No. 20 - Sněžka

Nejvyšší hora České republiky a Krkonoš, 1602 m.n.m.

Navštívil jsem Sněžka

Toto místo prodává také turistickou známku
Česká poštovna Anežka - Sněžka (web)
Bistro Sněžka - horní stanice lanovky
Horní stanice lanovky, Sněžka (web)
KRKONOŠE

Známka
Příjemný personál

Vladislav Dušek
TZ jsem kdysi od někoho dostal, takže povinná návštěva až Teď. Bylo hnusně, mlha, fučelo.Poštovnu jsem minul, protože jsem ji v mlze nenašel.Kolem horní stanice lanovky pokračuje oprava chodníku.Vlastně od Růžovohorského sedla jdete až na Sněžku po schodech.

Josef Pospíšil ml.
TZ dostupná na Poštovně společně s polskými TZ, ale předraženě za 50 Kč, v bufetu v prostorách horní stanice lanovky je TZ v prodeji za 40 Kč, k dostání je však pouze třetí verze.

Ladislav Harbáček
Dostupná na vrcholu hory.

Karel Sandler
Známky v bistru U Lanovky
na vědomost se dává, že v bufetu ve spodní stanici lanovky na Sněžku jsou k dostání jak TZ № 20 Sněžka (obr. č. 3), tak nově i letošní VTZ № 2369 - 5. výročí otevření lanové dráhy Pec - Sněžka, obě za běžných 35

Veronika Žitníková
Lanovka
Na Sněžku chodíme každé prázdniny pěšky, včera jsme to vyzkoušeli lanovkou. Celkem pěkný (ačkoliv drahý) zážitek. Rozhodně si ale přivstaňte, my jsme k pokladně dorazili v 8:45, před námi cca 12 lidí... a právě začala pauza.
Než znovu otevřeli, byla za námi vydatná fronta. Po 10h budete čekat i pár hodin.
TZ si kupte v íčku v Peci, nahoře je s vysokohorskou přirážkou... ;-)

Jirka
Zakoupena v IC Pec pod Sněžkou za 35 Kč, bez problému.

Adam Křenek
Sněžka 1602m Krkonoše č.20
Tuto nejvyšší horu ČR by měl každý Čech alespoň jednou navštívit. V české poštovně Anežce bohužel známka za 40 Kč :( Každopádně známka zakoupena v IC veselý výlet v Peci pod Sněžkou za 35 Kč. No jo i těch 5 korun se někdy bude hodit. Každopádně době výletu 14.7.2018 bylo krásně, lanovka jela a přes Sněžku se občas přehnal mrak. Výlet zpět přes Obří důl. Hodně štěstí na cestách:)

Pavla Mitrengová
Bohužel v poštovně za 40,- :(

wenzel
Sněžka
Na Sněžku jsme šli ze Špindlerova Mlýna přes Luční boudu, zpátky přes chatu Výrovku. Pěkný 25km výlet jsme ukončili okolo 22:30 opět ve Špindlerově Mlýně. Na Sněžku proudí davy českých i polských turistů. Doporučuji jít trasou od Slezského domu přímo nahoru, jsou zde nádherné výhledy na Obří důl. Na samotném vrcholu prodávají pohlednice s originálním razítkem "zakoupeno na Sněžce" (v poštovně). TZ jsem koupil už ráno ve Špindlerově Mlýně, v poštovně je mají také (s několika motivy) + polskou Sněžku a polskou Slezský dům. JEdná se o první polské TZ v mé sbírce.

Ivana Stonawská
Sněžka č.20
Výšlap v roce 2015 od Pomezní boudy.

Jitka Formánková
V pátek jsme navštívili Sněžku a byli jsme nad míru spokojeni. Sice jsme lanovkou vyjeli pouze do Růžohorek, jelikož kvůli počasí další část trasy nefungovala, takže jsme museli pešky. (v půlce výšlapu se lanovka rozjela, prostě pech).
Nahoře zakoupena známka společně s výroční za 40,-, ale navíc k tomu zakoupeny dvě známky z Polska (40,94), což potěšilo.

Jaromír Novák
Sněžka
Výstup od Obřího dolu. Cesta parádní a úchvatný rozhled. Jen poslední část cesty z polské chaty na vrchol v mracích a dešti. Naše klasika :-) V Poštovně pět známek. Prostě bomba. Cesta dolů lanovkou s nečekanou zastávkou kvůli počasí. Adrenalin je potřeba taky. Maximální spokojenost.

