No. 51 - Pustevny

Hřebenové sedlo, nejnavštěvovanější místo Beskyd s lyžařskými vleky a pohádkovou architekturou.

Navštívil jsem Pustevny

Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku Toto místo prodává také výletku
Zelená Bouda, Pustevny
Toto místo prodává také turistickou známku
Stánek Drago - Pustevny
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Chata Libušín, Pustevny (web)
Hračky - Trafika, Horní Bečva 501

15.08.2023 - nemají sběratelský předmět
10.07.2023 - předražený sběratelský předmět

Markéta
Dobrý večer chtěla jsem se zeptat jestli máte v prodeji Turistické známky

Vilma Pospíchalová
Výlet
Super

Nádhera

Alice Bednaříková
pěkné pěkně drahé místo
Známku lze zakoupit snad ve všech restauracích a prodejních okýnkách na Pustevnách za 45Kč. Na lanovce prodávají za 59kč. Bohužel je to velice drahé místo, i když hezké. I v mizerném počasí bylo obsypané turisty.

Michal Stolin
Předražená známka
Na horní stanici lanovky známky nekupujte, mají je tam za 59,- spolu s pěti dalšími. Na ostatních místech jsou levnější

Ladislav Harbáček
Z chaty Libušín za 45 Kč.

Magdalena Czernecka
Beskydy
Very nice place. I will be happy to come back here.

Jitka Kočí
místo
Byli jsme okouknout ty ledové sochy a stavili se i na stezku a prošli se až na Radhošť - nádherné počasí - slunečno, azuro, jen ten nárazový vítr to trochu kazil. Vyrazili jsme časně ráno a na parkovišti byli druhé auto, ledové sochy jsme měli "jen pro sebe", na stezce také ještě skoro nikdo, ale pak už to začalo být horší. Na Pustevny doporučuji vyrazit opravdu co nejčasněji.

v suvenýrech u lanovky - horní stanice prodávají několik TZ, ale za 49,- Kč, ale třeba u sochy Radegast v kiosku jich také mají několik druhů, ale za 40,- Kč - bohužel já nakoupila "draho".

Vladislav Dušek
Ve stanici lanovky jsem ulovil 7 známek, všechny po 45,- . Vzhledem k tomu že jsem ušetřil 230,- za vstup na Stezku Valaška, které je do konce října zdarma, jsem se ani nebránil.Dorazil jsem už v 8 ráno, takže jsem byl 2.auto. Okolo nikde nikdo, tak jsem měl více než hodinu času si všechno okouknout, nez se začaly valit davy.Když jsem kolem jedné odjížděl bylo parkoviště beznadějně plné a kolona čekajících aut byla až u výjezdu z parkoviště.

Michaela Ťoupalová
Pustevny
TZ zakoupena na horní stanici lanovky v obchůdku se suvenýry, mají zde všechny ostatní a cena je 45 Kč, což není tak hrozné, takže jsem si je koupila. Doporučuji jet hned ráno, protože v našem případě kolem deváté hodiny v sezóně v pátek byly Pustevny celkem liduprázdné a mohli jsme si tak vychutnat například Jurkovičovy jinak lidmi obalené chaty úplně bez nich a máme tak krásné fotografie.

Ladislav Kania
Zakoupena v prodejně suvenýrů v horní stanici lanovky. Kde mají, dalších 6 tézetek. Bratru 39kč.

Krzysztof Nowak
TZ No. 51
Znaczek dostępny bez problemu w sklepiku na górnej stacji wyciągu krzesełkowego na Pustevnach. Dostępne również były TZ: 52, 53, 1468, 2238.

Ivana Stonawská
Pustevny č.51
:-)

Pavel Pospíšil
Pustevny
Známka koupena na horní stanici lanovky.

Lucie Bubeníková

Michaela Veselá
Pustevny
TZ v Tanečnici i u stánků směrem na Radhošť.

Petr Maleček
Velké zklamání. Lidí jak na Václaváku, stánků jak na Matějské, a i to Jurkovičovo dílo je naživo hrůza. Aspoň, že cestou z Trojanovic na Radhošť a z Pusteven zpátky dolů takřka nikdo nebyl.

Pavel Semanský
pátek
TZ dostupná na mnoha místech,stejně tak TZ 52 a 53.
Pohled na Libušín je velmi smutný,snad už se brzy rozjede rekonstrukce.

