No. 1813 - Automuzeum Praga, Zbuzany

Automuzeum Praga bylo založeno v roce 1957. Cílem založení muzea bylo zmapování historie naší největší automobilky a tím i historie českého automobilového průmyslu. Návštěvníci muzea mohou vidět například prezidentský vůz Praga Grand. http://www.automuzeum-praga.cz/

Navštívil jsem Automuzeum Praga, Zbuzany

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Prodej dočasně pozastaven
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku Toto místo prodává také výletku
Návštěvnické centrum Turistických známek, Rýmařov
SKANZENY A MUZEA
Středočeský kraj/Praha-západ
50°1'33"N 14°17'12"E
2.536

Obrázek č. 1, Turistické známky, No. 1813 - Automuzeum Praga, Zbuzany

20.04.2023 - zavřeno (nelze ověřit dostupnost)
23.07.2020 - dostupná bez problému
18.07.2020 - dostupná bez problému

Vladislav Dušek
Tz
Muzeum je už roky zavřené, takže jsem jen projel a o tz si napíšu.

Ladislav Harbáček
Zakoupena před 2 roky v turistashopu.

Richard
Dá se ještě někde sehnat?

Miroslav Kraus
TZ zakoupena v Turistashopu v Praze.

L+D+D+N Nesibovi
je stále dostupná v Turista shopu v Bělehradské.

Skleny
zavřeno
Z technický důvodů dlouhodobě zavřeno. Objekt chátrá a zarůstá trávou.

Jitka Kočí
smutné
škoda, že objekt chátrá a zarůstá....

Zdeňka Nemravová
tz
v Turistaschopu na Bělehradské

Miroslav - DK MEDVĚD Svoboda
1813 Zbuzany
Dle smutné reportáže v dnešním pořadu Očima Josefa Klímy na Primě je prý na neurčitou dobu uzavřeno Muzeum Pragy ve Zbuzanech u Prahy. Doufám, že se jedná o přechodný stav a obě části rodiny se dohodnou a muzeum se zase brzo otevře pro veřejnost

Aleš Nekvapil
Návštěva v neděli 25.10.2015 v 15:00 (poslední prohlídka v 16:00). Celkem se nás sešlo na prohlídku šest a přesto byl pan průvodce hned od začátku milý a aktivní. Po dotazu na TZ se ihned zeptal jakou chci (dřevěnou nebo vizitkou), další návštěvníci se přidali. Nabídl i DVD. Prohlídka byla poutavá, prošli jsme každý vůz Praga a ke každému jsme dostali poutavý výklad. =) Ano, jistě, vydržel bych tam i déle a u vozů se zastavil na delší dobu, ale i tak dnes pěkná prohlídka. PS: Zákaz fotografování pořád platí.

Martin Kříž
Neochota
Projížděl jsem okolo muzea ve všední den,jsem z Brna.Přijel jsem 11.05 a už jsem tedy nestihl prohlídku v 11hod a do 12 se mi čekat nechtělo.Dle mého ani žádná prohlídka nebyla,jelikož na parkovišti nestálo žádné auto.Po urputném vyzvánění mi v 11.30 otevřel protivný důchodce a známku mi prodal až po tom,co jsem mu za ni slíbil 100,-Kč.V ceně bylo i to,že mě na 60 sekund pustil na dvůr,aby známka byla poctivá.
Kdyby se takhle chovali všude,vykašlu se na známky a začnu sbírat motýly.

lena
14.7.2013
TZ jsme v pohodě koupili u pana průvodce,ale nebyl zrovna moc příjemný a tvrdil, že na 50kč nemá drobné a nakonec nám vrátil zbytek v korunách. Jinak to bylo O.K.