Jitka Syrovátková
Sněžka a PL 94
V Poštovně koupena nejen česká TZ 20 - Sněžka, Česká poštovna Anežka, ale i polská TZ 94 - Schronisko Górskie Dom Ślaski, kterou v originál chatě pod Sněžkou nikde neměli.

Broskvoň Obecný
Sněžka
Jak už to někdo zde napsal, alespoň jednou za život by si měl každý Čech najít tu svou cestu na naší nejvyšší horu - Sněžku. My jsme se na ní vydali lanovkou z Pece pod Sněžkou. Jelikož bylo krásné počasí strávili jsme čekáním na lanovku necelou hodinu. Fronta byla veliká, ale naštěstí to šlo celkem rychle. Lanovce to na nejvyšší horu Česka trvá skoro 13 minut během níž se můžete za krásného počasí kochat luxusními vyhledy na Krkonoše. Po příjezdu na sněžku nás překvapilo obrovské množství lidí, chvílemi si zde připadáte jak na Václaváku v Praze, ale není se čemu divit, počasí bylo opravdu suprový. Turistická známka se současnou raznicí byla koupena přímo na Sněžce a to na České poštovně Anežka, kde mají kromě české TZ i verzi polské Sněžky, spousty sběratelských předmětů a co velmi potěšilo byl certifikát o dosažení naší nejvyšší hory. V infocentru Veselý výlet v Peci pod Sněžkou mají v prodeji i starší raznici Sněžky a k tomu i výroční známku Otevření nové lanovky na Sněžku.

úterý
5.7 Tz dostupná v Poštovně Anežka,v prodeji též polská verze.Jinak Polská bouda byla uzavřená.
Ze Sněžky krásný a jasný rozhled.
Jelikož bylo dost větrno,a lanovka nejezdila,tak jsme se po žluté museli vydat na Růžovou horu.

Nela Beranová
Sněžka
Každý správný Čech by si měl alespoň jednou za život vyšlápnout Sněžku :-) Moc krásný výlet a ten výhled stojí za to. Známka zakoupena na poštovně Anežka.

Vladimír Huml
známka
21.4. (čtvrtek) po výšlapu Poštovna zavřena, 23.4. (sobota) již otevřeno, tentokrát lanovkou.

Libor Hančar
Výhled nad mraky
Celou cestu to vypadalo na mlhu jak v prádelně, viditelnost byla maximálně 10 metrů ale počasí se tady naštěstí rychle a často mění takže na vršku se mraky rozehnaly a bylo to jako na vrcholu Everestu nebo konci světa. Nikdy jsem netušil, že se počasí takhle vyvede a opravdu to vyšlo.. 10.3.2016 cca 15:00 :) Zdravím horaly

... ...
TZ koupena v infocentru Turista v Peci pod Sněžkou.

Martin JAROLÍMEK
Výšlap na Sněžku.
Z Pece jsme to vyšlápli na Růžohorky, pak k lanovce na Růžové hoře a odtud přes rozcestí Nad Růžohorským sedlem nahoru na Sněžku. Celkem asi 6,5 km, převýšení přes 800 metrů, poslední kilometr je "nejvýživnější". :-) TZ jsem bez problémů sehnal ve středu 07. 10. 2015 v prodejně suvenýrů v České poštovně. Jenom škoda toho počasí, byla hrozná mlha, takže je to aspoň důvod se tam vrátit ještě někdy příště a vychutnat si ty výhledy.

Robert Masaryk
TZ sme zakúpili vo Veselom výlete v Peci, po túre.lebo v čase našej návštevy bola poštovna ešte zavretá../ bolo 8.15 hod /

Jakub Kos
Přímo na vrcholu
Turistická známka Sněžky se prodává hned na několika místech. Přímo na poštovně, společně s dvěma polskými, mnoha pohlednicemi a dvěma razítkami. Potom jsem jí viděl v IC Turista v Peci. Potom ve všech suvenýrech v Peci.

Jinak doporučuji 20 kilometrovou trasu Pec - Růžohorky - Sněžka - Luční bouda - Výrovka - Richtrovky - Pec. Super trasa.

