No. 1517 - Památník Jaroslava Ježka (Modrý pokoj), Kaprova 10, Praha 1

Modrý pokoj zůstal uchován díky péči skladatelovy matky Františky Ježkové a sestry Jarmily Strnadové. Také zde můžeme vidět originální Ježkův klavír, knihovna a diskotéka.

Navštívil jsem Památník Jaroslava Ježka (Modrý pokoj), Kaprova 10, Praha 1

Toto místo prodává také turistickou známku
Památník Jaroslava Ježka, Kaprova 10, Praha 1
SKANZENY A MUZEA
Praha/Praha-město
50°5'17.26"N 14°25'2.48"E
2.636

Obrázek č. 1, Turistické známky, No. 1517 - Památník Jaroslava Ježka (Modrý pokoj), Kaprova 10, Praha 1
Obrázek č. 2, Turistické známky, No. 1517 - Památník Jaroslava Ježka (Modrý pokoj), Kaprova 10, Praha 1
Obrázek č. 3, Turistické známky, No. 1517 - Památník Jaroslava Ježka (Modrý pokoj), Kaprova 10, Praha 1

21.11.2023 - dostupná bez problému
17.10.2023 - dostupná bez problému
19.09.2023 - dostupná bez problému

Ondřej Kindl
Tz
Kvůli téhle známce jsem přijel do Prahy v úterý ale z pěti známek co jsem ten den získal tahle zaujala nejméně,ale hlavně že ji mám.

Tomáš Procházka
Otevírací doba je jen 13:00 až 18:00 každé úterý. Ale dá se pochopit, pokoj je součást většího bytu a památník je jen v jednom pokoji.

Libor Horáček
Pěšky, vlakem, autobusem
Místo stojí navštívit, TZ má smysl. Ano, je otevřeno jen úterý od 13:00 do 18:00. Doporučuji si na stránkách Národního muzea najít telefonní spojení. Jak přímo na památník, tak na Muzeum hudby, kam památník patří. Aby bylo možno se pozeptat, pokud budete na místě a nikdo nebude reagovat, jak to vypadá s dostupností.
Jinak pan průvodce skvělý, dá se s ním hovořit o mnoha věcech

Matěj Bartoš
Přímo z památníku, bohužel otevírací doba je dost omezená !

Ladislav Harbáček
Z turistashopu.

Vladislav Dušek
Známka koupena na Bělehradské. Sice jsem byl v Praze v úterý, ale kolem jsem šel už ráno, takže jsem nemohl čekat až otevřou.Navíc tenhle druh hudby jde nějak mimo mě...

Martina Cicvárková
známka na místě
Do Modrého pokoje se dostanete jen a pouze v úterý od 13:00 - 18:00 hod. Všude to uvádějí, takže jsme byli připraveni. Prohlídky je tak na 10 min, jedna malá místnost, vstupné 30,-/20,- Kč. Známku měl pán na místě, ale vizitky nebo razítko nevede. Vstupenka žádná, ručně psaný paragon. Kdo není fanda J. Ježka, pro toho je asi místo o ničem. Kdo ví, do čeho jde, rád se podívá ... Jo, v Turistashopu TZ nemají.

Tereza Čížková
Památník J. Ježka
Tento rádoby památník by si vůbec nezasloužil TZ a měla by mu být odebrána. Je to jen jedna místnost v činžáku, navíc je otevřeno pouze v úterý 13-18 hod.
Na webových stránkách je uvedeno, že památník je zpřístupněný pouze s průvodcem. Člověk se domnívá, že když je něco s průvodcem, tak se o daném místě něco dozví. Opak je pravdou. Pán po nás hned u vstupu do místnosti inkasoval peníze. Po pravdě nevím, za co by se mělo platit. Beztak jdou ty peníze za vstup někomu do kapsy. Pán nám rozdal jen texty o životě J. Ježka a to bylo vše, nic nám o tom neřekl. Toto místo osobně nedoporučuji, za návštěvu nestojí. Snad je lepší si TZ koupit na Bělehradské.

Klára Motyčková
V sobotu (květnovou) mají památník (Modrý pokoj) zavřen. Jen v úterý otevřeno.

Roman Borovička
Opravdu jen v úterý, takže jsme měli smůlu, naštěstí vedle je prodejna knih, ve které ji mají, stačilo se jen zeptat ...

Aleš Nekvapil
Zakoupeno v ÚTERÝ 28.7.2015 kolem 17:00. :)) Netradiční místo na TZ, avšak stojí za to vidět a jistě si TZ toto místo zaslouží. ;) Vstupné 20Kč, obdržena velice pěkná ,,vstupenka" za kterou by se nemuseli stydět v kdejakém muzeu a pán byl také velice ochotný a vstřícný.
PS: Venku je umístěna tabule - OTEVŘENO ÚTERÝ 13-18.

Lenka Volencová
otevírací doba
OTEVŘENO JEN V ÚTERÝ OD 13 - 18 HOD. !!!!!

