No. 23 - Harrachov

Největší rekreační středisko Západních Krkonoš, skokanské můstky, muzeum sklářství.

Navštívil jsem Harrachov

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Infoservis Fremr, Harrachov 478 (web)
Toto místo prodává také turistickou známku
Penzion Rotunda, Harrachov 609 (web)
Krkonošské suvenýry, Harrachov č.p. 134
Suvenýry- lyžařská půjčovna 633, Harrachov
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku Toto místo prodává také výletku
Suvenýry Eva (před hotelem Bílý Hořec), Harrachov
Turistické informační centrum, Harrachov 150 (web)
Toto místo prodává také turistickou známku
Suvenýry - autobusové nádraží Harrachov
Infocentrum Správy KRNAP, Harrachov 442 (web)
Chata u Lišáka, Harrachov 625, 512 46

Vilma Pospíchalová
Výlet
Krkonoše jsou vždy jednička

Krkonoše jsou vždy jednička.

Vilma Pospíchalová
Dovolená
pěkné

Milan Šperka
dostupná bez problémů prakticky po celém Harrachově.

Petr Orvoš
Zakoupena v IC, otevřeno 10-17, druhé IC KRNAP otevřeno od 08:30-17:00 hod. denně.

Ladislav Harbáček
Známka na každém rohu. Stačí se projet městem a uvidíte sami.

Václav Toth
Známka zakoupena v IC Harrachov.

Jirka
Dostupnost
Zakoupena v budově lesnické a myslivecké expozice Šindelka za 35 Kč + mají k dispozici hromadu dalších z okolí.
Moje první známka, uvidíme kde to skončí.

BS
Harrachov
V TIC predrazene - za 40.Navic centrum plne lidi a obsluha si vedle neco resila.Asi planovali nejakou mistni akci.Chvili jsem cekal a pak odesel.Palec dolu.

wenzel
Plno lidí zde píše, že TZ jsou v ICza 40kč, 8.7.2018 měli všechny, co prodávají, za 35kč. Po přečtení těchto příspěvků jsem je v IC nekupoval a sehnal je dříve ve stánku se suvenýry kousek pod autobusovým nádražím, rovněž za 35kč. V Šindelce také za 35kč. Jinak Harrachov je středisko plné turistů, restaurace a občerstvení nebo ubytování na každém kroku. Doporučuji se zavčas zajít podívat na dominantu Harrachova - skokanské můstky - než na trvalo zarostou křovím nebo se zbortí. V současnosti jsou v žalostném stavu.

Michael Salveguart
V IC i známka č. 1101, obě předražené - 40,- Kč za stejnou cenu i známky Mumlavský vodopád a Čertova hora

Ivana Stonawská
Harachov č.23
:-)

Jan Plaček
cena
V Infoservis Fremr je za 35kč.Má tam i spousta dalších TZ z okolí a spousta sběratelských předmětů.

David Janoška
Harrachov
V IC je to za 40kč. Doporučuji jít na Šindelku, je tam milá obsluha a pak se vydat na Mumlavské vodopády.

Michaela Veselá
Dostupnost
TZ v Rotunde

Miroslav Kraus
Známka
Známka v Turistickém inf. centrum Harrachov za 40,-.

Pavel Kerouš
Dostupná s velkými problémy
Suvenýry - autobusové nádraží Harrachov: 16:00 zavřeno bez udání důvodu.
Infocentrum a penzion Rotunda: dnes zavřeno
Turistické informační centrum, Harrachov: v neděli má zavírací den
Infoservis Fremr: "Heute zavřeno"
Zakoupena v trafice u silnice bez označení "TZM"
Pršelo a byla neděle. Špatný den pro sběratele TZ.

KrisTýna a Dusty Kraváková
:D
Krásné město, koupila sem jí v Infocentru

Ondřej Morávek
díky
mám

Vojtěch Kudláč
Předražená známka
Známku určitě nekupujte v turistickém informačním centru. Mají je tam předražené jako všechno ostatní a navíc velmi arogantní obsluha.