Petr Cienciala
lanovka
Na Sněžce jsme byli v roce 2008 a znovu teď 2014. Chodíme tam pěšky, ale poprvé vzhledem k věku dětí jsme jeli spodní část lanovkou. Byla to sedačka, nyní uzavřená kabinka. Spojení s přírodou a krásné výhledy jsou současně ztracené.Alespoň střídavě mohli udělat sedačky, stejně na výlety se chodí většinou v pěkném počasí. Jinak na Sněžce je moc hezky, krásné výhledy, TZ dostatek.

Libor Marek
22.8.2014
Krásné počasí, nádherný výhled, lanovkou pohodlně a bez fronty (nutno si přivstat) s mezizastávkou na Růžohorkách. Paráda. Až budou děti větší, zkusíme pěší variantu...

Radim Kubelka
Sněžka
Zrovna jsme chytli pěkné počasí, takže výhled byl parádní. Akorát nás štvalo, že tam bylo hodně lidí, ale to je asi pořád :D. Šli jsme trasu z Obřího dolu, moc pěkná cesta akorát náročnější na výšlap :) .

Marta Nesnídalová
Prostě paráda, příjemně unaveni po dopolední tůře na nejvyšší horu. Myslím, že by si to měl vyzkoušet každý čech. Nejen turista. Při pěším výšlapu jsem zažila nejdelší 1 kilometr v životě. :)

Pátek
11.7 TZ dostupná v Poštovně Anežka,ale také v infocentrech Veselý výlet,či v bufetu lanovky.
Na Sněžku jsme si ze zvědavosti vyjeli novou lanovkou z Pece,kde bylo krásně slunečno.Se stoupajícími metry se počasí měnilo k horšímu,a tak jsme ocenili moderní kabinku,kde bylo velmi příjemně,a tak jsme 210 Kč/os.ani nelitovali.Nahoře na hoře bylo větrno,deštivo a mlhavo.
V horní stanici lanovky se nachází nový bufet,kde se vše konzumuje z plastu,a pomocí plastu.Také jsou zde pěkné a čisté wc za dobrovolný příspěvek,narozdíl od vidřiduchů z Polské boudy.

Ondra
Infocentrum Turista
V infocentru Turista mají hned několik druhů známek:

Pec pod Sněžkou
Obří důl
Hnědý vrch
Výrovka
VTZ zahájení provozu lanovky
+ suvenýr Infocentrum Turista Pec

Všechny známky byly bez problémů k dostání, je jich plný stojan :-)

karča
Sněžka pokořena
Sněžku jsme pokořili 22.8.poprvé. Vycházeli jsme z Pece přes Obří důl, zašli jsme i na Luční boudu. Krásná trasa s mnoha výhledy. Nejvíce se nám líbil pohled na Sněžku od Úpského rašeliniště.Počasí celkem vyšlo, nahoře kolem 10°C. Plno turistů, Poláci si nedělali žádné starosti a klidně vylezli zkratkou nahoru, kde to bylo zakázáno.Nejlepší obuv, kterou jsme zahlédli, byly rozšmajdané sandály. Známky byly a to Česká poštovna i známka Ukončení lanovky 2012.Zpět přes Růžohorky a do Pece.Dole bylo podstatně tepleji a slunečněji. Hore zdar!

úterý
TZ a VTZ dostupná v Poštovně Anežka.
Sněžku jsme dobyli po výšlapu od boudy U Bílého Labe cestou přes Luční boudu.Počasí bohužel nepřálo.Panoramata žádný,teplota 7.2°C,vlhkost 99%
V Polské boudě nám Duch gór vydal za 60 Kč Certyfikat zdobywcy,zaplatili 2x 20 Kč za použití wc,odmítli pivo za 67 Kč,nafotili výstavbu stanice lanovky,a vydali se směr Špindlerova bouda.

