No. 25 - Rokytnice v Orlických horách

Městečko, nazývané "Brána do Orlických hor". Dochované historické náměstí.

Navštívil jsem Rokytnice v Orlických horách

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku Toto místo prodává také výletku
Trafika Kunc - u Pošty, Rokytnice
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Pekárna a cukrárna U Čičimourka
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také výletku
Informační středisko, Rokytnice v Orlických horách
Toto místo prodává také turistickou známku
Kouzelný dětský obchůdek, nám.T.G.Masaryka 68, Rokytnice v O.h.
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku

21.07.2024 - dostupná bez problému
08.06.2024 - dostupná bez problému

Petr Orvoš
Za 40,- v penzionu Rampušák, IC v sobotu po 12:00 hod. uzavřeno. Náměstí moc hezké, v penzionu moc dobře vaří a vedle cukrárna super. Jinak zámek vesele "asi" chátrá.

Ladislav Harbáček
Z infocentra.

Vladislav Stárek
Rokytnice
Známka dostupná U Rampušáka a v sobotu dopoledne, když je Infocentrum teď mimo sezónu uzavřeno, v prodejně s hračkami hned vedle infocentra.

Petr Dolejš
V Rokytnici jsme se zastavili cestou z Haničky. Dali jsme si dobré jídlo v restauraci Rampušák, a poté krátká procházka. Zámek bohužel pustne, v muzeu zavřeno, náměstíčko pěkné. TZ v info na náměstí, kde byla milá paní.

Jan Plaček
sobota
TZ jsem sehnal v trafice Kunc i se spousty pohledů.IC bylo zavřeno.Trafika je blízko pošty po levé ruce.Je to velká trafika.

Petr Cienciala
4. 8. 2017
TZ z info Orlické hory na hezkém a klidném náměstí TGM.

Libor Marek
07.05.2016
Pěkné náměstí, oběd i TZ bez problémů v Rampušáku. o víkendu možno navštívit i malé muzeum lokálky (TZ 2095).

ach ten pravopis
Re: Rokytnice
Je to hotel a nejmenuje se rozhodně Eduart...

Lucie Koukalová
Rokytnice
Zakoupeno v Infocentru v Rokytnici. Docela nás načtvalo že infocentrum není otevřeno v něděli a v týdnu ma docela nepochopitelnou otevíračku. Rokytnice je hezká, byli jsme ubytovaní ve skromném penzionu Eduart. Příjemný personál, dobré jídlo.

Pinďa
Íčko
v sobotu odpoledne a v neděli je o prázdninách místní íčko, tak jak bývá i jinde zvykem, zavřené. Celkem vzato by to bylo jedno, protože v rekonstruované sýpce, pár kroků od náměstí, je otevřené zbrusu nové muzeum. Ovšem! Toto muzeum nepochopitelně TZ nevede a asi je hned tak brzy ani mít nebude. Prý je to jiný subjekt, než íčko a tak se nějak nemohou domluvit. Nevím co je na tom pravdy, ale podle všeho asi dost. V Eduardovi mají jenom výročku a tak jsem s TZ nepochodil. Škoda! A tak apeluji na rokytnické, aby se konečně nějak domluvili.

EVŽEN
mínus
Tak sem o víkendu rozhodně nejezděte I-čko so+ne momentálně zavřeno v hotelu pouze výroční

Komprs
Rokytnice
Vloni v zimě jsme zde trávili prodloužený víkend. Byli jsme ubytovaní v Penzionu Rampušák, kde jsme se i stravovali. Pobyt a jídlo super, jen počasí nepřálo, nebyl sníh. Známku jsme koupili už v pátek v IC.

Vitek
Prijedeme vecer na namesti ale infocentrum zavreno,hotel jsem nehledal a trafika byla zavrena ale prece jsem tuto tz zakoupil v prodejne suvenyr v Destnem.Pan ochotny a znamek mel dostatek i kdyz je chvilku hledal.Mel jsem stesti do prodejny jsem dobehl v poslednich minutach oteviraci doby

Krumpolc
Sehnat TZ v Rokytnici v sobotu dopoledne bylo dost nátočné. Infocentrum je otevřené pouze PO - PÁ, v hotelu Eduard měli pouze výroční TZ, v moderním, leč prázdném muzeu vůbec nic, naštěstí vše zachránila drogerie kombinovaná s trafikou v domě u pošty.

František Zachař
svátek
Informační centrum zavřené. Známka zakoupena v hotelu Eduard. Ten má ale otevřeno až od 10.00.

hynek.z.
tz
Informační centrum je přeloženo na druhou stranu náměstí.Slečna byla ochotná a prodala mi TZ:26,912,1196.

