No. 103 - Dubina Šemnice

Vodácká zastávka po proudu Ohře pod Karlovými Vary. Kempy, přírodní výtvor "Skalky skřítků".

Navštívil jsem Dubina Šemnice

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Hospoda Dubina, č. p. 30 (web)
OHŘE

19.06.2023 - dostupná bez problému

Lenka Richtrová
:-)
TZ zakoupena v neděli odpoledne v hospodě. Dostupná zde i TZ 1419. Příjemné místo k posezení u řeky. Čisté sociální zázemí pro vodáky.

Ondřej Kindl
Tz
Obě známky v Penzionu Dubina odkud jsem na obě známky vyrazil nejdříve po červené na rozhlednu kam určitě neberte kočárek a od rozhledny zpět po žluté k jeskyni skřítků.

Ladislav Harbáček
Z hospody.

Stanislav Staněk
Hostinec lze nalézt pod jménem "Restaurace Penzion Dubina". Jez je asi 500 m dál po proudu, takže trochu daleko na pojmenování hospody. Název Penzion Dvořák jsem zaznamenal jen na nerezových pisoárech na toaletě :-).
Jako cyklista jsem byl asi jediný "nevodák", což vysvětluje, proč mimo letní sezonu je otevírací doba nepříznivá.
V prodeji mimo TZ 103 Dubina též TZ 1419 Bučina.

Vladislav Stárek
Dubina
Hostinec dnes otevřen již od 12 hod. Ideální místo pro vodáky a známek dostatek.

Eva Pavlíková
dostupnost
V hostinci U jezu jsme byli v pondělí a měli zavřeno. Po zaklepání na okno mi ochotná děvčata otevřela a známku ochotně prodala. Poohří jsem poznala prvně a je to krásný kus naší země.

Jan Pásler
Hostinec U Jezu a Penzion U Dvořáků je jedno a totéž, otevírají ale až v 16.30, proto v sobotu v poledne odcházíme s nepořízenou.

Petr Cienciala
22.2.2016
TZ bez problému z hospody "U jezu", ale otevřeno mají přes týden od 17 hod. Měl jsem 2 hodiny čas, vydal jsem se proto do lázní Mattoni a na rozhlednu Bučina. Luxus.

Michaela Veselá
Skřítci
Mattoniho okruh tudy take vede - z Radošovic přes Kyselku kolem krásne lesní kaple na úpatí Bučiny až ke skřítkům. TZ dostupná v hospodě U jezu - normální hospoda s normálním provozem, takže ja ji koupila v osm večer.

Bohumil Kulvejt
dostupnost
Restaurace je přímo u silnice a dnes 8.7.2015 měli otevřeno a nabízeli nám i s TZ 1419 a TZ 103 ještě TZ 102 - Karlovy Vary. Pěkné místo u vody.

Dana
oprava
omlouvám se-níže uvedený komentář patří k TZ č.104

Restaurace asi v přestavbě,nikdo nikde-škoda-jinak moc pěkné místo.Nebylo ani kde si opatřit nějaký doklad,že jsem tam byla,a protože jsem z HK-hned tak se tam nevrátím:((((

Pepa
Pohodova hospudka
Zel znamku nemaji a udajne na ni mesic cekaji...

Martin
Paní za výčepem sdělila, že známky nejsou.. a vzhledem k tomu, že jsme z Brna, tak se pro známku taky jen tak nevrátíme :-(

Ota
TZ nejsou
Nepříliš ochotná paní sdělila, že známky nejsou.. a vzhledem k tomu, že jsme z Liberce, tak se pro známku jen tak nevrátíme :-(

Vlaďka
Zavřeno
Restaurace U jezu je otevřená až od 16:00, takže bohužel nemáme ani známku Dubina ani rozhledny Bučiny, což je velká škoda. Vracet se odpoledne znovu na místo pro známku, resp. známky už jsme bohužel nemohli.