Jan Gröger
známka
28.4. v úterý jsem navštívil Modrý pokoj. Pán který mě pustil byl příjemný. V klidu jsem si vše prohlídl a jako odměnu jsem si odnesl známku a CD (vše koupeno) :)

Eva Stojaspalová
úterý
Věřím, že je pokoj krásný a že není jednoduché zajistit otevírací dobu, ale jako mimopražského návštěvníka mě to zklamalo.

testado
1517
Turistashop- prodejna map, Bělehradská 63, Praha 2

Pája
Dnes jsem navštívil Modrý pokoj a úspěčně získal TZ. Je to svým způsovem trochu unikátní muzeum, které asi ocení především lidé mající vztah k JJ a jeho hudbě, a asi také lidé, kteří se v Praze často vyskytují a klasické pamětihodnosti znají nazpaměť. Pak není problém si naplánovat cestu a v úterý cesotu ze školy nebo práce se podívat do Ježkova pokoje. Popravdě tedy nechápu příspěvky ve stylu "otevřeno v úterý = trapné". Vždyť Modrý pokoj je součástí bytu, kde se normálně bydlí... a pán asi nemá na starosti jen Modrý pokoj a předpokládám, že Muzeum Hudby (resp. Národní muzeum) si asi nemůže dovolit ho zaměstnat po celé dny, i s ohledem kolik lidí má zájem takovéto místo vidět.

Radek
Potvrzuji, známku jsem včera (9.8.2012) zakoupil v Turistashopu na Bělehradské.

sokoj
Známka zakoupena v úterý v Modrém pokoji, ale nemýlmli se, zahlédl jsem ji i v Turistashopu na Bělehradské.

evžen
trapné
Nevím co je ,,normálně dostupná"???JEŽEK-osobnost -souhlas.Jeho muzeum-souhlas.Otevřeno jen v úterý-ubohé.Já bych otevřel jen 29.února!??!

Michael
Modrý pokoj je působivý a známka v pohodě dostupná...

Michal
Známka normálně dostupná, návštěva pěkná, pán, u kterého se muzeum nachází, také příjemný ;)

Lukáš
Modrý pokoj otrevřen stále pouze v úterý Od 13 do 18... Na ulici u vrat je potací tabule... Pro vstup se musím zvonit na domovní zvonek muzea... Návštěva byla moc hezká! Pán co nás tam pouštěl byl moc příjemný, i přes to že pokoj se nachází nejspíše v jeho bytě... Pokoj i přes svou strohost působil velmi zvláštním dojmem.. Je zde nekolik osobních věcí, klavír, pohovka a knihovny s úchvatnou sbírkou knih! Prohlídka cca na 10-15 minut, ale určitě stojí za to toto místo navštívit!! Prostě vzpomínka na jednoho z největších českých skladatelů!!

Jaroslav
Modrý pokoj otevřen pouze v úterý od 13:00-18:00

sajtan
V sezone , muzeum v centru města a na vratech je malá cedulka " Otevřeno v úterý"

Libor
06.04. - v úterý TZ dostupná (otevřeno jen v úterý od 13.00 do 18.00), pokoj je malý, prohlídka na max. 10 minut

joshula
Otevírací doba je stálen jen v úterý!

Honza Pásler
Jeden pokoj běžného normálně obývaného bytu obsahuje klavír, několik kusů nábytku a několik osobních předmětů z pozůstalosti skladatelovy. Běžný návštěvník, který není mimořádným obdivovatelem Jaroslava Ježka může být s prohlídkou hotový za čtvrt hodinky. Neříkám, že to není zajímavé, nicméně jako známkové místo asi ne.

vilem32
Totální katastrofa!! Místo je neoznačené a navíc je otevřeno pouze v úterý!!Připadal jsem si jako kašpar.

Jana
Z prohlídky Památníku Jaroslava Ježka jsem byla velice zklamaná. Průvodce mi zapůjčil text k nastudování. Žádný výklad jak to bývá :o(. Perlička na závěr ... po zakoupení vstupenky a TZ jsem byla ošizena o peníze, které mi nebyly vráceny!!! Pozor!

Milan
5 minut
Dnes jsem se cestou z práce stavil do tohoto známkového místa. Postup k získání TZ: Dojdete k vratům, zazvoníte na zvonek s nápism Muzeum a řeknete do repráku, že chcete do muzea. Přišel pro mne chlápek a odvedl mne do bytu. Nalevo za dveřmi je modrý pokoj. Zaplatíte 10,-Kč vstupné + 25 kč za TZ. Pak mi pustil v kazeťáku nějakou skladbu od Ježka a dal mi list A4 s informacemi o Ježkovi. Ten jsem přečetl, prohlédl si pokoj 5x3 metry s pár skříněmi, piánem, pohovkou a stolkem, řekl "Nashledanou" a šel domů. Toť vše. 5 minut ani ne. Jak říkám, krátká zastávka cestou z práce.....

