No. 188 - Na Tokáni - České Švýcarsko

Turistická chata a křižovatka tras v srdci Českého Švýcarska.

Navštívil jsem Na Tokáni - České Švýcarsko

Toto místo prodává také turistickou známku
Chata Na Tokáni
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku Toto místo prodává také výletku
Informační centrum, Chřibská 21, Chřibská
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také výletku
Infocentrum Saula, Dolní Chřibská 284

Ladislav Harbáček
Z infocentra v Chřibské.

Libor Douša
Dostupná archivní turistická známka.

Oldřich Medek
14.9.2021
TZ dostupná u příjemné obsluhy v nově otevřené chatě Tokáň na konci asfaltky.

Známka dostupná
Nový motiv dostupný v infocentru Saula.

Matěj Bartoš
Potvrzuji dostupnost v IC Saula. Odtud nenáročná trasa po cyklostezce az na Tokáň.

Petr
HRAZDILA
Chata Tokan otevrena. 150 m od vyhorele lesni chaty. Znamka v hajence Saula 3km od chaty

Luděk Hořava
Známku
neměli jediné prodejní místo a paní na chatě sdělila že nemají protože teprve začínají sezónu /skoro koncem července?/ hm...

Martin
Menšík
Kde se da sehnat, díky?

Zdeněk Čech
požár
Dnes bohužel chata vyhořela do základu.. :-(

Dan Havlík
TZ 188
V IC Saula jich mají dostatek.

Ondřej Kindl
Tz
Když jsme z Jetřichovic s kočárkem radši po žluté došli k chatě tak nám řekli že včera prodali poslední tak jsme ochutnali tu gulášovku jak tu někdo kdysi psal dali pivo a šly po červené přes vyhlídky dolů s kočárem děs:-)pro známku jsem musel zajet autem do ic saula aspoň tam měli

Václav Toth
Dostupná bez problémů v IC Hájovna Saula.
Soubor turistických chat kde se dá i dobře občerstvit.

Zdeněk Čech
V chatě Na Tokáni nemají, seženete v IC U Saula.

Petr Orvoš
U Saula v IC, k restauraci má Tokani mírný kopeček 4 km.

Petr Dupač
TZ Na Tokáni
V penzionu na Tokání známka nedostupná. Zakoupit se dá v IC U Sloupu (Saula). Z Tokáně směr Dolní Chřibská

Tereza Míšková
V penzionu Na Tokáni jsme si chtěli zakoupit točenou zmrzlinu, paní v okýnku na nás místo pozdravu vyštěkla, že nemají. Poprosila jsem o známku (restaurace měla ještě zavřeno) a bylo nám řečeno: nemáme, objednali jsme, ale ještě nedorazily... Lesní chata známky neprodává, přestože maji na dveřích nálepku - označení turistického známkového místa. No, nadšení jsme z tohoto místa nebyli,všichni po nás jaksi štěkali. TZ zakoupena v infocentru Sauly v Dolní Chřibské.

Eva Rosenbergerová
6.5.2017
V Penzionu Tokáň známku neměli, vedlejší Lovecká chata na Tokáni (tady na stránkách webový odkaz Chata na Tokáni) byla uzavřena z důvodu soukromé akce a neuspěli jsme ani ještě kousek dál v Lesní chatě na Tokání, která tu jako prodejní místo není, nicméně na dveřích má značení prodejního místa a navíc je na motivu TZ. V Lesní chatě jsme se ale zahojili výbornou gulášovkou. Nakonec jsme známku pořídili v Infocentru Saula, i když tu jako prodejní místo uvedeno není.

Josef
nedostupnost
V penzionu Na Tokáni TZ nebylo možné zakoupit, protože jim prý nedorazilo zboží.

Petr a Šárka Möllerovi
známka v IC Sauly
TU 188 Na Tokáni mají za 30 Kč v Infocentru Sauly v Dolní Chřibské.

