupena v IC Horní Bečva. Na samotném Hotelu Martiňák uzavřená společnost ani jsem se nedobouchal.

Dana Berková
Pro známku jsem si chtěla v infu spolu s dalšími TZ, ale v infu známky vůbec neprodávají, všechny známky a pohledy jsou k sehnání v obchodě hračky-trafika Horní Bečva. Info čeká na dodání automatu, kde si potom můžete známky koupit.

Vladislav Dušek
TZ koupena v IC v Prostřední Bečvě za 40,-
šel jsem od altánu po silnici a zpět po žluté a zelené. Doporučuji jít obráceně, cesta dolů po těch kamenech je vážně nápor na kolena a lýtka. Ale jinak vážně pěkná procházka, nikde ani noha a lišky rostly hned u silnice.

Michaela Ťoupalová
Martiňák
Známka na Martiňáku sice za 49 Kč, ale obsluha byla velmi milá a ochotná, takže mi to ani nevadilo. Jelikož tento den od noci lilo, byli jsme jediní turisti (blázni), kteří na hotel šli pěšky z Horní Bečvy. Samozřejmě jsme přišli úplně promoklí a přestože jsme měli dva psy a z nás všech lila voda, byli jsme vpuštěni bez problému dovnitř. Jídlo výborné, konkrétně halušky s bryndzou a kulajda (poctivé a velmi chutné). Kousíček od chaty směrem nahoru je pomníček partyzánům a informační tabule o Martiňáku.

Kamil Knybel
Zakoupeno v hotelu Martiňák. Cena klasika 35 Kč.

Aleš Krump
dostupnost známky
Známky mají v hotelu Martiňák i Hračky - Trafika.

Lucie Bubeníková

Roman Karnet
Nedostupnost známky
Horský hotel Martiňák má známku vyprodanou, a Hračky - Trafika, Horní Bečva také nemají, protože se domnívají, že už není potřeba, když hotel Mariňák zahájil sezónu, takže bez známky :-(

Petr Lutera
Hotel Ondrášův dvůr
Hotel Ondrášův Dvůr tuto TZ vůbec neprodává

Veronika Rajnochová
Martiňák
Martiňák jsme navštívili 12.11, bohužel bufet byl uzavřen, tedy jsem neměla možnost si známku zakoupit.

Petr ze Semil
Známka zakoupena v sobotu 1.10.2016 v bufetu, který je součástí rekonstruovaného hotelu. Měli jich dostatek. Milá obsluha a výborné polévky :-)

Standa
Známka není
Při návštěvě 11.8. hotel v rekonstrukci, na ceduli sice inzerováno "Bufet otevřen", ale ani to nebyla pravda. Paní u bufetu mi sdělila, že známku nemají, nový majitel chce novou známku zobrazující budovu po rekonstrukci, takže zbývá dorekonstruovat, vyfotit a vyrobit známku. Musíme si počkat...

Tomáš Ulrych
turisticka známka
Byl jsem tam,dnes a známka nebyla k maní.

Kukkuk
Rekonstrukce
Nelze koupit známku hotel v rekonstrukci

Anička+František
překvapení
Po nedávné poslední návštěvě jsme dnes byli mile překvapeni.Nové venkovní posezení,slušný výběr jídel,začátek venkovních úprav..no,držíme pěsti,snad se zamrzlé ledy hnou! :-)

Markéta
služby
Hotel přebírají noví majitelé, jsou velmi milí a ochotní lidé. Jídlo super, obsluha bez problémů. Doporučuji návštěvu. :-)) Vypadá to na velkou změnu k lepšímu!! Super! :-))

David
Cena známky
35Kč, známek dostatek

daloush
Re: Bukowczan
..je na prodej, za 10mega..
Snad jej nezavřou a cikorky nevyrabujou.. :-(

Petr
Bukowczan
Obsluha neochotná a odměřená. Vypadá to jako před úmyslným zavřením.