David Brkl
...více ochoty...
...zakoupeno v Infocentru i když ne moc ochotná obsluha,asi konec sezony,doporučuji zakoupit v Šindelce,milá obsluha,která přidá i úsměv...

Jirka
Předražená známka
V turistickém informačním centru mají předražené známky, doporučuji se jít podívat na Lesnickou expozici Šindelka tam mají ceny normální a dostanete tam krom známek i spoustu dalších pěkných věcí.

Ivoš Vysočina
Na informacích Městského úřadu dokonale předraženo všechno ZBOŽÍ - doporučení - o 120m kiosek EVA a tam vše jak má sběratelská obec ráda ...

Antonín a Monika Mahelovi
Městský úřad
Na informacích MÚ známka k dostání za 40,-Kč, paní velice neochotná, minivýletka s magnetem 50,-

Pavel Semanský
čtvrtek
V Harrachově lze navštívit kromě známkových míst i dvě neznámková.A sice hornické muzeum v horní části města,kde jsme byli již před lety,a sklárnu Novosad s muzeem a minipivovarem,kam jsme vyrazili letos.Exkurze do výroby je zajímavá,koná se denně.V muzeu je vystaveno mnoho sklářských výrobků,a také je zde expozice lyžařství.V pivovarské restaurací ochutnáte místní pivka.
Návštěvu těchto míst doporučujeme.

Štěpán Pernický
No. 23 - Harrachov
Jedna z mých prvních známek :-)

magipriba
HARRACHOV
Známku jsme zakoupili v suvenýrech pod autobusovým nádražím, které považuji za jednu z nejošklivějších staveb nejen v Krkonoších, ale i v celé ČR. Dále ji bez problému seženete v Infoservisu Fremr, kde kromě dalších cca 10 krkonošských turistických známek nabízejí obrovský výběr z pohlednic a dalších suvenýrů. Otevírací doba na dveřích po - ne 9-12, 13-16. Na rozdíl od níže uvedených ohlasů jsme byli návštěvou minipivovaru a sklárny Novosad v Harrachově nadšeni.

Pavel Semanský
středa
Dne 21.8 TZ dostupná v infu Fremr,i ve vedlejších suvenýrech,spolu s dalšími TZ z Harrachova a okolí.
Krásné počasí,lidí moc,o pár kroků dál,směrem k lanovce,výborná pistáciová nebo vanilková točená zmrzlina.

Lukáš Toman
Známky v Harrachově
Byli jsme teď v Harrachově. Známku jsem kupoval v TIC. 40,-. To jsem jakž tak vzal, i když cena vyšší. Ale vzal jsem k tomu i otočný čtyřicetiletý kalendář za 80 a kompas za 120 (tyto dva jsem nikde jinde neviděl). Až doma jsem zjistil, o kolik mají předražené i toto. Zvlášť ten kalendář je skoro na dvojnásobku oproti běžné ceně.

mk
Bohužel stále platí že v infocentru TIC mají známku za 40 Kč, prý si cenu mohou stanovit sami!!!!

gallisek
Děs
Dnes jsem šel s rodinou z Rokytnice do Harrachova. A je velmi smutné, že v tak známém místě jako je Harrachov stojí v IČ opravtu TU Harrachov 40,- Kč. Je to prostě děs a hrůza a je obraz naší podělané společnosti. Vydělat na všem, kde se dá. Do IČ v Harrachově nikdo nechodět je to ostuda.

apple123
Dnes na íčku stejná zkušenost s TZ za 40 Kč jak píše Miska 1

Miska 1
TZ na INFU za 4OKč
BOHUŽEL NA INFU přímo v Harrachově mají známku za 4OKč. Doporučená cena je asi nezajímá, zakázala bych to. VYDŘIDUŠI :-(

thief
harrachov
Do Harrachova jsme přijeli v neděli ráno, abychom měli dost času na pořádnou procházku po západních Krkonoších. Auto jsem nechal na centrálním parkovišti kus za parkovištěm BUS. Za celý den jsem platil 100,- Kč, což je celkem příznivé. V tuto dobu tady byla asi tři auta. Po návratu zhruba v 17.00 hodin byla samozřejmě všechna prodejní místa zavřená, co bych čekal mimo sezonu a v neděli. Nicméně jsem zkusil info Fremr, které má pozitivní reference od dalších sběratelů a neudělal jsem chybu. I když bylo zavřeno, pan Fremr pracoval za domem a na mou prosbu o prodání TZ reagoval velmi ochotně. Nejen že jsem mohl zakoupit TZ Harrachova a Mumlavy, ale mohu potvrdit, že info Fremr prodává TZ prakticky ke všem sběratelským místům v západních Krkonoších tj.cca devět TZ.