Tomáš Parák
Pustevny
Známka zakoupena v suvenýrech na Pustevnách.

František Dej
pustevny
je to krásné místo

Jiří Šmerda
Na Pustevnách ji mají snad v každém bufetku,či obchůdku

David Hireš
Audiobedekr
Příběh o Pustevnách je pěkný.Děkuji.

Tip na pěkný výlet
Horní Bečva,hotel Valaška-horský hotel Martiňák-Čertův mlýn-Pustevny-Socha Radegast-Radhošť,kaple a od ní po zelené TZ nebo po knížecí cestě do Trojanovic,Ráztoky.Délka trasy do 30 km.Doporučuji zkusit.

David Hireš
Audiobedekr
Nestahujte QR kód z nálepek,nic se nedozvíte.Město Rýmařov si z turistů dělá blázny.

Milan Doležal
Známka zakoupena v hotelu Ráztoka spolu se známkami 616,1468,52 a 53. Cena 32Kč za kus. Parkoviště před hotelem Ráztoka na konci Trojanovic je místo kam se dá dojet autem, parkovné 30Kč na den. K lanovce je to 300 až 400m od parkoviště. Určitě stojí za to vyjet nahoru a projít se po hřebenu alespoň k soše Radegasta. Známky lze koupit i dole ve stánku naproti hotelu, nebo nahoře taky ve stánku.

Daniel Fux
Pustevny
je to moc pěkné doporučuji jít i na sochu Radegast a na Radhošt

Honza Voráček
Koupena v občerstvení u sochy Radegasta.

Petr Cienciala
Pustevny
Na parkovišti u Ráztoky jsme zaparkovali auto a potom nahoru na Pustevny jeli lanovkou(dvousedačka). Dospělý 70 Kč, děti 45 Kč. Nahoře - jako vždy super. Je nová raznice známky, proto jsem ji koupil. Známek je všude dostatek.

29.9.2013
datum návštěvy 2. raznice

Zavmen
TZ zakoupena v občerstvení-suvenýrech u Radegasta.Mají ji i na Pustevnách v občerstvením kde tam stojí 35!,hotel Ráztoka 30 :)

frantisek
TZ kupena v Suvenýry, Pustevny,maju ich dostatok aj s razitkom

KamPa
středa
TZ dnes 11.7 zakoupena bez problému v občerstvení u Radegasta,spolu s vychlazeným R10.Jinak i ostatní TZ mají na každém rohu.

magipriba
Známky 51, 52 a 53 lze na Pustevnách zakoupit na každém kroku za standardních 30,- . My jsme je pořídili hned v kiosku u zastávky autobusu. Doporučujeme oběd v restauraci Libušín, dobře vaří, skvělý je interiér a příjemná obsluha k tomu.

Vít Havránek
22.8.2011
V hotelu Ráztoka TZ neměli, musel jsem se vyškrábat po svých až nahoru. V infocentru také neměli, nicméně vše zachránila recepce hotelu Tanečnice (cca 15 vystavených kousků)

Tatík
3.8.2011
Turistických známek dostatek v suvenýrech i infocentru (trochu zastrčeném). V davech lidí na cestě k Radhošti jsem zavzpomínal, jak před třiceti lety na běžkách ve vánici jsme o kostel téměř zakopli a sochu i chatu zcela minuli.

Libor
05.07.2010 - TZ bez problémů na Pustevnách, nová verze za standardních 30 Kč, Pustevny krásné, jen některé stánky na svátek sv. Cyrila a Metoděje poněkud pouťové :-(

MARKOS
AHOJKY. VČERA V SOBOTU V POLEDNE JSEM ZNÁMKU BEZ PROBLÉMŮ SEHNAL NA RECEPCI HOTELU RÁZTOKA ZA 25,- MAJÍ I 52-RADEGAST,53-RADHOŠT A 616-FRENŠTÁT,VŠE ZA 25,- JO A MAJÍ JICH KOLEM 6KUSŮ OD KAŽDÉ. HODNĚ ŠTĚSTÍ.

Ondřej Čenovský
SOUHLASÁÍM S PŘEDRAŽENÍM VŠECH TŘÍ ZNÁMEK PROSÍM O NÁPRAVU !!!!