Tomáš Parák
Martiňák
Známka zakoupena v horském hotelu Martiňák.

Pavel Kubát
Na chatě známek dostatek.

Roman Hanus
známka
Lituji Kačku, ale známky byly ale já ji kupoval už v pátek večer kdy jsme přijeli (14.8.). Jinak nádherný kout přírody!!!

Kačka
TZ 48
Známky došly, takže jsme odcházeli jen občerstveni pivkem. Chata je na prodej, tak kdo ví, jak to bude dál...

Vít Kološ
Nemají známku!
Tak jsme si od chaty Barborky (Horní Bečva) vyšli na Martiňák, a vrátili jsme se s prázdnou... Ale krázná procházka. ;-)

Tomáš Hanzlík
35 Kč - šílená obsluha

Radek Michalčík
Dnes jsem navštívil horský hotel Martiňák, bylo tam hezky a TZ stála 35 Kč.

Darina Krejčí
Dnes jsme dojeli autem u Kociánky a šlapali ve třech, s přítelem a tří měsíčním štěnětem labradora na Martiňák, cesta super, pár hub posbíráno a na konci sladká odměna, jak v podobě výborného piva, tak v podobě TZ. Lehárko :) se nám nechtělo ani šlapat zpátky :) Zítra Smrček :D

Milan Doležal
Známka zakoupena v hotelu Martiňák. Z Horní Bečvy jsme autem odbočili po značené cestě k hotelu Martiňák a dojeli až ke značce zákaz vjezdu a malému parkovišti v lese. Odtud jsme šli pěšky do kopce po asfaltové cestě až na Martiňák. Je to prý asi 4 a půl kilometru, jak nám sdělila paní nahoře v občerstvení.

ŠTĚPÁN SVÁTEK
Známku prý stále objednávají.

Standa
známka
Známky bohužel nemají,jsou objednané,ale neví se kdy přijdou.

Petr Cienciala
pěkná tůra
Z Pusteven jsme šli po červené na vrchol Tanečnice(drsný stoupák) a poté přes sedlo do Čertového mlýna. Napojili se na zelenou a pak už jen pořád z kopce až na Martiňák. Hotel je v překrásném, klidném místě, jeví se velmi zachovale a útulně. Pivko i borůvkové knedlíky byly super. Ale udivil nás bilbord-"na prodej" a prý za 13 mil. Kč. Mít ty prachy, tak do toho jdu, je tam fakt moc hezky. Zpátky na Pustevny jsme šli traverzou po červené, která vede částečně po silnicí. Je to naučná stezka, dozvíte se i něco zajímavého.

29.9.2013 TZ, 5. 1. 2020 zápis
datum návštěvy

frantisek
TZ kupena v Horský hotel Martiňák, Horní Bečva,maju ich dostatok aj s razitkom

joshula
Hotel byl zavřený. Na dveřích pouze cedulka, že je otevřeno jen o víkendu...

magipriba
Ve středu 21.6. to na Martiňáku vypadalo celkem opuštěně, nicméně nám známku prodali a pivo též načepovali.

Jirka
28.5.2012...TZ bez problémů zakoupena na chatě Martiňák. Zrovna přišla nová várka.

Libor
04.07.2011 - na místo jsme dorazili už k večeru, TZ dle obsluhujícího personálu neměli (nebo měli, ale už někde zamčené), ale náhoda tomu chtěla, že mé hlasité "lamentování" před hotelem slyšela právě telefonující majitelka (?) a TZ mi šla odemknout a prodat .-) děkuji za nevšední vstřícnost!

Pavel
Martiňák
Pondělí 2.května-mimo školu v přírodě jsme jedinými hosty.Usměvavá paní za barem,skvělé pivo i grog.Vychutnali jsme si je na terase.Akorát známky jsou vyprodané.12km okruh od hotelu Srdce Beskyd přes Kocianku,Martiňák,Bařiny,Skuručena,Podolánky k hotelu Srdce Beskyd.Nenáročná trasa bez velkého převýšení krásnou krajinou.

