No. 417 - Jaroměřice nad Rokytnou

Jeden z největších evropských barokních zámeckých komplexů, v první polovině 18. století kulturní centrum Čech.

Navštívil jsem Jaroměřice nad Rokytnou

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku Toto místo prodává také výletku
Zámek Jařoměřice nad Rokytnou (web)
Infocentrum, Jaroměřice nad Rokytnou (web)
Toto místo prodává také turistickou známku
Hotel Opera, Komenského 996, Jaroměřice nad Rokytnou (web)
ZÁMKY

12.08.2023 - dostupná bez problému
28.07.2023 - dostupná bez problému

Ladislav Harbáček
Zakoupeno na pokladně zámku.

wenzel
Jaroměřice nad Rokytnou
Tak trochu (vlastně hodně) musím souhlasit s předchozím příspěvkem. Přestože bylo avizováno,že prohlídky zámku se konají od 9 hodin, ještě v 8:58 byla vrata na petlici a nikde nikdo. Na dveřích navíc vzkaz, že prohlídky v daném týdnu pouze v 11 a 14 hodin. Jakmile se vrata otevřely, skupinka nás nedočkavých se začala tázat po prohlídce a odkazovat na vylepený papír. Paní byla velice překvapena, co to vlastně je a onen papír strhla se slovy, že neplatí. Poté jsme šli zakoupit vstupenky, načež jsme zjistili, že prohlídka odchází až za 45 minut, což nám totálně zkomplikovalo plány na celý den a zapříčinilo mj. to, že jsme nesehnali TZ zámku Dačice, kam jsme jeli odpoledne, obědvali až okolo 16:30 a málem nestihli předem plánovanou a objednanou exkurzi v Dašovském mlýně :-( Paní v pokladně mohla být také příjemnější, zřejmě jsem narazili na stejnou osobu jako pisatelka předchozího příspěvku. Při úvodu prohlídky mi na dotaz ohledně fotografování bylo vcelku nevybíravě sděleno že ano, ale musím to dělat rychle, nikde se necourat a pokudmožno chodit první ve skupině. Zámek je jinak nádherný, zahrada taktéž, kostel stále nepřístupný z důvodu rekonstrukce, ale doporučuji obměnit a omladit personál, případně jej poučit o lepším chování k návštěvníkům. Parkování je možné před zámkem na náměstí nebo zdarma za zámeckou zahradou. TZ zakoupena u protivné báby na pokladně.

Martina Cicvárková
Cirkus
Zámek jsme navštívili s velkým očekáváním, ale popravdě jsme byli spíš rozčarováni. Na náměstí nebylo téměř kde parkovat, celé ho zabrala pouť, která dělala takový kravál, že rušila i pozdější prohlídku. Skoro celé nádvoří zabralo pódium a plastové židle. Paní v pokladně protivná jak činže, paní průvodkyně jakbysmet. Výklad odbytý, šup šup, "hlavně mi na nic nesahejte a necourejte se mi". Kostel nepřístupný. Exponáty krásné, ale informací k nim málo, přístup značně neosobní. Aspoň že zahrada byla pěkná :-) Známka v pokladně, v Íčku na náměstí 25 min před koncem vyvěšené pracovní doby už nikdo nebyl...

Zuzana Skřivánková
Znamka
Místo kde jsme měli svatbu. Od té doby navstevujeme pravidelně každý rok i s prohlídkou a návštěvou zahrady.

Michaela Ťoupalová
Jaroměřice nad Rokytnou
Zámek je rozsáhlý komplex, ve kterém je instalováno více prohlídkových okruhů či výstav. My si vybrali okruh hlavní, hraběcí apartmány. Kostel je v současné době rekonstruován a proto je vstup do něj nemožný. Musím přiznat, že jsem vzhledem k velikosti a ohlasům čekala více, ale možná jsem jen zmlsaná z některých dalších zámků či hradů, které jsou svou výzdobou a interiéry prostě nepřekonatelné (Bítov, Vranov, Hluboká). Přesto zde bylo několik krásně zdobených sálů, či chodeb, včetně nábytku a obrazů. Určitě stojí za prohlídku a je i tak co obdivovat. Psi do areálu nesmějí, ale byli jsme s nimi vpuštěni alespoň do zahrady, která je částečně ve francouzském stylu a za ní následuje anglický parčík.

Stanislav Staněk
Zámek
Opravdu pěkný zámek, spousta sbírkových předmětů, až oči přecházejí.
TZ bez problémů na pokladně.

lubomir tesar
Tak tohle je pecka. Stavili sme se tu po cestě zpátky z dovolené vcelku náhodně a byli sme nadšení. Nádherný zámek, krásná zahrada a vše kolem. Milé překvapení. Zajedte si sem stojí to fakt za to

Vlaďka Macháčková
známka koupena v infocentru

Vojtěch Brázda
14.5.2016
super

Libor Marek
05.07.2013
TZ zakoupen v poklsdně zámku, krásný zámek v krásném parku, no commnet

K + E
TZ koupena v suvenýrech na zámku. Zámek přenádherný i jeho park. Slečna průvodkyně krásně vyprávěla i průvodce v kapli u zámku. Opravdu krása.

kolíňák
Velmi krásná zahrada a květinová výzdoba v zámku. Samotná zámek je krásný, ale zasloužil by pořádnou opravu. Co bylo ale otřesné, tak to byla úroveň průvodkyň. Prakticky žádné znalosti a příšerné vyjadřování (čeština tiše brečela v koutě).

štěpán vorlíček
krásný zámek,krásná zahrada.TZ měli už poslední kus takže jsem měl štěstí,návštěvu vřele doporučuji!