Jarda
Pozor při návštěvě tohoto místa
Známku je možno koupit jen v úterý, kdy je otevřeno. Jinak po celý týden máme smůlu. Stavili jsme se při akci Ledová Praha a z naší výpravy by si známku koupilo 7 sběratelů. Jarda

Jirka
Pěkné místo
Modrý pokoj jsem navštívil před lety v rámci Dnů evropského kulturního dědictví. K té otvírací době... On je součástí běžného bytu, asi by nebylo nikomu příjemné, kdyby k vám domů lezly denně zástupy turistů.

Lukáš
Dnes jsem navštívil muzeum hudby a je v něm možnost zakoupit právě i turistickou známku Památník Jaroslava Ježka (Modrý pokoj). Paní v pokladně byla velice příjemná a sama mě na tuto možnost upozornila. L.

Michal
Obskurní místečko
Včera jsem navštívil toto turistické místo, známek vcelku dost. Potvrzuji otevírací dobu - pouze úterý 13.00 - 18.00. Pro nepražské "ideální". Chcete-li dovnitř, musíte zvonit z Kaprovy ulice, neboť Modrý pokoj je v 1. patře obytného činžáku. Přivítala mě zatuchlina v pokoji a erudovaný chlapík, který doplnil mé neznalosti o V+W+Ježkovi. Návštěva za 45,- (25,- TZ, 10,- vstup, 10,- za leták o Ježkovi).

Jakub
Trošku mne zklamalo, že tam opravdu mají otevřeno pouze v úterý 13-18 hodin a známka není nikde ani poblíž ke koupi...

krvavyzub
To je místo!!!!!
Myslím , že tohle místo se opravdu povedlo...... otevřeno jeden den v týdnu, od 13 hod. a není tam zhola nic. V Praze je tolik míst a budov co si známku zaslouží víc než tohle. Pro známku jsem tam byl ale opravdu to za návštěvu nestojí.

Taky se přikláním k názoru že by známku mohli mít v knihkupectví, já tam taky samozřejmě byl ve čvtrtek takže nic..... a to jsem se ještě ptal v infu. na staromáku kde to je a paní mi sice řekla kde to je ale že je zavreno to uz jí nějak vypadlo

Jan Černík
Dostupnost
Otevřeno pouze v úterý od 13:00 do 18:00

Monika
Podle mého názoru by turistickou známku mohli klidně prodávat v tom knihkupectví, protože kdo má čas absolvovat jednu cestu dvakrát?

anonym
otevřeno je pouze v uterý od 13 do 18 hodin

slon
Známka prý dostupná pouze v úterý, dle člověka, který má Památník na starosti.Já tam byl samozřejmě v sobotu

jana
chtěla jsem navštívit památník, ale bohužel jsem tam byla ve středu, ptala jsem se v knihkupectví a slečna mi řekla, že uvažují o tom, že by prodávali turistické známky u nich, protože se k nim na ně chodí ptát opravdu hodně lidí. Tak doufám, že se dá brzo koupit známka i jinde než v modrém pokoji.

Mandy
Úterý a nic než úterý!Nevím, ale prodejní místo není za vraty, ale v onom "Modrém pokoji".....Je to na jednu stranu drsný, že je oravdu spřístupněn jen jedno odpoledne za týden, ale na druhou stranu přesně toto naplňuje podstatu získat zrovna na tom místě známku a něco se dozvědět, byť jen z papíru! Byt ve kterém se modrý pokoj nachází - je hned za dveřmi, je bytem správce. Ale courat každý den někomu domu.... Kdo jen maličko mněl rád třicátá léta a vkročí tam , možná to i pochopí.

Stoupa
Minulé úterý odpoledne jsme se u vrat ihned dozvonili a průvodce nás zavedl do Modrého pokoje, známek bylo dostatek. Nicméně samotný pokoj jsem považoval teprve za nějakou místnost s pokladnou a až po chvíli mi došlo, že to je vlastně už ono :-D Malý krb, klavír, knihovna, noty...toť asi vše

JirkaS
Tak u této známky nevím kdo vymyslel prodejní místo ve dvoře za velkýmii vraty. Zvláště, když v okolí jsou minimálně dva ideální objekty k prodeji. Na jedné straně pošta a na druhé knihkupectví. Proč by prodejní místo nemohlo být např. tam? Zvláště v knihkupectví by to bylo dobré pokud by se na to pobočka České pošty necítila.Je to podobné prodejní místo asi jako u známky Komorního Hrádku. Tam také jsou prodejní místa, která jsou věčně nedostupná (nepřístupná).

Roman
O svátcích zavřeno
Tak otevírací doba je pouze v úterý od 13 do 18 hod,ale 25.12 07 i 1.1.08 je muzeum zavřeno.

turista
Záhada modrého pokoje
Reakce na raf.Tak to je dobrý!!!A za těmi vraty pak ještě musíš najít modrý pokoj.Hotová detektivka.

raf
Tak tohle místo je dost záhadné. Na místě v Kaprově ulici č. 10 najdete cedulku "Památník Jaroslava Ježka" a to je vše. Více se asi dozvíte pokud jsou otevřena velká vrata. To se mě dnes nepoštěstilo.