Petr Cienciala
Re: Martiňák
Martiňák je na prodej, možná se ledy pohnuly, ale srovnání s jínými horskými hotely je Martiňák mimořádně útulný.

Smudla
Martiňák
Moje zkušenost s touto chatou je ještě horší než Mirka a Tomáše z 29.9.2009.Bali jsme tu s manželkou 21.8.2010 - bylo to v sobotu a do restaurace nás vůbec nepustili - prý je jen pro ubytované. Poslali nás do bočního bufetu kde měli čočkovou polévku,borůvkové knedlíky a od rána ohřívané párky. Skvělá nabídka nad kterou srdce každého zaplesá. Tak jsem si koupil známku kterou měli v bufetu a šli jsme na Pustevny, kde se člověk nají dosytosti. Martiňák již nikdy více!!!

Mirka a Tomáš
Chata otevřena (jak mají napsáno na ceduli) jen SO a NE. Hostinská odměřená. Valašská kyselica výborná - doporučujem.Z Pusteven 8,5 km, dále do Horní Bečvy 3-4 km.Z Pusteven to není náročné jen cyklistů je tam hodně.

Zdeněk
známku mají
Známku měli bez problému. Krásně to tam vonělo, kdyby jsme nespěchali na Pustevny tak by jsme zůstali na oběd. Doporučuji výlet pěšmo nebo na kole Horní Bečva - hotel Martiňák - Pustevny (cesta do kopce) nebo obráceně (z kopce). Po cestě spousta ostružin. Do Horní Bečvy i do Pusteven jezdí BUS z Rožnova. Z Pusteven jede do Rázstoky sedačková lanovka nebo si můžete pujčit koloběžku.

Pqavel 59
Celý týden od 25 -31 srpna známka nedostupná hostinská příjemná

Aldy
zpráva
návštěva na horském hotelu Martiňák nic moc : venkovní hospoda zavírá v 18.oo a restaurace uvnitř hotelu ve 20.oo,takže po zavíračce už nikde nic neseženete ! nezbývá než si udělet zásoby na pokoj,když jste ubytováni Aldy

janec26
konec sezony
napadl sníh,takže s turisty se už asi nepočítá.Otevírácí doba 9-17,všude je však pusto prázdno.

ivka
Martiňák
Kofola pouze v PET-lahvích...

Milioi
Já známku kupoval 23.7.2006 a bylo to bez problémů, takže asi rychle doplnili ;o)

raf
19.7.2006 jsem koupil poslední známku, takže teď bude asi nedostupná. Mají ale výbornou kyselicu a borůvkové knedlíky. Na Martiňák je dobré se dostat z Pusteven ať už pěšky, na kole nebo v zimě na lyžích. 8 km a pořád mírně z kopce.

Pepino
Na hotelu známka v pohodě, ale příjezd k hotelu je přes zákaz vjezdu a v dnešním bodovém systému nic moc - pokud narazíte na správného zodpovědného příslušníka.

Marcela
Na Silvestra jsme navštívili v Beskydech horskou boudu Martiňák (TZ46) a měli tam i VTZ Valašské království
2004 (pozor, vystaveno mají jen TZ).Jinak mňam borůvkové knedlíky a kyselicu. Z Horní Bečvy po zelené
mohou v zimě běžkaři i pěšáci (lesní silnička, 4 km pořád mírně do kopce).Ze strany chaty je vchod do
bufetu, otevřeno mají od 9 do 16h.

Aja
Martiňák
Předpokládám, že když je to hotel, budou tu mít otevřeno stále, ale to jsem se mýlila. Přijeli jsme kolem
deváté večer a nikde nikdo, natož aby tu měli označené třeba jen samolepkou turistické známkové místo. Na
nikoho se nedoklepete ani nedovoláte. Máte prostě smůlu. Jinými slovy..."chcípl tu pes, možná hned