No. 1728 - Zámek Ratibořice

Kníže Lorenco z Piccomoni si nechal v letech 1702 - 1708 postavit barokní zámeček, který mu měl sloužit jako letní a lovecké sídlo. V roce 1800 zdědila zámek vévodkyně Zaháňská, která ho nechala přebudovat a tuto vévodkyni známe jako "paní kněžnu" z knihy Babička od Boženy Němcové.

Navštívil jsem Zámek Ratibořice

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku Toto místo prodává také výletku
Kiosek U zámku
Toto místo prodává také turistickou známku
Zámek Ratibořice (web)

04.08.2019 - dostupná bez problému

FCB
Známku
jsem koupil přímo v kase na zámku. Cena ještě 30kč. Krásný zámek se známou historií a okolím. Návštěvu určitě doporučuji!!! Prohlídka trvá cca 50 minut.

wenzel
Ratibořice
Pěkný zámek s velkou zahradou okolo, kudy se dá dojít do Babiččina údolí. Před zámkem nádherný rybníček s lekníny. TZ dostatek v pokladně zámku, dá se zde sehnat i TZ Babiččino údolí.

Robert Kopřiva
Zámek , prohlídka
Hezké prostředí , zajímavá historie.

Vladislav Dušek
místo
zase jedno nádherné místo u nás.Nevím, proč jezdí lidé do zahraničí, když je tady tak krásně. V Ratibořicích jsem byl naposledy tak před 40-ti lety, takže jsem si chtěl vše oživit.Zámek krásný, průvodkyně příjemná, Babiččino údolí klidné....., jen těch turistů bylo jaksi víc, než tenkrát.
TZ v pokladně dostatek za obvyklou cenu.

Radim Kubelka
Zámek
Krásná prohlídka zámkem. Doporučujeme navštívit i okolí :). Známka zakoupena na místě.

Jiří Mach
Prohlídka
Moc hezká prohlídka, doporučujeme návštěvu. I v dnešním již podzimním počasí, moc hezká procházka v okolí zámku. Známka bez problémů na pokladně.

Adéla Zemanová
Známka bez problémů na pokladně zámku :) !

Vladislav Stárek
Výlet do okolí zámku
Známek dostatek jak v kiosku na parkovišti, tak i v pokladně na zámku. Zámek samotný jsme navštívili asi před čtyřmi lety v rámci vánočních prohlídek. Nyní jsme si udělali kratičký výlet (cca 7 km)přes Babiččino údolí na Rýzmburk a přes Žernov zpět. V Žernově velké zpestření, když zde místní recesisté oslavovali Svátek práce. Altán s vyhlídkou na Rýzmburku by mohl být dobrým námětem pro známku.

Jirka
zámek z venku pěkný
zevnitř bohužel nevíme, neb se jedná opět o další památku, kde maličký pes v uzavřené tašce určené pro jeho přepravu představuje neskutečný problém

jerry720
Ratibořice.
Návštěva v úterý 29. 05. 2012. Kromě zámku doporučuji projít i zámecký park, kde kromě našich a exotických dřevin můžete v této době spatřit spoustu kvetoucích azalek a rododendronů. TZ jsem bez problémů sehnal v pokladně zámku, kde mají i TZ No. 199.

Libor
15.07.2011 - TZ koupena v pokladně zámku, pěkný park, posloužil nám piknikové místo pro naše domácí řízky .-)

Richard Špilka
Zámek Ratibořice
Naše tříletá dcera zvládla malý okruh prohlídky zámku bez problémů.Přižnávám,že jsem se toho trochu bál,ale obavy se nenaplnily.

Tomáš Hradecký
Odjezdy autobusů přímo k zámku v roce 2010
Přímo k zámku v Ratibořicích jezdí autobusy o sobotách, nedělích a svátcích:Z České Skalice v 9:20Z Náchoda v 8:10 a 12:10Častější spojení je do zastávky Česká Skalice,Zlíč,odb.Ratibořice

Václav K.
TZ bez problémů zakoupena přímo na zámku. (TZ dostatek)

Kampa
V sobotu dne 29.5 jsme navštívili Babiččino údolí,a v 10.30 hod.jsme šli na prohlídku zámku.Zámek krásný zvenku i zevnitř,bohužel TZ ještě nedorazila.

Soutěž s Maxiznámkami
Speciální ediceKlub TZ!!! Infocentrum a MuzeumTuristické suvenýry
Klub českých turistů logoKartografie Praha logoCentrum Paraple logoTuristika.cz logo

Rodinné Jeseníky

© TURISTICKÉ ZNÁMKY s.r.o. 1999 - 2019 - všechna práva vyhrazena Gappa - tvorba webových stránek