Pavel Rosecký
jsem na pochybách
omlouvám se, jsem zvyklej na 25 Kč.. na Lokti jsem o den dřív kupoval za 25 tak mě to zmátlo

Známku jsem si koupil, ale stála 30Kč

magipriba
V hospodě U Dvořáků známka v pohodě k dostání. Díky nepřetržitému lijáku byla restaurace přes poledne narvaná k prasknutí, úkryt zde našli především promáčení vodáci. Z toho důvodu se sedělo i v tanečním sále, ale díky ráznému přístupu a rychlosti personálu se na jídlo ani pití nečekalo. Je vidět, že s takovouto situcí mají své zkušenosti. Super místo, díky za něj.

Corina
Známka je vyprodaná, navíc hostinec U jezu není, je to U Dvořáků :(

Klára
V restauraci mají jen rozhlednu Bučina, Dubina Šemnice je vyprodaná :(

Libor
29.03. - hospoda U Dvořáků zavřená, takže TZ nemáme - otevírací doba až od 17.00, o víkendu od 16.00, v úterý zavřeno

magipriba
Restaurace je ted´v sezoně docela rušné místo,turisté a vodáci ji dokážou docela zaplnit,a tak není divu ,že jsou vyprodány obě známky,které zde prodávají,t.j. 1419 ROZHLEDNA BUČINA i 103 DUBINA ŠEMNICE. Návštěvu hospody ale doporučuji,je fajn.

Jiřina
V hospodě U Dvořáků mají známky dvě - tak máme zároveň Dubinu i Bučinu :o))

Luboš
nevhodné místo prodeje...
Hostinec u Jezu nahradil Penzion u Dvořáků a ten otevírá až v 16:30 hod...(v úterý ke všemu zavřeno) Doporučuji nahradit místo!

Ala
změna názvu známkového místa
V neděli jsme v Dubině jezdili autem několikrát sem a tam, až nám svitlo že Hostinec U Jezu je přejmenován na Restauraci U Dvořáků Ač měli otvírat až ve 12h, ochotná paní na mě zavolala z okna nade mnou a TZ 103 i 1419 mi přinesla ke dveřím.

Wíla
Otvírací doba
Otevřeno Po-Ne cca od 12,00 do 22,00hod.Takže dobrý

Štěpánka
Majitelka velmi ochotná, má obě známky i pohledy obou míst. Razítko pouze firemní.

Tatík
Turistických známek i pohledů dostatek, jen ta otevírací doba je pružná-v sobotu až od 15:00 hod. A to už vodáci jezdí.

Pařez
Navštívil jsem hospodu odpoledne, bylo otevřeno. Známku mají a na emblému je "kašna" s tekoucí vodou, která se nachází hned přes silnici. Ne každý si toho všimne.

Luděk
Rest u Dvořáků
Otevírací doba u Dvořáků: po, út, čt, ne 12--22h, st, pá 12--23h, so 12--24h. Nechápu, jak někdo, jda kolem, se aspoň nezeptá. Jste to ale turisti :-)

Fredo
K prodejnímu místu TZ 1419 a 103Ano, všude se píše jak u TZ 103 tak 1419 že prodejní místo v Dubině je hostinec "U jezu". Správně se to Restaurace "u Dvořáků" a ve stejné budově je Penzion "u Dvořáků".Cituji to co si může přečíst každý na papírové cedulce u vchodu do restaurace: Přejeme příjemné posezení a dobrou chuť v "Hospodě u Dvořáků".Provozovatel: Hostince "U jezu", Jaroslava Dvořáková, IČO 44663188Dubina 30, Kyselka 362 72, tel.: 353 941 299.Otevírací doba ve všední dny od 15:00 (v út zavřeno) asi souhlasí, protože jsem tam byl dnes ve 13:15 a zavřeno bylo. Ochotná paní asi zaměstnankyně ochotně TZ prodala po zaklepání a mají obě k mání. Otvíračku v so a ne jsem si nezapamatoval.

Vladimír Jindra
Hostinec kde se dá sehnat se jmenuje U Dvořáků ...

