ZuLub
Známku měli, ale...
Učebnicová ukázka českého podnikavectví. Vyjeli jsme nahoru autem a těšili se, že se výborně najíme a užijeme nějakých atrakcí. Usadili jsme se v restauraci u stolu a ještě než nám přinesli jídelák, vedlejší stůl reklamoval jídlo - Těstoviny s kuřecím masem totiž nějakým omylem postrádaly jediný kousek masa. Stane se, řekl jsem si a objednal si steak, za který si počítali více než čtvrt tisícikoruny (bez přílohy). Sice se servírka zeptala, jak chci steak udělat, což ve mně vzbudilo počáteční důvěru, ale ve finále se bohužel ukázalo, že kvalita masa, ze kterého byl steak udělaný, byla vhodná spíš do guláše, a to bych z něj ještě nějaké kousky vyříznul a vyhodil. Takže kulinářský zážitek se proměnil ve zklamání.Následně jsme vyrazili do infobudky, abychom užili nějaké atrakce. Přišli jsme asi 45 minut před zavíračkou, tak jsem si myslel, že si aspoň půjším vzduchovku nebo něco méně časově náročného. V budce však nikdo nebyl, tak manželka zavolala na mobilní číslo, které bylo napsané u otevírací doby. Bylo jí sděleno, že se jim zdá počasí špatné a že proto je zavřeno (foukal vítr, to je pravda) a ať přijedeme jindy. Po nápovědě ještě hlas v telefonu dodal, že další den ať také raději nejezdíme, protože přijede autobus Holanďanů. Kromě toho jsme v telefonu poznali ještě hlas servírky a ukázalo se, že obsluha atrakcí, místo aby obsluhovala, sedí v hospodě na terase a príma se baví....Závěr: Další z provozovatelů podobných center, který otevírá jen tehdy, když je narváno a může trhnout pořádný peníze. Skutečnost, že se k nim člověk rozjede na základě inzerátů na webu, vynaloží na cestu nějaké náklady jen proto, aby ho potom poslali do háje, tohoto provozovatele opravdu netrápí. Nakonec ani jídlo rozhodně neodpovídalo ceně, kterou si za něj účtují.