thief
sněžka podruhé
Tentokrát jsem se na Sniezku vypravil od Pomezních boud přes Jelenku a Černý hřbet. Je to trasa cca 7km dlouhá. Nejobtížnější část je prudké stoupání na Svorovou horu hned za Jelenkou. Odtud jdete stezkou v kosodřevině až pod Sniezku a opět nahoru až na vrchol. Měli jsme krásné počasí, dokonce ani nefoukal vítr a rozhled byl pěkný. Dokonce byla otevřená Poštovna a tak jsem se zahřál kalíškem ředěné griotky - prohibice je prohibice. TZ měli opravdu dostatek, přesně jak je v příspěvcích pode mnou. Hlavně přítomnost poské TZ mě potěšila, aspoň jsem nemusel koktat v restauracii naproti. Příště si to střihnu zase pro změnu přes Výrovku. :-))

Michal
Cesta přes Obří důl až na Sněžku kde byly dnes dostupné tyto známky.č.20 v obou vyhotoveních (Sněžka a Česká poštovna Anežka),potom polská TZ 040 Šniežka,a dvě VTZ-Ukončení provozu staré lanovky na Sněžku 2012 a 140.výročí poštovních služeb na Sněžce.Počasi luxusní-oblačno,profukoval vítr.Práce na odstraňování části staré lanovky z Růžohorek na Sněžku v plném proudu,akorát odřezávali poslední sloup,lana natažená na zemi.Škoda jedinečné a maximálně spolehlivé,našimi i zahraničními turisty obdivované lanové dráhy.Nyní ještě nějaký čas pouze z Pece p.Sn. na Růžohorky. Turistů hodně-hlavně Poláků v různě velkých skupinách.Zpátky přes Růžohorky a Portášky.Pěkná tůra.

Evča
Známka zakoupena v infocentru Veselý výlet v Peci.

Rumburak
východ Slunce na Sněžce
Dne 29. - 30.6.2012 jsem se zúčastnil již 36. ročníku pochodu Dolní Kalná-Sněžka. Byl výjimečný ani ne tak východem Slunce (ten už jsem z naší nejvyšší hory viděl lepší), ale teplotou - ve 4.15 h. bylo na Sněžce neuvěřitelných 15 C !! Česká poštovna při této příležitosti otevřena a bez problémů k dostání dvě verze TZ č. 20, polská TZ č. 4O a VTZ Ukončení provozu staré lanovky. Obsluha ochotná, razítka k dispozici, teplo, bezvětří, v cíli nohy nebolely, naprostá spokojenost.

Pavel.S
Dne 23.6. na Sněžce v Poštovně Tz. č. 20 je opět k mání a to hned ve dvojím vyhotovení č. 20 - Sněžka a č. 20 Sněžka - Česká poštovna Anežka a obě se tváří jako řadové známky dále je k mání polská TZ č. 040 - Sniežka a již níže zmiňovaná výročka. Za pěkného počasí již pěkně husto jak z české strany tak z polské. Trasa absolvována z Temného dolu přes chaty Borůvka, Portášky a Růžohorky a hlavně první a poslední úsek pěkná zabíračka. Ze Sněžky na Pomezní boudy přes Jelenku. Pěkná trasa za 17 km a pět TZ za jeden výlet.

vláďa
Známek měli dostatek v infu v Temném dole i v Peci. Na Sněžce v Poštovně známku momentálně nemají. Zakoupili jsme zde alespoň VTZ Ukončení provozu staré lanovky na Sněžku. Jelikož včera lanovka také nejezdila, nebylo nahoře ani moc lidí. Pro výstup jsme si vybrali cestu z Pece přes Růžohorky. Zřejmě je to ideální trasa pro rodiče s dětmi, než cesta přes Obří důl, kudy jsme se vraceli zpět do Pece.

Honza
Nový motiv
V poštovně jsou k sehnání kromě výroční známky Ukončení provozu lanovky a polské TZ také známky č. 20 se dvěma motivy, kromě motivu, který se objevuje i na těchto stránkách (1. zleva), je to nový motiv s nápisem Sněžka Česká poštovna Anežka.