Pavel
Všechny 3 pustevenské známky dostupné, ale mají je hajzlové za 30,-!!!V kapli C&M je k dostání i loňská výroční, bohužel taky za 30, šmejdi!!!

Petr
Pustevny
Pustevny krásné.Pan Jurkovič byl výborný architekt a s citem provedl stavby Maměnku i Libušín.Potvrzuji informaci o předražení známky.Opravdu jen Íčko u lanovky má za správnou a slušnou cenu 25kč.

Alena
Známka se dá koupit snad v každém stánku, ale všude za 30,- Kč .

Jan Simeon
Předražená známka
Potvrzuji informace ostatních uživatelů, známka je předražená (stejně tak 52 a 53), ale v Infocentru u lanovky je za správnou cenu, bohužel 51 Pustevny měli vyprodanou. Už jsem psal na ústředí do Rýmařova, myslím, že čím víc nás na ústředí napíše svou stížnost, bude to firma řešit. Tak se ozvěte pro dobro nás všech sběratelů. Jinak z Pusteven k Radegastovi je to jak na Václaváku, obrňte se trpělivostí.

Jehlin
Známky (51,52,53) jsou bez problému k zakoupení v prvním stánku se suvenýry nad parkovištěm. Jenom cena je "nadstandartních" 30 Kč.

Honzitos
Mají je v jednom stánku všechny 3 - nahoře na Pustevnách, stánek se suvenýry, ale za 30!!! Upozornili jsme na to prodavačku, vymluvila se na šéfa a bylo po smlouvání. To je bordel.

Honzík
Maj ju předraženů, ale v infocentru pod Bufáčem u lanovky jsou normálně jen za 25

mike bike
známky bez problému akorát ta cena .Jak je možný že zde prodávájí známky za 30 kč to to nikdo nekontroluje?Navíc ochota personálu by zasloužila monopodem po hlavě!Jinak výlet jak víno počasí supr vyhlídka nádherná.

Jana a Ríša
Zdaleka se vyhněte suvenýrům na Pustevnách
Při kupování známek byl na nás majitel bufetu velmi sprostý, a to jen proto, že jsme ho upozornili, že všude jsou známky za standartních 25,-,ne za 30,-. Snad nemáme zapotřebí nechat si spílat!!!!! Jana

standa
TZ 51,52,53 lze koupit ve stáncích na Pustevnách, ale všechny předražené (30Kč)

pikin
počasí ucházející,lidí nemnoha,znamka dostupná dobře,žádné tlačenice u stánků,prostě pohoda

Lucie
Je to mazec...
Chaloupky na Pustevnách jsou nejkrásnější v zimě... Jinak TZ skoro na každém kroku..

borec
znamku jsem si koupil v 1. s tanku na Pustevnach. jinak jsem pokracoval na Radhost :)

Mirek
Pustevny
Na Silvestra jsme byli na výletě na Pustevnách. Sehnat známku nešlo ani v infocentru, ani v "hladovém" okně jedné z chat označené nálepkou TZ. TZ známky měli jen v jednom ze stánků ve směru turist. trasy směřující k altánku na kopci. Jinak upozorňuji na "kopii" TZ v jedné z chat. Vypadá velmi podobně, stojí 30Kč, ale nejedná se o pravou TZ, ale pouze o jakousi spíše reklamní nebo připomínkovou placku.

ivka
Všude byla spousta lidí, takže jsem úspěšně přehlédla stánek se známkami, kde prý měli i Radhošť a Radegasta (známku i pivo),

Klárinka
V chatě Šumná známky neměli, čekaji, ale po cestě k soše Radegast jich je v každém stánku se suvenýry. Všechny 3 - Pustevny, Radegast a Radhost.

MEW-C4
HOTOVO
ZDOLANO a dese dal!!!