Dáša
Souhlasím s předražením
TZ jsme dnes koupili za 35.- na chatě Na Tokáni.
Vyrazili jsme z Jetřichovic od ,,I"čka po žluté, která je určená pro cyklisty. Trasa je dlouhá asi 4,5 km. A v tom vedru se šlo po cestě mezi lesy a skálami krásně. Na Tokáni, jsme koupili známku, občerstvili se a vrátili se zpátky na rozcestí. Odtud po žluté asi 1,5 km na Purkratický les, kde je další rozcestník. Tam jsme odbočili po červené (0,5 km) na Rudolfův Kámen. Poté se vrátili na rozcestí a šli po červené na vyhlídku Viléminina Stěna (1 km).Pak jsme sestupovali dolů k Mariině skále (1,5 km). Obě jsou vyhlídky. A pak už jenom dolů a v íčku jsme koupili další dvě známky ( Rudolf. k. a Mariina vyhl.) Otevřeno měli do 18 h. Celý výlet trval pomalou chůzí asi 5 hod.A schladit jsme se jeli do bazénu v hotelu Bellevue, kde sice byla zelená voda, vstupné 20Kč, ale schladilo nás to perfektně.

Vladislav Stárek
Předraženo
Známku jsme zakoupili v chtě Na Tokáni bez problémů. Pěkné prostředí,obsluha příjemná, ceny trochu vyšší a to včetně TZ. Až teprve když jsem zaplatil a kouknul se na účtenku jsem zjistil, že známku počítali za 35,- Kč.

Petr Cienciala
Tokáň
Strávili jsme tam týdenní pobyt. První dojem je, že se jedná o osadu chat v lese, ale není tomu tak. Kolem je zajímavá Kinského stezka vedoucí do skal a mnoha další tajemství. Známka bez problému na tur. chatě.

Pavel Semanský
ůterý
TZ v prodeji v penzionu Tokáň,kde otevírají pro pocestné již v 8.00 hod.ráno!
Obsluha příjemná,na čepu osvěžující Staropramen.
Krásné místo,kde se poblíž sebe nachází několik chat-srubů v alpském stylu.

K + E
Na Tokáni
TZ koupena v restauraci Na Tokáni. Obsluha nepříjemná. Jídlo pouze kuřecí řízky na několik způsobů. Takže lepší je hlad vydržet ještě 4,5 km do Jetřichovic, tak je spousta restaurací nebo si vzít sváču s sebou.

Milan Urban
TZ bez problémů, milá paní vedoucí, jídlo vynikající a hlavně klid a krásná příroda.

Dášenka a Tom
rodinné prostředí
V penzionu Tokáň byla známka dostupná, obsluha milá a jídlo vynikající. A hlavně je tam úžasný klid.

libor
Známka koupena v chatě Na Tokáni. Byl krásný podzim,takže jsme poseděli venku. Ještě musím upozornit,že auto musíte nechat u Sauly,a na Tokán jít pěšky a nebo mít vyjímku pro vjezd. Od parkoviště je to po asfaltce asi 3 km krásným lesem. Saula už má zavřeno a nikde jsem se nedočetl,jak mají mít otevřeno.

Lesní chata na Tokáni
Ráda bych se optala jak s vámi domluvit aby byl i náš odkaz na web v horní části stránky,a jak zamezit penzionu Tokán prodej T.známek s naším penzionem,má špatné služby a nám to škodí jelikož na známce je náš penzion, S pozdravem Lesní chata na Tokáni T.známka č 188Ps: budeme rádi když si turisté dojdou zakoupit známku až na to správné místo

Obsluha IC Saula
Re:
Páru o dalších máme, ale neprodáváme - chybné údaje jsou již od léta 2012 opravené a jsme správně uvedeni jen jako prodejní místo TZ Dolní Chřibská 726. Hezký sběratelský den, muliku:)

mulik
Nechápu proč asi u 5-ti známek píšete že jsou dostupná v IC Sauly, když tam mají jenom jednu jedinou a o existenci dalších nemají ani páru, chtělo by to upravit seznamy aby nedocházelo k matení ;) jinak známku mají ve všech třech chatách Na Tokáni ;)

Pinďa
Jetřichovice
V zimním období, ale pouze v neděli, je možné TZ koupit v jetřichovických suvenýrech.

Radim
Známka je
Známka k dostání v první chatě Na Tokáni ( první chata po pravé straně u silnice u slunečníků a stánkem se zmrzlinou ). Ověřeno 12.6.2010.

