No. 986 - Kdyně

Město v malebné krajině mezi Českým lesem a Šumavou, na úpatí vrchu Koráb. Významná textilní tradice.

Navštívil jsem Kdyně

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku Toto místo prodává také výletku
Infocentrum, Nádražní 314, Kdyně
Toto místo prodává také turistickou známku
MKS Modrá hvězda, Náměstí 136, Kdyně

Známka v infocentru v Kdyni stála 40Kč

Vladislav Dušek
Tz
Tz v ic/ muzeu příhraničí. Pěkné muzeu, ale na můj vkus jsou místnosti moc přecpané exponáty. 11 místností a byl jsem tu přes 2 hodiny, než jsem všechno přečetl.

Jitka Kočí
velmi ochotný pán z infa - i když už zavíral bráno, tak ochotně ještě odemčel a vše, co jsme chtěli prodal, poradil...

wenzel
Kdyně
Kdyni jsme navštívili cestou ze Švihova a Klenové a pak se vydali na okolní zříceniny a Koráb. IC ve Kdyni zavíralo v 17:00 a přesně v tento čas jsme do města přijeli. Jelikož jsme v IC plánovali nakoupit TZ míst z okolí, která jsme ještě v podvečer plánovali oběhnout, obávali jsme se, že již bude zavřeno. S kvílením pneumatik jsem zaparkoval ve vedlejší ulici a sprintoval do IC. Jeho dveře jsem rozrazil v čase 17:02, kdy se již paní chystala domů. Když uviděla udýchaného výletníka, který sotva popadal dech, zarazila se a nevím, zda čekala přepadení, ale každopádně ještě dobrých pět minut počkala, prodala nám všechny TZ, o které jsme měli zájem a také jsme si orazítkovali deníčky. NAkonec si s námi ještě chvíli popovídala. Tímto paní ještě jednou moc děkujeme. Co se týče Kdyně, jedná se o maličké město na trase mezi Klatovy a Domažlicemi. Mají zde hezké malé náměstíčko s parkem, zajímavá je také budova úřadu a školy. Akorát všechny kavárny v centru zavíraly s pátou odpolední, ale zmrzlinu jsme ještě dostali.

Ladislav Harbáček
Z infocentra.

Adam Křenek
Kdyně
Známka zakoupena v IC Kdyně ještě s několika dalšími z okolí. Známka se nejspíše dá koupiti i na zámku, ale kde ten je, to jsem nevěděl. Městečko je hezké a malebné, i když v těchto končinách znám i pěknější. Například se zde nedá nikde v poledne "klasicky" najíst.

Antonín Sečkár
IC
Kromě níže zmíněných mají v IC i 444-Rýzmberk a 701-Koráb, takže všechny z blízkého okolí na jednom místě, což je fajn. Údajně už mají otevřeno od 9 do 12 i v neděle, ale to nemůžu potvrdit.

Veronika Žitníková
Dnes zakoupena v íčku za 30kč.
K tomu tz 1616 a 1681.
Kdyně patří mezi města, kde mají íčko pro všednodenní turistiku. Dnes do 17h, sobota do 12h.
Neděle a svátky zavřeno.

Stanislav Staněk
Známka je v IC stále za 31 Kč. Otevřeno ve všední den do 17 a o víkendu do 12 hodin.

Eva Pokrývková
Cena známky
Potvrzuji cena opravdu neobvyklá 31 Kč dostupná v Íčku

Artuša
Divná otevírací doba
IC o víkendu otevřeno jen do 12 hod. což je v sezoně nedostatečné. TZ prodávají za 31 Kč

Pavel Tříska
Předražená ?
Po zdejších příspěvcích jsem se info centru vyhnul, no navíc bylo v sobotu odpoledne zavřeno. Známku bez problému za normální cenu 30,- Kč koupil na Rýzmberku.

Vašek Kozuk
TZ za 31 Kč
Potvrzuji cenu 31,- Kč / TZ. Neuvěřitelné. Nicméně známku jsem chtěl, tak jsem jen zalapal po dechu.