Stěna
Jaké je pořadí těch tří známek Sněžky-20

gallisek23
Výlet
Dnes jsem nechal děti u babičky a s manželkou jsme šli pěšky až na vrchol. Auto jsme nechaly na parkovišti v Peci pod Sněžkou ( parkovné je 120,-Kč na celý den). Pak jsme šli pešky na chatu Růžohorku ( ceny docela pro čechy normální). A dále na vrchol. Na vrcholu opravdu škoro vše Polské. Jinak dnes 22.8.2011 nádherný výhled do všech stran. Dolů jsme chtěli jet lanovkou, ale pro vělký vítr horní část lanovky nejela. Tak jsem šli dolů na mezi zastávku a tam už to jelo. Akorát ceny do Pece pod Sněžkou je pro dostělého podle mě velmi vysoké a to 120,-Kč. Cestou jsme šli skoro sami a když jsme někoho podkali tak to byl polák, němec, rusák atd. Ale opravdu kdo má rád tůry tak tam vylezte hezky po svých sice se trochu zapotíte,ale stojí to za to. TZ mají na vrholu hodně a různých turistických věcí ( jako pohledy atd. )

thief
sněžka
Na Sněžce jsme byli v půlce září a tedy jsme stihli poslední krásné počasí. Jako jedni z mála jsme šli z Obřího dolu a potom na Růžohorky, tedy obráceně než většina turistů. Ze Sněžky je nádherný pohled za hezkého počasí. Můžu všem výlet na tuto polskou horu doporučit. Českého tu není takřka nic. Jen jakási dřevěná krabice zvaná Poštovna, je stále zavřená a budí dojem, že je v ní dřevo na otop. Lanovka už v září nefunguje. No, ale správný cestovatel si Sněžku dopřeje tak či tak.TZ v Peci.

Michal Dlouhý
Byli jsme se podívat na naší bývalé nejvyšší hoře. Cesta od Pomezní boudy sice náročná ale jinak pěkná. Zklamání přišlo až na vrchlu Sněžky, kterou opanovali Poláci a to se mě vůbec nelíbí, ceny ve zlotých atd.. Známka v českém bistru u lanovky v pohodě. Kdo ji nemáte rychle pro ni, kdo ví jestli tam za chvíli bude vůbec něco české, já osobně už tam nejdu.

AFIk 2811
TZ zakoupena v bistru na Sněžce. Při cestě od Špindlerovy chaty mě s kamarádem zastihl dvakrát velmi silný déšť, skoro mmě až překvapilo, jak rychle se počasí na horách mění, protože na Sněžce se dalo opalovat. Jinak na vrcholu se to hemžilo Němcema a Polákama....Čech skoro nikde...až na pár vyjímek

Edita
Akorát mě naštvalo, že vrchol Sněžky si skoro téměř převzali Poláci. Na první pohled to vypadalo, že za české peníze si na Sněžce nic nekoupím.

K + E
TZ jsme koupili v nové poštovně, která je i vyražena na raznici. TZ je podle mě nejhezčí ze všech raznic:-)

Anna a Jakub
TZ bez problému zakoupena ve Staré poštovně, jenom byla lehce "vybojovaná", jelikož jsme se tam v tom malém prostoru my všichni turisti dosti tísnili a každý předbíhal každého... Jinak výstup na Sněžku přes Obří důl byl úchvatný, jenom jsem někde po cestě vytratila plíce a proto jsem ani zdaleka nemohla trumfnout pana prezidenta co se času týče. Po celý výšlap krásný výhled, turistů hejno.

Jarda
Poštovna
tak Sněžka je kouzelná počasí se tam mění z minuty na minutu bohužel nebylo vidět na Polsko , ale nebyl jsem tam přeci naposled. Chtěl bych všechny návštěvníky kteří jdou na Sněžku pěšky aby si svůj odpadový materiál nesli zase sebou domu a nenechávali ho v lese na Růžovku díky.

Pinďa
TZ č. 20
prodávají i v příjemném íčku v Temném Dole. Osobně jsem s koupí neměl žádný morální problém, protože jsem tuto horu v minulosti několikrát navštívil. A to jak pěšky, tak i běžky. (Běžky jsou od slova lyže a ne rychlý přesun:-))

Milan
Na Sněžce měla otevřeno pouze polská restaurace, kde známku neměli. Počasí bylo značně nevlídné.

Perikles
Majtinka: docela mě uráží, když o mojí národnosti mluvíš jako o čecháčcích. Já jsem Čech.

Jiřík
ja tam byl asi 20.8. a byl tam strasny vitr a nedalo se tam jit hruza

bobeš
Lanovka
Moc moc prosím - udělejte novou lanovku jen na Růžovou horu - Sněžce by to strašně prospělo.

