No. 1575 - Obec Horní Police

První zmínka o Horní Polici pochází z roku 1273 nalézající se v listině papeže Řehoře X. z 15.května 1273.

Navštívil jsem Obec Horní Police

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Obecní úřad, Horní Police (web)
Restaurace U Huberta 9. května 57, 471 06 Horní Police (web)
Restaurace na koupališti, Horní Police (v sezóně) (web)
CÍRKEVNÍ PAMÁTKY

20.03.2018 - dostupná bez problému

Ondřej Kindl
Tz
Škoda toho že poutní areál je stále v rekonstrukci,
na obecním úřadě známek dost
,tak jsem si vyfotil aspoň Ježíše v životní velikosti ukřižovaného na historickém mostě pro pěší.

Stanislav Staněk
Poutní areál je aktuálně v rekonstrukci a lze jen nahlížet od brány.
Známka zakoupena na obecním úřadě. Mají též výroční.

Vladislav Stárek
Horní Police
Obec nás mile překvapila. Spousta historických i architektonických památek. Je zde co obdivovat. Známka zakoupena bez problémů na OÚ, neboť zde dnes probíhaly volby. Paní z volební komise s námi ochotně sešla o patro níž a známku nám s úsměvem prodala. Děkujeme. Restaurace Na kovárně zavřená, podle prachu na oknech už asi dlouho. Restaurace U Huberta v provozu, ale o víkendu otevřeno až od 17 hodin.

Re: Horní Police
Na OÚ k dostání i VTZ 745. let od první písemné zmínky o obci Horní Police.

Luděk Slabý
Úřad
Byl jsem ve čtvrtek na Obecním úřadě a měli známek dost.

Jura
Re: Úřad
Kecáš

Miroslav Boušek
Tak dnes jsem tu byl opravdu naposledy. Na obecním úřadě se dnes neúřadovalo, v restauraci U Huberta už 3 měsíce známku nemají a snad už ani nevedou, na Faře jsou milí, ale TZ také nemají a konečně v restauraci Na Kovárně mají sice napsáno, že TZ prodávají, ale otevřeno pouze v pátek od 14-22 hodin, v so+ne od 13-22 hodin. Tak si o ní napíšu...

Petra
Nikde ani noha. Ale to bylo dobře, umocnilo to jedině nádheru poutního místa. Na katolické faře velmi milá paní, bohužel známky neměli a o provozuschopnosti místního pohostinství si můžeme nechat jenom zdát.

Libor Marek
18.9.2014
TZ koupena v místní restauraci (mimochodem, dobrá sekaná). Neuvěřitelné, co všechno je zde k vidění - krásné poutní místo, staré domky, zámek (jen zvenku) a "malý Karlů most" :-)

Miroslav Kraus
Dnes (30.7.2014) zakoupena v restauraci U Huberta za 3O,-

Zlata Kwasnická
V sobotu 26.7. bez problémů dostupná v restauraci Na Kovárně.

eMPage
Oproti Šárce si nemohu stěžovat. Známka byla v pořádku za 30 korun a postarší paní byla ochotná. Velký výběr jídel za přijatelné ceny a porce celkem velká. Dobrá malinovka. Restaurace U Hubertů není v provozu a je k pronájmu. Z předešlých příspěvků doufám, že jsem nebyl jen nějaký výjimečný případ a i další návštěvníci budou stejně spokojeni s návštěvou jako jsem byl i já.

Šárka
Známku jsme chtěli koupit v restaurantu Na Kovárně, ovšem za 50Kč, které za známku chtějí nás odradilo - nekoupili jsme. Na OÚ i v druhé restauraci bylo už zavřeno, takže jsme odjížděli bez známky. Jinak kostelík i zámek pěkný.

Honza a Martina
Restaurace U Hubertů není v provozu, Na Kovárně na nás hostinská vyštěkla že nemají, na faře jsme nikoho nepotkali a o víkendu je úřad zavřený, takže tam taky nic.

Renda
Restaurace u Huberta zavřená a Na Kovárně TZ nemají,jsou tam teprve týden a ještě je nemají. Zato na Faře jich mají dost.Stačí jen zazvonit na tahací zvonek.

Zero
Do Horní Police jsem dorazil večer, takže na OÚ už bylo zavřeno. V restauraci u Huberta měli známky vyprodané a v restauraci Na kovárně měli poslední a hostinský mi k ní dal i stojánek se slovy, že už žádné další nebude objednávat. Druhý den ráno byl OÚ otevřen už od sedmi hodin a TZ tam měli.

Ivo
Dostupnost restaurací jsem nezkoušel, protože jsem uspěl hned napoprvé na Obecním úřadě, kde kromě známek řada místních pohlednic. Jinak další z míst, které má člověk pod nosem a neví o nich. Na zámku příležitostná výstavka papírových modelů hradů a zámků ČR, kamenný most jako pěší zóna je impozantní, a pochopitelně poutní místo - kostel se zvonicí a ambity nemá chybu.

Roman
Restaurace U Huberta nefunguje, restaurace Na Kovárně měla zavřeno v době, kdy měla mít otevřeno. Známku jsem sehnal na úřadě (náhodou) mimo pracovní dobu

verusinek
Ani v jedné z restaurací už známky nevedou. Známku jsme sehnali na obecním úřadě.

