No. 422 - Vrchlabí

Renesanční čtyřkřídlý zámek se čtyřmi věžemi.

Navštívil jsem Vrchlabí

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Regionální turistické informační centrum, Krkonošská 8, Vrchlabí (web)
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku Toto místo prodává také výletku
Návštěvnické centrum KRNAP, Nám. Míru 223, Vrchlabí (web)
ZÁMKY

12.10.2023 - dostupná bez problému

Martin Harčarik
Vrchlabí
Pěkné městečko. Zahrajte si quest a navštivte Krkonošské muzeum.

Tomáš Procházka
Koupena v Ičku na náměstí, ale měli myslím i v KRNAPáckém infocentru kam jsem šel pro známku Labské stezky

Ladislav Harbáček
Z infocentra.

Petr Cienciala
29. 9. 2008
Ve Vrchlabí se dá rozumě ubytovat v privátu, kterých tu je zde velký výběr. Je to pěkné město s možností výletů do všech nejznámějších míst, prostě vstupní brány Krkonoš.

Anna Šmídová
Vrchlabí
Město Vrchlabí nás okouzlilo, krásné klidné místo, TZ koupena v IC, velmi příjemná obsluha.

Veronika Žitníková
Zakoupena v íčku KRNAP, kde mají ještě několik tz z okolí.
Zámek je pěkný, uvnitř jsme bohužel nebyli, úřad měl jen do 14h.
Kostel sv. Vavřince je přístupný veřejnosti, líbily se mi plastiky křížové cesty, krásná práce...

Antonín Sečkár
TZ zakoupena v íčku u duchem nepřítomné slečny :-), a pak už může člověk nadšeně vyrazit objevovat krásy města. A že je z čeho vybírat, pochpitelně zámek, neméně krásná je Morzinsko-černínská kaple a co mě skutečně nadchlo je kostel sv. Vavřince. Zkrátka, návštěvu Vrchlabí rozhodně doporučuju.

Libor Hančar
Soubor dřevořezeb - 8.3.2018
Nejdříve jsme prošli celé náměstí a TZ zakoupili v infocentru v podloubí. Poté jsme zašli do zámeckého parku, kde byl soubor dřevěných soch s horskou tématikou. Byl tu dokonce Trautenberk, Anče, Kuba a Hajný v životní velikosti jojo bylo co fotit. Návštěvu muzea Krkonoš necháme na příště:( za zmínku stojí 2 místní pivovary určitě místní pivo ochutnejte:)

Petr Komárek
Turistická známka
Známka dostupná bez problémů v Regionálním turistickém informačním centru

Jiří Dvořák
Malé muzeum ve Vrchlabí jistě stojí za návštěvu,ale doporučuji i procházku po některých z turistických tras okolo města.

Vladislav Stárek
V muzeu
Známek dostatek v infocentru v Krkonošském muzeu. Doporučuji jeho návštěvu. Pěkná expozice o historii města a o životě v něm a v okolí.

Petr Pícha
Vrchlabí-město
Vrchalbí je moc pěkné město. Kolem zámku je moc pěkný park. Parkování v centru-podzemní parkoviště. Zajímavé muzeum a velice pěkné Íčko. Návštěvu města doporučujeme.

Pavel Semanský
Středa
TZ dostupná dne 21.8 v obou velmi dobře vybavených infocentrech.V Regionálním infu též v prodeji různostranná VTZ-100.výročí tragedie Hanče a Vrbaty.
Doporučujeme navštívit muzea se zajímavými expozicemi z historie města a KRNAPu,ve třech roubených domech.

Bc. Michal L. Jakl
Vánoční bohoslužby MMXI na Vrchlabsku.
Vánoční bohoslužby MMXI na Vrchlabsku (Weihnachtgottesdienste): Vrchlabí, kostel svatého Vavřince: 24. XII. 2011 (vigilie Narození Páně) ve 24.00 hodin; 25. XII. 2011 (slavnosť Narození Páně) v 10.30 hodin a v 18.00 hodin; 26. XII. 2011 (svátek svatého Štěpána) v 9.00 hodin; 30. XII. 2011 (svátek svaté Rodiny) v 18.00 hodin v kapli; 31. XII. 2011 (zakončení občanského roku) v 16.00 hodin; 1. I. 2012 (slavnosť Panny Marie) v 18.00 hodin; Dolní Lánov, kostel svatého Jakuba: 24. XII. 2011 v 16.00 hodin; 25. XII. 2011 v 9.00 hodin; 1. I. 2012 v 15.30 hodin; Dolní Branná, kostel svatého Jiří: 24. XII. 2011 ve 20.00 hodin; 1. I. 2012 ve 14.00 hodin; Kunčice, kaple Panny Marie: 24. XII. 2011 ve 22.00 hodin.