Majtinka*
Včera tj. 9.8 jsem vystoupala na Sněžku, stejně jako Baryho mě prěkvapilo, kolik poláků a v čem vůbec na Sněžku jdou, čecháčků je tam málo a to je to přitom nejvyšší hora naší republiky...a pokud někomu vadí plné parkovišti v peci, doporučuji na sněžku vyrazit ze Špindlu, je to dal, ale lepší zážitek a můžete si známku koupit třeba i na luční boude:)

19.9.2008???
Jak je možné, že systém zpracuje informaci o dostupnosti s datem 19.9.2008, když to ještě ani nebylo. Chtělo by to nějak ošetřit.

Bary
TZ dostupná na Sněžce ve Staré Poštovně bez problémů, ale už jen jen prodeji s novým motivem. Smutno jen kolik turistů z Polska to dokáže vyšlápnout ( v podstatě ze všech věkových kategorií), přitom v kdovíjaké obuvi, jen ne turistické a našince aby tam člověk v hl. turistické sezóně pohledal. To jsem tam byl 7.7. 2008 !

Janka
Sněžka 2x?
TZ č. 20 jsme koupili v infu Temný důl. K mému údivu měli dokonce 2 druhy, což mi není moc jasné (asi stará a nová verze???). Každopádně mám pro jistotu obě.

Wíla
Známky už mají a dost.Akorát když je silný vítr tak lanovka nejede.Ale vyšlápnout se to dá taky.Hlavně dobré oblečení a boty.Ti co projížděli po zadku kolem v Adídaskách s letním vzorkem ,popřípadě sráželi některé další by bylo potřeba vyzout a boty jim nedávat když už jim pánbůh nenadělil rozum.

Bolo
Na Sněžce známku nemají, koupit hned v Peci.

Martin
Snezka
Ne Snezku super. Jedine co mne trochu lezlo na nervy byla ta hromada lidi, Parkoviste v Peci natriskane, jeste ze pred restaurackou (zase) nefungovali parkovaci hodiny ;) ,Vaclavak proti tomu hadr. Fronta na dolni lanovce na cca hodinu a pul, bistro na horni lanovce s cedulkou oteviraci doby do 17 hodin, ovsem pred 16. hodinou zamceno a nikde nikdo. Znamku meli na postovne v pohode. Zpet jsme sli Obrim dolem, chata v Obraku zavreno :(Jinak nova postovna mne na zivo docela zklamala. Zatim jsem ji videl na obrazcich, ale ted jsem z ni zklaman. Celkove mne prijde vrchol Snezky divny, takove preplacane, nova a stara postovna, kaplicka, pomnik a Polska bouda......Alespon cesta obrim dolem je super...doporucuji.Martinhttp://www.fotostranky.org

kiki
Sněžka
Když jsme si udělali výlet na Sněžku bylo moc pěkné počasí, jen co jsme byli nahoře začalo se ochlazovat. Známku jsem si koupila celkem bez obtíží, právě je tam dovezli. Začalo trochu poprchávat, naštěstí, když jsme se snažili dostat dolů. Byl to moc pěkný vejlet =)

Ivan&
14. srpna 2007 v bistru lanovky ani v poštovně známku nemají. Po návratu do Pece jsme ji bez obtíží koupili v městském infocentru. Jinak se připojuji k ostatním, překvapilo mne, že je to opravdu na Sněžce jako na Václaváku.

Miroslav Koucký
Sněžka
Známky byla dostupná bez problému. Akorát tento dento na sněžce vypadalo jako na Václaváku.

Roman
Tak jsme včera zdolali Sněžku. Počasí nic moc (mlha), ale vůbec tam nefoukalo. Což na Sněžce není zas až tak obviklé. Česká poštovna je už v podstatě dostavěná, ale dojmy z ní jsou spíše negativní. Bohužel moderní doba zasáhla i Krkonoše. A až tam bude jezdit kabinová lanovka, tak to bude opravdový vrchol!!