Janex
TZ bez problémů dostupná v infocentru Správy KRNAP, pán i ochotně poradí, jak se kam dostat.Důrazně však nedoporučuji návštěvu sousedního penzionu a restaurace U Bedřicha. Jediné vhodné parkoviště se nacházelo právě mezi infocentrem a penzionem, ale u vjezdu nebyla žádná cedule, že by parkoviště bylo jen pro hosty penzionu. Při našem odjezdu z tohoto parkoviště zde však už cedule byla a majitel se hned začal vztekat, že parkoviště je jeho. Poté, co jsem si mu dovolil říct, že předtím tam žádná cedule nebyla, začal mi sprostě nadávat.Možná bych to pochopil, kdyby bylo parkoviště přeplněné a hosté neměli kde zaparkovat, ale nebylo tam jediné auto. Asi nemají moc zákazníků, čemuž se ani nedivím.

jerry720
Harrachov
Poslední návštěva v sobotu 12. 02. 2011. Centrum Harrachova je jedno velké lidské mraveniště, kde není čeština už ani pořádně slyšet. TZ jsem bez problémů sehnal v prodejně Suvenýrů u autobusového nádraží a mazal jsem rychle pryč do klidu přírody.

Petr
Za slunečného odpoledne jsme si vyjeli z Jilemnice do Harrachova mrknout na Mumlavský vodopád. Před příjezem do Harrachova nás chytila luxusní bouřka a hledat v lijáku infocentrum, bylo docela kumšt, když tam mají bídné značení. Našli jsme. Ale za známku chtěli 40!!!!!Kč Po chvíli dohadování jsme ji vzali za 30, prostě vysokohorská přirážka. Ale ten vodopád po zkončené bouřce a dešti......paráda.

Pařez
Byl jsem zvědavý na pivovar, ale už bylo po zavíračce - provádí se jen v souvislosti s muzeem skla. Ale na recepci mají velkou ledničku a tam jsme si koupili světlého Františka s kvasnicemi, nepasterizovaného. Byl velmi chutný. Jediný kaz, podle mého, místo skla používají jen PET lahve :-( a to objemu 0,7 l. Měli tam i tmavé a pet kanystříky asi na 5 l.

ufox001
Harrachov
Doporučuji hlavně výšlap na Čertovu horu, nebo návštěvu Mumlavského vodopádu. Z Čerťáku je výborný výhled i do Jizerek a jarní Mumlava taky stojí za návštěvu.

Béďa
Známka koupena v muzeu Šindelka. Nechoďte se najíst do soukromého pivovaru p.Novosada. Po hodinovém sezení v poloprázdné restauraci si vás nikdo z personálu ani nevšimne. Díky tomu jsem odešli do formanky restaurace(hotelu) Karolína, kde dobře vaří a za poloviční ceny než v soukr.pivovaru.

sewista
V Infocentrum Správy KRNAP, Harrachov lze znamku koupit v pohode. Taky je tam prijemna pani ktera vam rekne co je v okoli zajimaveho

Míša
Šok!!!
V Infoservisu Fremr lze také!! koupit TZ No. 1001 Strahovský klášter!!!!! Jinak v Harrachově stojí za navštívení sklárna a Šindelka, my jsme poté ještě šli k Mumlavským vodopádům.

Iva
Známka zakoupena v Šindelce. Malé muzeíčko najdete nad autobusovým nádražím. Pán velmi příjemný a ochotný nás v lecčems poučil a ukázal, navíc se ukázal jako rodák od nás. Expozice plavení dřeva, vycpaná zvířátka, hádání stop... to všechno zaujalo i moje malé dětičky, takže opravdu vřele doporučuji k návštěvě.