Antonín Fegyveres
Restaurace u Huberta bez TZ. Známka bez problémů k dostání na arciděkanství vedle kostela.

David Prchal
Na turistickou známku jsme se ptali v restauraci U Huberta, kde nám řekli, že známky už nemají dlouho a restaurace Na Kovárně je prý úplně zrušená :-( na faru jsme se nedostali.

Monika
známka dostupná na fařev restauraci U Huberta ani Na Kovárně nemají

Lukáš
TZ dostupná bez problémů na OÚ Horní Police.V Horní polici naleznete i kromě Krásného kostela Panny Marie i nově opravený zámeček.Vřele doporučuji návštěvu kostela.

mike bike
U Huberta známky nevedou, ale poradili kde se sehnat dají -naproti v hospodě.

David
Zdravím sběratele. TZ se prakticky sehnat nedají jinde, než na faře (kde jsme se ale my pro změnu zapoměli zeptat)... Obecní úřad o víkendu samozřejmě zavřený a hospody ač mají znak TZ za okny, tak známky "dávno nemáme" a zřejmě ani nehodlají doobjednat. Areál kostela je zajímavý, ale v bídném stavu.

raf
Poutní místo Horní Police jsem navštívil v sobotu 24. ledna 2009. V restauraci U Huberta známku nemají a mít nebudou. Změnil se nájemce. V restauraci Na Kovárně měli otevřeno už od 13:00 hod., ale známku také nemají. Zřejmě došla. A tak jsem to zkusil na faře, která se nachází přímo v areálu poutního místa. Otevřel mi mladík, který mi ochotně prodal známku a navíc mi otevřel kostel k prohlídce. Uvnitř mají i pohledy a prospekty o místě a okolí, ale ke vší smůle žádný v češtině. A tak jsem pohrdl podrobným černobílým "bulletinem" v němčině a raději jsem si vzal stručnější barevný dvojlist v angličtině. Do Horní Police ale raději přijeďte začátkem července, to tady pořádají pouť.

K8
Tak musím zkonstatovat, že ani obecní úřad není spolehlivé místo na sehnání známky - 24.9. v 15h byl OÚ zamčen, nikde nikdo, přestože měli mít až do 17h (a navíc se tam objevila paní z jiného úřadu, která s nimi byla domluvená a přesto tam nikdo nebyl)Na faře jsme se pro změnu na nikoho nedozvonili.A Na Kovárně, přestože mají na dveřích samolepku prodejního místa TZ, tak TZ stále nemají.

Honza Pásler
Potvrzuji zprávy o uzavření restaurace U Huberta. Na Kovárně otevřeno denně odpoledne. Poutní areál je zajímavý, ale potřeboval by velikou finanční injekci, než se rozpadne. Po zazvonění na faře známka ke koupi bez problémů.

K8
TZ v hospodě ani na faře nemají a o víkendu se nedá koupit ani na OÚ

AFIk
Restaurace Na kovárně - otevřeno v sobotu od 15.00...já jsem tam byl po dvanácté hodině...takže nicFara - zvonil jsem...nic...okna byla ovšem otevřenáObecní úřad....v sobotu zavřeno Restaurace U huberta - uzavřená a k pronájmuTakže do Rýmařova poputuje fotka

Michaela
Turistická známka Horní Police je dobře dostupná na několika místech, ale v restauraci U Huberta vám jí prodají pouze za 35 kč i přes upozornění, že TZ mají jednotnou danou cenu.***

Keži
Horní Police
Do této pěkné obce jsem se dostal přes rozhlednu na Strážném vrchu.Dominantou je tamní zámek-bohužel nepřístupný,starý kamenný most z roku 1680 a kostel navštívení panny Marie,který jsem shlédl díky mladšímu kostelníkovi i zevnitř a který mi po zazvonění na faře prodal jak tz,tak i pohledy obce a kostela.Byl jsem překvapen dobrým stavem a nádhernou výzdobou kostela uvnitř,zvenčí už to tak růžové není,ale pár kč by to jistě spravilo.TZ zakoupena dnes v neděli na faře.Restaurace U Huberta je v neděli zavřená,ale ostatní dny prý funguje,jen nevím pracovní dobu,tz jsem v ní viděl na baru přes okno.Na pivko a utopence jsem tím pádem musel zajít do druhé restaurace Na kovárně,kde tz měli také,navíc příjemná paní "pinglová",ale je to spíš místní hospůdka.Otevřeno je:PO-ČT 14-22,PÁ 14-24,SO 15-24,NE 15-21,ale prý i déle-dle lidí!Díky za hezký výlet.

Honza
Bez problémů k sehnání od pondělí do pátku na Obecním úřadě.Pokud bude dole zavřeno tak se nenechte odradit a zajděte do prvního patra,kde je mají také.

Speciální ediceKlub TZInfocentrum a MuzeumTuristické suvenýry
Klub českých turistů logoKartografie Praha logoCentrum Paraple logoTuristika.cz logo

Rodinné Jeseníky

eBook čtečky

© TURISTICKÉ ZNÁMKY s.r.o. 1999 - 2019 - všechna práva vyhrazena Gappa - tvorba webových stránek