Arhad
...známka na Sněžce
...sobota 19.5.2007 ..cesta z Petrovky přes Špindlerovy boudy a dále přes Malý Šišák - Stříbrný hřbet na Sněžku svižnýcm krokem 3,5 hodiny - na polské straně mraky turistů, na Sněžce jak na Václaváku ....počasí nám ale vyšlo a expedice Apalucha II. splnila svůj cíl v počtu 5 lidí - jediné zklamání pro mne byla "pseudoturistická známka" v bistru na Sněžce u lanovky...rozměr jiný, číslo nemá a stála 30Kč..no nekupte to :-)))

tomáš
nádhera
Na Svatého Martina jsem vyšel na Sněžku Obřím dolem, sníh padal a výtr foukal. Na České straně vše zavřeno, lanovka mimo provoz. Pivo a čaj v Polské boudě nic moc. Známku bohužel nemám, ale jinak to byl parádní den !!!

Jana
Na Sněžku jsme šli Obřím dolem, zpátky přes Rašeliniště Úpy, Luční boudu, Výrovku a zpět do Pece. Počasí - nádhera, jen v Polsku byly vidět mraky. Na vrchol jsme šli strmější cestou, zpět po cestě česko-polského přátelství. Výstup je celkem v pohodě (jak píše MEW-C4, Roháče to opravdu nejsou) - nejhorší jsou ty neskutečné davy lidí. TZ k dostání bez problému v České poštovně.

Baty-Team
Túra na Sněžku byla okouzlující. Vzali jsme to z Pece pod Sněžkou přes Výrovku, Luční boudu a Úpská rašeliniště - uchvacující.Zpátky ze Sněžky pak přes Růžohorky zase do Pece. I když v Peci skoro prčelo, nahoře bylo azuro. Jen jedno se nám nelíbilo - bylo to tam jak na Václaváku.

Jiří Přichystal
Výlet na Sněžku byl velice pěkný zážitek. Ale těch lidí...

MEW-C4
ALE ALE
TAK HELENeže by Sněška nebyla nic moc ale zdolat 2 a pul tisícovky to je potom nářez!!!Tak ti doporučuju vylést na RYSY a KRIVÁŇ ve VYSOKÝCH TATRÁCH!!!TAK cus a jsem čech mimochodem! MEW-C4

Kocour
Kdo nebyl na Sněžce, nebyl v Krkonoších? Možná... Kdo nebyl na Sněžce, přišel o hodně? Určitě.Přidal jsem se k proudu česky-, německy- a polskymluvících poutníků, kteří i přes nepříznivé počasí tvořili štrůdl až na vrchol našeho nej... velikána. Většinou po sobě něco pokřikovali asi tak na vzdálenost sto metrů, převážně jak jim vyskočí plíce či že jestli uklouznou, odkutálí se až do Polska. Jakmile se vyškrábete až nahoru (nechám na vás, zda pojedete lanovkou (pozor, dost často nefunguje kvůli větru, přecejen jsou to Krkonoše, že ano), půjdete po cestě česko-polského přátelství, či zda se odhodláte k nejstrmějšímu výstupu po kamenité cestě, každopádně na vrcholu budete odměněni přinejmenším okouzlujícím výhledem.Ve Staré poštovně se můžete pro změnu odměnit horkými nápoji a suvenýry, ovšem známku tu neměli (neurčili, z jakého důvodu, prostě neměli). Vydal jsem se proto do stanice lanovky, kde mi příjemný obsluhující pán známku prodal. V restauraci přímo úžasně voněla česneková polévka, jen mě mrzelo, že jsem neměl čas ji ochutnat.

Kroc
Vítr
Vydali sme se na Sněžku pěšky od Růžové hory (2,5 Km) celkem příjemné, akorát schody jsou trochu vysoké, pokud máte problémy s kolenama.Kvůli větru nejela lanovka, ale Němcům se vyplatilo chvilku počkat, protože se vítr utišil a bylo hezky. Na polské straně to pak docela foukalo, a kdyby pršelo silně nedoporučuji chodit kratší cestou...a cesta Obřím dolem je hezká, ale na mě jako Pražáka, poněkud dlouhá :o)

Lumisek
Sněžka
Věřím že si lze známku zakoupit bez problémů, pokud se ovšem nevypravíte na Sněžku až odpoledne.Všude zavírají o pul šesté a pak už tam znamku neseženete.Dnes jsme počítaly schody a do počítaly jsme se k 369.Věřily byste že dnes bylo na Sněžce 20 stupňů.

simsmania
omyl kamose
na to ze je nahoru 327 schodu stoji to za to .je tam i vyhled na polsko a jeden kamos videl v polsku jezero a rikal ze je tam more chachacha

Jana a Ríša
Mimosezona - opět
Nádhera, i kdy silný vít, ale inverze, v údolí mlha jako deka. Vše české zavřené, vše polské přeplněné.
Proč????