Lukáš Jelínek
Nesouhlasím...
19.7.2013...Na dnešní návštěvu muzea si nemůžu nijak stěžovat.Prohlídka trvala hodinu a průvodce byl ochotnej odpovídat i na dotazy ( Je pravda,že jsme tam byly celkově tři platící,takže jestli neplatí,že čim víc tím hůř ).I tak si na návštěvu nemůžu stěžovat a doporučuju muzeum navštívit.

dolis
Hrozný
4.5.2013 muzeum nádherný, průvodce nepřijemný, za 80 Kč jste za 10 minut venku, nevíte pořádně nic, nestačíte nic prohlídnout. Turistickou známku prý vyprodali ? Škoda, škoda jinak je to nádhera. Za 60 let života jsem se stak neochtným průvodcem nepotkal.

Miloš
Strašný!
Nedoporučuji v žádném případě navštívit toto muzeum. Průvodce arogantní, nepříjemný. Muzeum s námi prolítnul za 10 minut a to bylo celé. Něco párkrát řekl k autům, ale nic moc. Nesmí se zde fotit, což mne jako fotografa fakt naštvalo! Hrozné! Auta nádherný, exponáty bomba, muzeum super prostředí, ale. Fakt škoda, to takhle ničit. Známka dostupná bez problému.

Jitka Hrdličková
Souhlasím s předchozími komentáři - pěkné, ale....
Velmi nepříjemné chování průvodce. Vypadlo to, že opravdu obtěžujeme :-( Místo i exponáty jsou velice krásné, ale téměř nic se nedozvíte. Přirovnala bych to k cimrmanovskému: ...kachny....kachny....kachny..... Známka bez problémů, ale k ničemu víc nás průvodce nepustil. O fotografování ani nemluvím. Nevím, co je na tom tajného, když na webu mají vystavené fotografie muzea i exponátů. přijeli jsme domů sice se známkou, ale velmi rozčarovaní....škoda.

Eliška
Pěkné, ale..
Muzeum je pěkné, náměstíčko s benzínkou nemá chybu. Akorát celý dojem z tohoto místa kazí průvodce, který tam provádí zřejmě z donucení. Je velmi stručný a působí naštvaně a odměřeně. Třeba měl jen špatnou náladu, nevím, ale připadali jsme si, jako když opravdu obtěžujeme.... Manžel by si určitě rád prohlédl exponáty delší dobu, ale bohužel, za 20 minut jsme byli venku. No nic, rychle pryč a jedeme dál.

7.5.2012
Nešťastné zavírací pondělky, tak příště.

vláďa
Otvírací doba stále stejná, takže ideální, jen prohlídka proběhla celkem v kvapíku. Jinak muzeum moc pěkné a vystavená auta jsou prostě skvosty.

Michael (StrakaNaVrbe)
nepříjemný průvodce
Průvodce na nás zazíral mezi vraty, donesl známku, ale celkově se choval tak nepříjemně, že se nám nechtělo čekat do celé hodiny a šli jsme dál...

Zdena
I naše dnešní prohlídka proběhla v rychlém tempu cca půl hodiny.Je to škoda, protože muzeum je velmi zajímavé a manžel by v něm určitě rád strávil více času ale pan průvodce procházel muzeem velmi svižně.Zbytečně to kazí dojem z jinak pěkného upraveného technického muzea.

Tatík
Otevírací doba úterý a čtvrtek-neděle 11-16 hod.-prohlídka vždy v celou hodinu, my ji absolvovali za 20 minut. Vstupné 80,- Kč, turistické známky mají v pokladně.

libor
Známka koupena dne 7.5.2011.

Libor
27.03.2011 (ne) - veškeré potřebné info viz web, nutno počkat na celou hodinu - pak pan průvodce (zřejmě i majitel v jedné osobě) otevře vrata a vpustí vás dovnitř - expozice je moc pěkná i rozmanitá s celou řadou originálních exponátů (mimo jiné i auta hašlerka či létající kolo Jan Tleskače :-)), určitě stojí za to ji vidět, mínusem je, že se nesmí fotit a prohlídka s průvodcem byla poněkud stručná (možná proto, že jsem tam byl se svým malým synem sám)