Keži
TZ mají v Hostinci U Dvořáků,otevřeno denně od 12 hodin.Venku za oknem mají ještě starou otevírací dobu od 14 hodin-ta už neplatí.Jinak hezké údolí,škoda lázní Kyselka.Ať se jde celá Matonka bodnout,když nechá takovou krásu zchátrat!Můžete se ale grátis napít z léčivého pramene.

Míša Kubík(9 let)
Opravdu vinikající
Je to tam supééééééééééééérrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Na turistické známce(kdyby ste to náhodou nevěděli)je nakreslena kamenná vanička do které teče ještě pořád užitková voda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Martin
Když člověk jede po vodě, tak je upoutávka na hospodu Na jezu, ovšem samotná budova se jmenuje U Dvořáků, na terase mají vyvěšený i vývěšní štít, jídlo je dobré, pivečko taktéž.

Švarcik
Hostinec u Jezu se jmenuje U Dvořáků
Jeli jsme Ohři a Restaurace U Dvořáků má otevřeno od 12:00. Pramen zobrazený na známce je hned naproti
hospodě.

ruza
U Dvořáků!!!!
Souhlasím s předchozími příspěvky. Plnou krabici známek mají v restauraci U Dvořáků. Nemají akorát vyvěšené,
že mají TZ.

jps
TZ dostanete v hospodě u Dvořáků .... nikoliv u Jezu

Kikin
No to byly trampoty s touto známkou. V Dubině jsem se ptal, kde je tam hostinec "U Jezu". Místní
mě poslali do Kyselky. Tam ještě dál, do Radošova. Hospoda se jmenuje U Lávky. Kousek dál je kemp u Jezu, tam
ale nic není. Zpět jsem na kole již jet nechtěl. Pokud je známka v hospodě u Dvořáků na Dubině, bylo by dobré
toto dát do mapy. No nic, nechám si známku poslat.

Honza
Kamarádi nelhali
Naprosto skvělá hospoda, rychlá obsluha, knedlíky vynikající a to, že otvírají trochu po obědě, my tam byli v
jedenáct dopoledne a bylo otevřeno. Ale věděli jsme, že kamarádi tam hráli do tří ráno, tak se nemůžete divit,
že pak otevřou po poledni. Poznáte to snadno, velký dům s vysokou kamenou zdí a loukou pro vodáky, ta je
pod tou zdí a z vody není vidět. Kéž by takových oáz bylo více

Honza
Hodná vedoucí
3. 4. jsme navštívili hospůdku, ale známky bohužel už vyprodaly. Paní vedoucí nám slíbila, že známku pošle.
Vzala si adresu a 25 Kč. Známka skutečně dneska došla. Tímto jí děkuji.

danniel
knedliky
plneny knedliky potvrzuju. lahudka ;-)bohuzle o znamce jsem nevedel, takze potvrdit nemuzu...ale bylo
tam hezky (http://www.danielhauser.com/tmp/ohre/Image8w.jpg)

Zdenulka
Knedlíky jako od maminky
AHOOOOOOOJ !Sice jsme nejspíš jako jediní nepřijeli po vodě, ale vynikající knedíky, plněné zelím a
uzeným, sme shltli jako hladoví vodáci...jo, a hospoda je možná u jezu, ale rozhodne se jmenuje U
Dvořáků.AHOOOOOOOJ !

Zavisse
Ach jo :(
Hostinec u Jezu se jmenuje u Dvořáků a otevírají až ve 14,30. byli jsme tam v 13,00 a tak Amálko nejsi sama
kdo měl smůlu.

Amálka
Ach jo :(
Tento týden jsem si sjela Ohři. Bylo to super a vřele doporučuji, ale hobužel tuto známečku, ač je velmi
dostupna z vody, jsem nezískala. Paní, u které jsem si koupila alespoň pohled na důkaz toho, že jsem tam byla,
mi oznámila, že na na známečky čekají již měsíc.