FIFI
Nádherný počasí, nádherný výhledy, silnej vítr, známky nejsou.Že na Sněžce občas známky nebudou pochopím,
ale proč se proboha prodávají v Babiččině údolí???????

A.V.
bylo to moc fajn az na cenu lanovky dolu(150 kc).

Olda
Když jsme zde byli, tak lanovka jela jen na Růžovou horu. Pak jsme šli až na vrchol pěšky. Z výhledu jsme nic
neměli, neboť byla takřka neproniknutelná mlha, takže snad někdy příště.

Jirka
Počasí podzimní, výhled chvílemi pod mraky, jinak nádhera

STK (stiebling)
Zděsilo mě to
loni jsem byl poprvé na Sněžce. Protože bylo dost vedro, radši sem jel lanovkou až nahoru, aby to se mnou
nešlehlo. Letos jsem to ale zkoušel vyjít pěšky z Růžové hory nahoru a řeknu vám, že by to nebyl takový
problém to bez zvláštního udejchání vyjít, kdyby tam nebyly ty shody. Dají docela zabrat. Nevíte někdo proč
tam jsou. Moc toho o tom nevím, jsem takovej "turista začátečník"

Luisa
Bezva výlet
Vyzkoušela jsem s dětmi turistický bus z Jilemnice na Pomezní boudy, bezva. Dále po červené přes Jelenku na
Sněžku, nádhera. Jen rozebranou Českou boudu už by mohli odklidit, aby lidi do pytlů se stavebním mourem
nepřidávali své odpadky a vítr pak nepředvedl, co s tím dokáže on... Cesta zpět lanovkou do Pece taky moc
fajn, krásná vyhlídka :-)

Dejzzy
TZ má stále stejný design, tzn. siluetu chaty na Sněžce.

Johnie
Nový design
Mám TZ Sněžka už dva roky a kámoš mi říkal že prý má teď nějaký nový design. Vy o tom něco víte??? Já mám na
ni jen siluetu hory, na tý nový je prý panoramatický pohled na ni. Tak nevím.... Johnie

Kateřina Hrubá
Sněžka/poštovna
výborná dostupnost známky na poštovně. Dále doporučuji výlet buď po červené na Pomezní boudy, cestou se stavit
na Jelence. Nebo po žluté přes Růžohorky, krásná chata, dobrá obsluha. Dále je možno jít na druhou stranu do
Pece přes Luční boudu.

Jan Sapár
Na Sněžce jsme byli se školou, bylo tam hezky.Zase se tam někdy pojedu podívat.

Filip
kupte známku,která je za dvacet,ale jinak nic v bufíku je jednotná cena vše za padesátale jinak když vyjde
počasí tak je to super to víte nejvyšší hora Čech

Milka
20. 7.: Stará poštovna předražená, ale známku mají za 20,-, takže ne vždy je pravda, že s nadmořskou výškou
roste i cena.Otvírací doba:Po – zavřenoÚt-Ne 9:30 – 16:00Za špatného počasí zavřeno.

Berková Vlasta Ing.
Žádost o náhradní získání turistické známky
Mám k Vám velkou prosbu. Byla jsem se svým 10-ti letým synem dne 16.7.2003 na Sněžce. Šli jsme z Pomezní boudy
po červené značce. Syn se velmi těšil na zakoupení turistické známky. Jak byl však zklamaný, když mu paní v
kiosku dala pouze razítko na pohled a sdělila mu, že známky už došly. Prý si ji můžeme koupit a dala nám na
vás adresu. Prosím Vás, sdělte mi podrobné informace, kde a na koho bych se mohla obrátit při koupi turistické
známky v Praze. Děkuji a jsem s pozdravem. Berková.

marcela
známek v Poštovně mají dost (v bufetu u lanovky je neprodávají). Když vyjde počasí, tak je to tu
super.Pokud není moc velká zima, tak bych bufet ani nenavštěvovala - ceny zde nejsou asi určeny pro
našince.

Tom
Známky ta jsou za 20 kč . Ale ostatní DRAHÉ !!!!!!!! ( grog 50 kč ...)