Lukáš
TZ jsem koupil v IC Děčín IV ul.Prokopa Holého 808/08 u nádraží.V IC mají hromadu známek - momentálně 2 výroční a asi 10 TZ prý objednávají i další.TZ které tu měli:163,181,182,188,189,857,945,1413,1545,1626.

Matulinka
Doporučuju tam dojít přes Úzké schody, kde se leze skrz skálu po žebříku.

Exák
Pěkné
Na Tokání bylo krásně, známku v infocentru hájovna Saula už neměli, ale v penzionu Tokáň i v chatě Na Tokání známek dostatek. Ty 4km od Sauly na Tokáň pěšky jsme ušli i s mým pětiletým synem. V pensionu Tokáň číšník stále opravdu fakt divnej. Trochu mimo. Doporučuji také chatu Na Tokání. To je ta poslední s věžičkou.

Slávek Č.
V pohodě
Ke srubům Na Tokáni jsme dorazili pěšky z Chřibské a kolejemi po autech to šlodocela slušně rychle.Venku stála tři auta z Německa a tak jsme očekávali potíže supoutáním pozornosti obsluhy,ale nic takového se nedělo.Lidí pár a obsluhujícímladý muž si nás všímal tak,jak se má.Možná v létě je to jiné,ale v sobotu to by-lo v naprosté pohodě.Jídlo,pití i káva s medovníkem od pravého Arména.Takže jak stojí v titulku: v pohodě.A TZ dost.Takže lovu zdar!

Stoupa
Docela fajn procházka na Tokáň, za 50Kč se tu dá v restauraci pořídit dobrá česnečka, bramboračka nebo guláš v chlebu :-) TZ jsem sehnal v pohodě v infocentru Českosaského Švýcarska v Jetřichovicích

enGi
Známka je dostupná i v Infocentrech v Děčíně a v Jetřichovicích

janča
Známka v penzionu Tokán,obsluha fakt divná,vždycky to tam bylo divný,prostě udělaný pro Sasáky,ne pro český lidi.

HonzaH
Známku jsme koupili v 3.7. na chatě (nevím název, ale před ní se prodávají ojetá horská kola); turistické razítko Tolštejnského panství v pohodě . Číšník byl fakt divný; ceny příšerné.

Josef Eder
Oprava
4.7.2007 bylo otevřeno, ale známky byly vyprodané. Jinak ten číšník byl nějaký divný. :-(

Mirek a Jarmila
Krásna procházka, známka k dostání bez problému na chatě. Bohužel obsluha nic moc a jídlo předražene.
Doporučujeme radší jít o kousek dál směr Doubice Penzion U Matyáše kde výborně vaří za přijatelné ceny v
příjemnem prostředí a milou obsluhou.

lois
Doporučuji chatu na Tokání příjemná obsluha známka k dostání u baru v chatě.Z Chřibské až na Tokání vede
kvalitní asfaltka kolo sebou.

Rarasek
penzion Tokáň je jenom pro Němčoury a známku nemaj, ale o kousek dál je velice příjemná restaurace Chata Na
Tokáni a mají zde i známku.

Jiří Tomáš
Obsluha protivná, turistickou známku ani razítko neměli.

Filip a Martina
známky mají bez problémůje to taková klidná osada,ale jinak tam není nic moc k vidění

Hříbek
TZ byla poslední, dostal ji kamarád a na mě nezbylo.

Bob
18.7. TZ bez problémů.

Kasalová
chata Na Tokání
Turistické známky jsou opět dostupné na Tokání /je to chata s věžičkou/

Jarda
Známka je dostupná v poslední chatě. Ta změnila majitele a pokusili se mi známku prodat za 25 korun. Prý jim
to bylo doporučeno předchozím provozovatelem.... Nakonec ale cenu změnili na normálních 20.

Pavel
22.6. se mi nepodařilo Na tokání koupit známku, protože se změnil majitel objektu a teprve se rozjíždí.
Známkové místo není přímo na Chatě Na tokání, která má asi dlouhodobě dovolenou (podle sdělení na dveřích),
ale asi o 200m níž po asfaltové cestě.

Miloš Pánek
Po sedmikilometrovém pochodu jsem zjistil, že chata je zavřená (cca 10 hod.). Protože mi došel v Kyjově film,
bez snímku jsem se vydal na zpáteční cestu.