Standa
Známka k dispozici v místním IC/muzeu, za velmi neobvyklou cenu 31 Kč. Normálně předražené známky nechávám na stojánku, ale ta jediná koruna navíc mě tak zaskočila, že jsem to nechal být...

Romča
Město Kdyně
V tomto městě doporučuji mimo jiné návštěvu nově otevřeného akvaparku. Je zde dostatek vodních atrakcí za relativně příznivou cenu.

Tatík
Infocentrum otevřeno v květnu-září pondělí-pátek 9-12+13-17 hod., v sobotu a v neděli 14-17 hodin, jinak jen klasika pondělí-pátek 9-12+13-16 hodin. Mile mě překvapilo muzeum v 1. patře, expozice pěkně udělané, vstupné jen 20,- (10,-) Kč. Turistických známek dostatek, z okolí měli ale jen Tanaberk.

Jableska
íčko mělo o víkendu zavřeno, ale známku mají na hradě Rýzmberk.

Iška
Tz jsme pořídili v místním íčku, měli jich dostatek a ještě nám dali vybrat. Ičko je dobře zásobené různými informačními materiály, měli i spoustu pohledů ze širokého okolí. Jen by si měli dát pohledy na stojan a ne je mít připíchnuté na zdi za pultem. Sběratelé jako já pak zdržují dlouhým vybíráním provoz.

Honza Pásler
Hezké a úhledné městečko s turisticky atraktivním okolím - rozhledna s turistickou chatou Koráb, zřícenina s vyhlídkovou věží Rýzmberk a zřícenina Nový Herštejn (právě se o ní hlasuje).Určitě stojí za vidění.

Olda
Známku spolu se známkou 444 jsem zakoupil ve stánku na hradě Rýzmberk. Opravdu skvěla a ve všech ohledech pozorná obsluha.

Pája
IC Kdyně
IC přestěhováno do muzea vedle radnice, zásobování informačními materiály dobré, mají jen tu svoji TZ Kdyně.

Mc.cvok +adelait
Střed města připomíná spíše tržnici v Saigonu....nic co by stálo za shlédnutí jsem v obci nenašel....

K8
Zámek ve Kdyni nehledejte a tudíž tam ani TZ nekoupíte, ale dá se koupit spolu s TZ 444 na Rýzemberku

Luděk
Kdyně
Místní IC je docela slušně zásobené, sídlí v synagoze kousek od náměstí (výpadovka na Domažlice). TZ mají i na Rýzmburku, to souhlasí, ale město stojí za prohlídku, aspoň střed

ruza
dostupná bez problému, ale na Rýzmburku

Ivča
IC
Dnes (v sobotu) otevírací dobu dodrželi. Po zazvonění nám přiběhl otevřít mladík, ochotně ukázal mapu a
poradil, kudy se dostaneme na Rýzmberk (zavřený) a nechal nám vybrat známku.

raf
Infocentrum
IC ve Kdyni je typickou ukázkou jak fungují IC v menších městech. Na sobotu a na neděli IC v Kdyni avizuje
otevření od 8:30 hod. V sobotu 13. 8. v 8:45 jsem stál před vchodem do budovy v níž sídlí IC a marně jsem
zvonil. Zatelefonoval jsem na tel. číslo uvedené na dveřích a dozvěděl jsem se, že otvřeno bude až od 9:00
hod.(?) a TZ samozřejmě mají. Na otevření jsem musel počkat až do 9:15 hod. a TZ neměli. Turista a sběratel TZ
přesto všechno musí odcházet z IC ve Kdyni spokojen, protože nakonec přece jenom otevřeno bylo. Na rozdíl
třeba od IC v Broumově.A že neměli TZ na kterou ve Kdyni lákají i na webových stránkách města. S tím si
zkušený turista sběratel poradí a najde si jiné prodejní místo,byť není mezi prodejními místy uvedeno. V
Broumově měli známku v muzeu, v případě Kdyně jsem ji koupil na Rýzmberku.

Vacice
info
Velice ochotná paní v infu dobrá picerie a jinak mesto jako kazdy jiný TZ maji v infu nebo v pobocce čedok!