Pinďa
Muzeum
TZ jsem zakoupil v muzeu. Je označené íčkem. Uvnitř je vlídno, příjemno a čtyři razítka. Vrchlabím jsem párkrát projížděl, ale teprve díky TZ jsem zjistil, jaké má pěkné náměstí.

K + E
TZ zakoupena v infocentru KRNAP, ale měli jí i v Regionálním infocentru. Město mě překvapilo krásnýma obchůdkama, hlavně obchůdek se sklem, prostě nádhera a za přijatelné ceny.

Boban
Zakoupeno v infu na Krkonošské, známek dostatek

Jan Lutrýn
Turistická známka 422 Vrchlabí k dostání též v pokladně Krkonošského muzea ve Vrchlabí, nám. Míru 223.Jan Lutrýn

olda
TZ jsem zakoupil v muzeu (v jednom z těch roubených domků-moc pěkných).Mně osobně se zámek líbí (to, že je v něm dnes MěÚ je už holt osudem mnoha podobných stavebních památek a není potřeba kvůli tomu snižovat jejich hodnotu).Zámecký park je moc příjemné místo na procházku a relaxaci.Aspoň byl v době mé návštěvy...

Martina
Vrchlabí je pěkné, taky jsme se podivovali nad tím proč je na známce zámek, a ne třeba tři roubené domky na náměstí, ve kterých je muzeum. Jinak se nám tu líbilo, známku jsme koupili na náměstí ve zmíněném muzeu, měli i hromadu pohledů a tři razítka. Paní ochotná, vstup 20,- a 10,- pro děti. Uvidíte modely roubených domků, figurky Krakonošů, staré skleněné poháry a ozdoby, sáňky, lyže, dobovou světničku a další věci z regionu. Malé, ale hezké. Ve vedlejším domku je výstava obrazů židovského malíře, jměno jsem bohužel zapomněla. Hlavní expozice je pak v klášteře o kousek dál, tu jsme ale nestihli. Při procházce městem uvidíte další dobové roubenky, někde ovšem i ověšené vietnamským zbožím .... Na dobrém poháru jsme zastavili v cukrárně v pasáži vedle hotelu U labutě.

JU65
POZOR."Malé" nečíslované známky v muzeu považuji za nefér. Není to takové parazitování na bezva programu TURISTICKÉ ZNÁMKY?

Jajinka
Pozor, v muzeu je otviraci doba jen do 16,30 a ne do 17, jak jsme se mylne domnivali...Bohuzel jsme to uz nestihli, jinak mestecko je vazne pekne!!

Pavlína
Také mě zarazilo, proč Vrchlabí zámek a ne město. I my jsme známku sehnali v muzeu. Jinde nedostupná.

Marek
info centrum o výkend zavřeno velkáááááááááá chyba

Filip + Pája
souhlasíme s tím, že známka by měla být spíš na město, než na zámek - sídlo MěÚ, jinak známka je dostupná bez problémů

bublifuk
V městském Infocentru
mají velký výběr suvenýrů. Koupil jsem tam 30 štítků.

V Infocentru KRNAPu
mají kromě 422 ještě dvě známky bez čísla. Jsou menší.

Katy
Známka zakoupena bez problémů v ICčku. Paní byla milá, na požádání dala vybrat z hromady známek (odhadem jich
tam měla tak 50ks určitě). Trochu mě zaráží, že má známku zámek, protože neslouží jako zámek, ale je to
jednoduše sídlo městského úřadu. Ale zahrada je pěkná. Přesto by asi mělo mít známku spíše Vrchlabí jako
město. Turistům doporučuji výlet na rozhlednu Žalý, je to 6 km.

Sedy.V
info na náměstí postrádá otvírací dobu na dveřích. Známky mají obě muzea.

Supice
Vrchlabí
Pokud se do těchto míst vydáte v zimním období a to ještě o víkendu, počítejte s tím, že infocentrum i Správa
KRNAP je zavřené. Známku se nám ale podařilo získat v muzeu, které je kousek od KRNAPu.

Dejzzy
V infocentru měli pochopitelně o svátku zavřeno. :o(

Luboš a Pavla
Musíme pochválit ochotnou paní v IC, která nám 16.4. nejen prodala TZ, ale i podala spoustu informací. S pěkně
zpracovaným tištěným průvodcem jsme pak prošli udržovaný zámecký park.

Míša
Ve Vrchlabi je docela pekne, známku mi prodala moc milá slečna v infocentru. Doporučuji návštěvu expozici o
přírodě Krkonoš v klášteře.

Myška
Na spávě Krnap jsem si bez problému koupila jak vrchlabskou tak vyroční známku KRNAPu.Doporučuju navštívit
Vrchlabí i oklí,je tam moc pěkně.

Milka
21. 7.: V infocentru mají skutečně dost informací – letáčky, pohledy, 5 razítek i TZ za 20,- Otevřeno 9:00 –