Aleš
Známku jsem koupil bez problému v pokladně na zámku.Zámek + zahrada super.Doporučuji návštěvu

jerry720
Zámek Jaroměřice nad Rokytnou.
Tak tenhle zámek jsem znal jenom z obrázků a když jsem ho v úterý 23. 08. 2011 osobně navštívil, tak mi ten pohled málem vyrazil dech. Opravdu skvostná stavba, prostě perla barokního stavitelství. Nejkrásnější pohled na zámek je ze zámecké zahrady. TZ jsem bez problémů sehnal v pokladně zámku.

marty31
na velikonoční víkend nejen krásné počasí, ale i prohlídka včetně výkladu paní průvodkyně, známek dostatek v pokladně

vláďa
Moc pěkný zámek i zahrada a známka bez problémů v pokladně.

MARKOS
AHOJKY. ZNÁMKU BEZ PROBLÉMŮ SEŽENETE V POKLADNĚ. MAJÍ TU I PEXESA ČESKÝCH HRADŮ A ZÁMKŮ. DOPORUČUJI-VÝBORNÁ PAMÁTKA. A JEDNO SI MŮŽETE ZAHRÁT DOKONCE I VE VSTUPNÍ HALE. JINAK SOUHLASÍM S PLOSÍNEM,ŽE JE TO OPRAVDU JEDEN Z NEJHEZČÍCH ZÁMKŮ,CO JSEM VIDĚL,VČETNĚ VELKÉ ZÁMECKÉ ZAHRADY. HODNĚ ŠTĚSTÍ.

plosín
Známka zakoupena v pokladně bez problémů. Skutečně jeden z nejhezčích zámků co jsme navštívili. Vřele doporučuji!!!

David Havel
Druhá zámecká paní
Sál předků skutečně nádherný! Nevíte někdo jak se jmenovala druhá manželka zámeckého pána vyobrazená v jídelně? Děkuji předem za mejl. David

Tatík
1.7.2009
Turistických známek a pohledů dostatek v pokladně. Absolvovali jsme trasu "A"- zámecké interiéry za 80,- (50,-) Kč a "B"-výstava starých hraček za 50,- Kč. Na trasu C se určitě vrátíme, protože park i zámek jsou nádherné. Otevírací doba: květen, červen a září 9-16 hod., červenec a srpen 9-17 hod. (denně mimo pondělí).

Slávek Č.
"Žádná změna"
Jaroměřice jse navštívil opět po asi 20letech a opět jsem byl zámkem okouzlen.Je to opravdu jeden z nejkrásnějších zámků nejen na Moravě ,ale vůbec.Trochuhorší je to s okolím,ale alespoň zámek více vyniká.Interiéry neztratily nic ze svépůsobivosti-čínský salonek je stále stejně kouzelný a sál předků důstojný svémunázvu- navíc prohlídka s velmi sympatickou paní průvodkyní,to vše udělalo své.Každopádně je spousta důvodů se do Jaroměřic vracet.Tečku za příjemně ztráve-ným časem udělala dalešická 11° v Zámecké vinotéce.Skvělý gastronomický záži-tek.Vřele doporučuji. TZ v pohodě v pokladně zámku nebo v IC v sousedství (zámku).

pask
Kéž by všechny památky měly tak skvělé průvodce jako zde. Rozhodně doporučuji navštívit i trasu "C". Jaroměřicím tleskám.

Milan Nejedlý
Známky zde údajně prodávají na dvou místech: V INFOCENTRU vám neochotná paní sdělí, že již delší dobu známky nemají a že je určitě nemají ani na ZÁMKU, kde vás však další neochotná paní překvapí dostatečnou zásobou. Jelikož za prvořadé považuji Infocentrum, hodnotím: Nedostupná.

Zuzka
Překrásný zámek
TZ bohužel 11.8.2007 neměli a taky nám pršelo, ale jinak jsme byli nadšení, absolovovali jsme okruh A, nádherný. Paní průvodkyně byla taky vynikající, už dlouho jsem tak spokojená nebyla.

Honza Pásler
Mě osobně nejvíc zaujal překrásný zámecký park. A také sympatická otevírací doba: zatímco většina hradů a zámků i v létě, uprostřed plné turistické sezony zavírá v 17 hodin, v Jaroměřicích mají otevřeno až do 18 (poslední prohlídka v 17)

Radek Litera
zámek
Známku nemají

MEW-C4
Je to jasnééé
Tento zámek už znám dlouho,neboť tu bydlí moje teta se strýcem a s bratránkama.Zámek se mi líbí je fajn, hlavně zahrada, kde občas promítnou večer při dobrém počasí nějaké ty filmy.Vztupní kod aby jste mi věřili je:" DR 915"Bylo to super, ale je na čase jít dááááál!!!

Alpák
Krásný zámek, nádherná zahrada a ochotné průvodkyně. Naše rodina byla velmi spokojena.

Blanka C
Ve meste i u zamku nam nebyli schopni rict, kde znamku koupit.. Skoda letos v lete jsem si je zacala porizovat
a tato mi chybi..

Petr F.
Dobré
na známky i na pohled. TZ jsem ve všední den sehnal v trafice, ovšem na zámku jsou také. Jaroměřice jak jsem
předpokládal nezklamali.

Petr Plechata
Pokladní na zámku zřejmě známka moc mezajímá
Známka nebyla na zámku o prázdninách již před koncem července. Stejná výmluva jako již zde uvedeno: již prý
došly a ještě je nedodali. Kdo ví, jestli je někdo vůbec objednal, jak včas a v jakém množství...V trafice
nevím - v sobotu odpoledne samozřejmě zavřeno.

David Čapek
V pokladně tvrdí, že známky jim došly a nové ještě nepřišly. Doufám, že jim brzy dojdou a další turisté
nebudou mít stejnou smůlu jako já.