No. 1099 - Protivanov - Skalky

Nejvyšší vrchol Drahanské vrchoviny.

Navštívil jsem Protivanov - Skalky

Toto místo prodává také turistickou známku
Knihovna městyse Protivanov, Náměstí 31
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Informační centrum Suchý

19.08.2023 - dostupná bez problému
18.06.2023 - dostupná bez problému

Leona Ledrová
Známku v knihovně nemají, paní mne odkázala na obecní úřad kousek vedle, kde mi ochotný pan starosta došel do skladu a známku prodal

Vladislav Dušek
Tz
Meteoradar je hezká stavba, tz v ic Suchý.

Evžen
Známka
Knihovna zamcena. Ještěže tam nechali poštu. Paní poradila prý naproti v restauraci ALFA. Meli????

Ladislav Harbáček
Z Rýmařova.

L+D+D+N Nesibovi
zakoupena v infocentru Suchý, které je v recepci kempu na konci hráze.

Tomáš Parák
Protivanov - Skalky
Známka zakoupena v IC Suchý.

Petr Cienciala
Známku prodávají na úřadě, naštěstí jsme tam byli v týdnu. K motivu známky je dlouhá cesta, proto jsme to vzali autem přes obec Suchý, kde je No. 1830 a poté z obce Benešov došli ke stanici. Ovšem nahoru nás nepustili, prý za týden je den otevřených dveří a pouze tehdy je možno nahoru(dělají machry meteorologové). Jinak kolem jen les, žádné skalky jak jsem si myslel, ale v lese hromady hřibů.

15. 8. 2014
datum návštěvy

Eva Rosenbergerová
...
Trafika se zdálky nálepkou anoncuje jako prodejní místo, ale když jsme o známku požádali nebyla, a vypadalo to, že je tomu tak už dlouho. Paní nás ale odkázala na Obú a restauraci Alfa. Obě místa známku mají, i když nikde na dveřích to na rozdíl od trafiky nehlásají.

Martin
Trafika měla zavřeno a jestli jsem dobře koukal, tak ve všední dny otevřeno mezi 6,00 až 12,00. Jinde jsem to nezkoušel.

apple123
TZ zakoupena v trafice, ale dostali jsme i tu podlední vybledlou zpoza skla, takže jsme jim to vybrali :-)

Shorik
šlo to
Dens náhodou byl radar otevřen. Známek spousta bez problémů. Jen šílená fronta na vstup na rozhlednu.

Pinďa
Restaurace
TZ mají dostatek v restauraci, tuším Alfa, přímo na křižovatce. Příjemná obsluha, štít TZ viditelný hned po vstupu do prostoru restaurace.

Kolchar
TZ zakoupena SO odpoledne v restauraci na náměstí bez problému. TZ je opravdu dostatek. Trafika však u restaurace v SO ráno nejevila známky života - je proto možné, že dostupnost je závislá pouze na otevírací době restaurace. Možná by neškodilo dát TZ do prodeje např. i v ATC Suchý, či v Protivanově na benzinku.

Tomáš
Trafika sice funguje ale když jsem tam přijel měly už zavřeno. V hospodě jsem měl velký štěstí, koupil jsem poslední.

MARKOS
AHOJKY. ZNÁMKU JSEM KOUPIL VČERA V PONDĚLÍ V 10.30 VE ZMINOVANÉ TRAFICE BEZ PROBLÉMŮ. NEVYPADÁ NA TO,ALE FAKT FUNGUJE. MAJÍ JICH TAM DOST. JEŠTĚ ASPON 20KUSŮ. OTVÍRACÍ DOBU NEVÍM. HOSPODA JE ASI 20METRŮ OD TRAFIKY. V HOSPODĚ JSEM SE ALE NESTAVOVAL,TAK NEVÍM,JESTLI JE TAM MAJÍ TAKY. PŘI PŘÍJEZDU OD MALÉHO HRADISKA JE TO PO LEVÉ STRANĚ. HODNĚ ŠTĚSTÍ.

Petrik
Známku kupujte v hospodě!!!Trafika zrovna nevypadá na to že by fungovala.

Wíla
Potvrzuji.Známku schánějte v hospodě na náměstí.Výborně vaří a mají nekuřáckou jídelnu. V Protivanově jsem byl už dvakrát, ale prodejnu tabáku a tisku jsem nenašel.Natož otevřenou. Jinak meteorologická stanice je zájímavá, ale veřejnosti nepřístupná.Každopádně procházka na nejvyšší vrchol 735m.n.m. Drahanské vrchoviny je velmi příjemný.

Pivoš
11.8. pan hostinský ochotně vytáhl šuflátko... a zjistil, že už v něm žádnou TZ nemá. Že tedy bude muset objednat. Trafika byla po poledni zabedněná.

andy
Známka koupena v restauraci hned vedle trafiky ( ta byla zavřena - sobota ). Meteorologická stanice je zajímavá, škoda že není přístupná také jako rozhledna. Šli jsme k ní po modré značce z Pavlova.

Filip
ahoj známka koupena v pohodě v trafice na náměstí (no spíše malé prostranství na křižovatce), bylo úterý dopoledne

Pařez
TZ v hospodě na návsi. Ať žije Drahanská vrchovina!!! A P.Jan M.VEselý!

jirkacek
Meteo stanice
Známka koupena v pohostinství na návsi bez problémů, na vlastní meteorologickou stanici jsme se vydali od Penzionu Skalka po modré značce cca 2 km. Doprovázel nás místní pes, jakoby věděl kam jdeme běhal po lese a dopředu nás vedl správným směrem. Když jsme dorazili ke stanici, zdrhl s jinými turisty, což nám nevadilo - cestu už jsme znali. Stanice není bohužel určena k prohlídkám , jen v polovině září v rámci evropských dnů otevřených dveří. Nicméně na nejvyšším vrcolu Drahanské vrchoviny jsme stanuli a stanici vyobrazenou na známce jsme viděli alespoň zvenku. Mimochodem je jedna ze dvou v republice.

Blanka
Známka zakoupena v pohostinství na křižovatce - kupovala jsem úplně poslední známku.

Luboš
V hospodě i ve stánku, mají tam známku.

Roman
...
no navštívil jsem skelnou huť, nic tam k vidění nebylo, jen ta pěkná příroda.mám krásné nové těžítko v podobě barevného sklíčka.Doporučuji navštívit....

Dan
Je skutečně v pohodě k mání v hospodě :)

Lukineček
Protivanov
V hospodě na náměstí (čepujou Gambrinus) je známka k dostání.

Jan Tušla
Protivanov - Skalky
V tom stánku na náměstí nebylo otevřeno (pouze do 13:00)

Radek Flek
Příspěvek
Podle nás tato známka néní skoro vůbec přístupná, protože v novinovém stánku mají otevřeno pouze do jedné
hodiny odpoledne. Takže pro lidi kteří chodí do práce nebo do škole není vůbec přístupná.