Trana
Infocentrum kousek od sklářského muzea bylo sice zavřeno, ale byla na něm cedule, že infocentrum v radnici je otevřeno. Bylo, známek spousta a velmi příjemná a ochotná paní :-)

Vláďa
Město se svojí dominantou tj. skokanskými můstky se nám velmi líbilo. TZ zakoupena v infoservisu Fremr, kde jsou k dostání i TZ z okolí Harrachova (Vrbatova bouda, Dvoračky, Vosecká bouda, Rokytnice nad Jizerou a Mumlavský vodopád). Po jejich zakoupení jsme vyrazili na lanovku na Čerťák a pak už jsme se až do večera toulali malebnou přírodou Krkonoš.

Kocour
Harrachov jako takový mě hodně zklamal jednou věcí, a to že na většině míst najdete nápisy nejprve v němčině (někdy pak ještě v angličtině), a pak teprve v češtině. Takovéhle způsoby panovaly v Čechách za protektorátu, a s tím bych nerad cokoli srovnával. Sakra, to už jsme tolik poplatní šustění eur, že si rodný jazyk zastrčíme někam do šuplíku?Samozřejmým lákadlem jsou skokanské můstky, za podívání rozhodně stojí i expozice KRNAP v Šindelce, kde se dá také koupit pěkná plejáda známek včetně té harrachovské. Místo jinak pěkné, ale za tu němčinu mají u mě hodně velké mínus. Pobavil mě psí kotec, na který někdo pověsil cedulku "Zimmer Frei". Autorovi gratuluji ke smyslu pro recesi.

Luboš
Neinfoncentra....
29/4/06:Infoentrum správy Krnap - zavřenoKrkonošská jídelna - zavřenoIC Harachtour - zavřenoIC
Fremr - zavřenoŠindelka - v rozporu s cedulí otevřeno "denně"- zavřenoTIC u MěÚ
zavřenoTZ jsem koupil v Tabáku penzionu Ploc.Nebylo by rozumné nefunkčním infocentrům TZ
sebrat a dát je do IC, která mají o víkendu v Harrachově (kdy je turistů nejvíce) otevřeno? Minimálně dvě
vhodná, ale bez TZ, jsem tam objevil... Vhodné místo je taky kiosek na autobusovém nádraží...

Pajik
Info správy KRNAP
Info správy KRNAP je ukazkou jak bz podle me melo Icko fungovat - meli TZ (4 druhy), razitka (9 druhu),
pohledy, mapy, otevreno denne, prijemna obsluha...co vic si prat....i kdyz prodavat v Harrachove pramen Labe,
to je trochu podvod, ne?

lois
V infocentru na městském úřadě milá obsluha, zakoupeny 3 známky Harrachov,Šindelka,Mumlavský vodopád .

Badys
Byli jsme nadšeni z návštěvy sklárny a minipivovaru Novosad! Pro rodiče s dětmi: už i Harrachov má bobovou
dráhu.

Andilek a Prazdroj
Známku jsme sehnali v CK Harrachtour v pohodě...V Harrachově mimo skokanských můstků stojí za návštěvu Muzeum
skla (přes silnici od CK). Do sklárny na prohlídku se dostanete každý všední den do dvou hodin. Navíc tam
majitel zřídil malý pivovar, takže o turistické zajímavosti není nouze.

J&D
Známka zakoupena v tabáku u penzionu Ploc, ale měli ji i v Krkonošské jídelně. Ta je opravdu skvělá - milá
obsluha, dobré jídlo a skvělý jablokový koláč. A ceny v opravdu sympatické výši.Ve městě je zajímavé
sklářské muzeum, ski muzeum je zavřené (a vypadá to, že na dlouho) a nově také hornické muzeum - tam jsme
nebyli, tak nemohu posoudit. Město je opravdu plné Němců, ale to bylo vždycky, takže nic nového.

Milka
V CK Harrachtour jsem 26. 7. známku snadno koupila. Paní byla velmi příjemná. A v městském infocentru jsem
dostala na její doporučení pěkné razítko, přestože jsem nic jiného nechtěla.