Makro
Jedině po červené!
Většina příspěvků, co tu je plně vystihuje i můj názor. Proto tuto trasu chodíme přesně obráceně než většina ostatních lidí (pseudoturistů-automobilistů). Vyjdeme z Rožnova pod Radhoště po červené na Radhošt.Je pravda, že trasa je to náročná, ale za celou cestu většinou nepotkáte ani živáčka a pokud máte dost času, tak je to vcelku těžší procházka. Jak jsem nahoře, ta to je jak na dálnici a jde se v davu (pokud jak tu někdo psal není všední den dopoledne).Dojdem na Pustevny a pak se vrátíme asi 2km na rozcestník a dolu sestupujeme po zelená do Dolní Bečvy. A tam, alespoň co jsem šli my jsem potkali za celou cestu pouze 4 turisty.Takže letošní výstup si nemůžu vynachválit. :-)

Jableska
Pustevny
Známky mají opravdu snad v každém stánku. U prvního mi prodavač povídal, nemám , ale do půl hodiny dorazí. Koupila jsem tedy u jiného, ale skutečně, když jsem se o několik hodin později vracela, mezi suvenýry se houpala i TZ Pustevny. Pokud nechcete chodit v davu, vyražte, co možná nejdřív. Dopoledne ještě lidí nejsou takové mraky. Procházka od Pusteven na Radhošť je vcelku nenáročná a moc krásná

raf
Známku neměli v chatě Šumná ani v Suvenýrech,ale překvapivě jsem ji zakoupil u stánkařů. Ti co prodávají plyšové ovečky, tak to jsou ti správní prodejci.

Katka
Jsem ráda, že to není jen můj pocit... Pustevny jsou atypický.. nedá se říct, že by to nebylo hezký místo, ale barevně malovaný domky do krajiny a do přírody moc nezapadají... po cestě bohužel spousta pseudoturistů...

Kocour
Co říct o Pustevnách? Že je to nepochybně moc pěkné místo nejen v zimě, ale i v jiných ročních obdobích. Autobusem se pohodlně dostanete až na parkoviště pod areálem, atraktivní je i sedačková lanovka z Trojanovic u Frenštátu pod Radhoštěm. Z Pusteven vede kamenitá a místy i panelová cesta kolem sochy Radegasta až na Radhošť, po modré turistické, k Radegastovi je to 1,5 km, ke kapli na Radhošti pak 4 km. Skvělý výhled vás provází po celé cestě.Jakkoli se mi to příčí, musím se zmínit o dvou věcech, které mě na Pustevnách pokud ne přímo znechutily, pak alespoň rozladily. Tou první je, že známky se tam prodávají jako housky prakticky u každého stánku, a to nejen Pustevny, ale i Radegast a Radhošť, což tak trochu nahrává takovým těm lovcům, co si někam přijedou autem, koupí známku a zase odjedou bez zájmu o cokoli jiného. Radši jsem si každou známku koupil na místě, připadá mi to víc "v duchu" sběratelství.Za druhé vám opravdu SILNĚ doporučuji zajít si na Pustevny někdy v pracovní den a to ještě pokud možno dopoledne. Já jsem měl tu smůlu, že jsem si tuhle návštěvu naplánoval na státní svátek a nedovedete si představit, kolik tam bylo turistů. Valilo se to na Radhošť a zpátky jako řeka, až jsem si říkal, že se to na ten Radhošť ani nemůže vejít, že už se ti lidi musí na konci kulátet z kopce dolů. Připadal jsem si jako v Praze na Karlově mostě v sobotu odpoledne a to naprosto bez legrace. Na Pustevnách byly dokonce kolotoče, Vietnamci tam prodávali ponožky a lidi si jako diví fotili místní stádečko ovcí (chudinky malé), jako kdyby v životě ovci neviděli. A to ještě v ten den foukal hodně silný vítr, o den dřív, kdy nefoukalo vůbec nic, bylo prý na místě lidí jako šlupek (jak pravil jeden místní provozovatel chaty - cenzurovaná verze). Skutečně mě mrzí, že je to tak zprofanované, asi mám mnohem radši takové ty ztracené lhoty, kde si s člověkem třeba i popovídají, místo aby ho zašlápli.

Clar
Znamky se stale daji koupit vsechny, a to na cca 4 mistech. Navic je zde k dostani i vyrocni znamka Svestkorok
2005.

NikiMikí
Na polovině cesty
Jak říká Norba, jak říkám já: dají se tam koupit tři známky 51, 52, 53. Mi se to ale zdá nespravedlivé! Tak
sem si je sice koupila, ale ještě jsem je nezařadila do mé zbírky, až si tam zajdu. A na
Pustevnách je skvělý výhled, doporučuji!

Norba
dají se zde sehnat všechny tři (51, 52, 53) - jen najít ten správný stánek, ale na Radhošť stejně běžte je to