Alena Vintrlíková
Rokytnice
Infocentrum bývá dle informací na dveřích zavřené jen z toho důvodu, že pracovník má na starosti i vylepování plakátů a jinou drobnou činnost, během dne je ale určitě k zastižení, a to do 16:00, kdy se IC zavírá. My jsme byli ubytovaní v penzionu Rampušák na náměstí, téměř vedle IC, ubytování i stravování naprosto bez problémů, můžu jen doporučit.

Roman
ičko
v sobotu bylo infocentrum zavřené. na začátku sezony je to divné....

maria
Info bylo zavřené,ale v nedalekém hotelu Eduard známku měli.Stála 35 korun,ale když už jede člověk takovou dálku...A zřejmně s tím taky počítají.

Pavel
v informačním centru i v trafice u pošty bez problémů k sehnání:-)))) včetně výroční 350 let od velkého požáru Rokytnice v Orlických horách

gohana
V informačním centru turistickou známku Rokytnice neměli. Jen výroční - 350 let od velkého požáru. Ochotná paní nás ale poslala do protějšího tabáku, tam jich měli dost a navíc nejsou ani v seznamu míst, kde se dá turistická známka zakoupit.

jerry720
Dovolená v Rokytnici
V Rokytnici v Orlických horách jsem trávil část své letošní letní dovolené. Ubytování a stravování v Penzionu Rampušák, naprostá spokojenost. TZ jsem pořídil dne 24 08. 2010 bez problémů v místním "Íčku".

jirkacek
EDUARD a Rokytnice
V Rokytnici jsme se pohybovali denně během zimní dovolené v Orlických Horách. Celý týden jsme se stravovali v hotelu Eduard , kde jsme byli velice spokojeni a také zde koupili známku. V infocentru na náměstí jsme dostali razítko. Na náměstí , které je památkovou zónou jsme si prohlédli další památky. Veškeré informace o tom , co zde hledat najdete na www.turistika.cz , vyhledejte uživatele jirkacek , jeho turistické cíle nebo cestopisy a dozvíte se víc.

Blanka
20.8. 2009 známka dostupná pouze v hotelu Eduard, v IC měli vyprodáno, čekají na zásilku z Rýmařova.

piškot
turistická známka NO.25
BYLI JSME TAM NA LYZÁKU v hotelu Eduard sranda jako svině každý večer byla diskotéka.....

Pass
Ač město hezké, dokonce i nějaké zajímavosti, (podle mě stojí za to zejména zbytek židovského hřbitova...) Za léto jsem tam byla čtyřikrát, ale bohužel to vždy vyjde na víkend... Infocentrum, které je o víkendu zavřené je opravdu k ničemu...takže zatím bez známky...

Honza
Orlické hory jsou nádherné,Rokytnice v O.h. taky,pani v íčku byla hrozně ochotná,byl jsem velmi spokojený.

Vavřík Ag
Hotel Eduard je třída !
V hotelu velmi milá paní vrchní, TZ měla a k tomu plno dobrot a dobré pivo. Tak na nás obsluha zapůsobila, že jsme se sem vrátili ještě druhý den našeho vandru na Vítání jara. Zato íčko o víkendu zabedněné, to ho můžou rovnou zrušit !Ag

Martina
Známku jsme koupili v infu na náměstí, i když je sobota mají otevřeno 7.30 - tuším 11.30. K dostání je i Hanička a 100 let dráhy Doudleby - Vamberk - Rokytnice. Obsluha velice příjemná.

Blanka
Známka zakoupena v infocentru, mají i VTZ 100 let dráhy Doudleby - Vamberk - Rokytnice. Ale na VTZ je nutné se zeptat, neviděla jsem ji nikde vystavenou.

vlasta
V hotelu Eduard v 10 ráno

Moňďa
hotel Eduard jsme navštívili již třikrát a známka nikdy k dispozici nebyla, vždy jsme byli odkázáni na
restauraci na náměstí - pokaždé na jinou, infocentrum má v sobotu zavřeno

Vláďa
Orlické hory bez TZ, viz též čísla 28, 29, 30!
Známka je v Infocentru na náměstí vyprodaná.Hotel Eduard má otevřeno až odpoledne, takže ráno
nedostupná.Pozn.: Hotel momentálně nevaří, takže dle jídelního lístku za oknem spíše "Bufet
Eduard".

Hvězdář
Známku jsem úplně v pohodě koupil v infocentru i když byl pátek třináctého.Mají tam půvabnou a velice
vstřícnou obsluhu :)

Humpolák
v hotelu žádné neměly, prý došli a zásobování pomalé, ale dali mi tip na restauraci Fontána na náměstí, tam
briskně prodali podle mě velice dobrý padělek (jiná barva dřeva a trošku rozměr), který navíc neměl
identifikační papírek, také za dvacku :))infocentrum o víkendu zavřené, jak to u podobných institucí bývá