No. 15 - Špindlerův Mlýn

Nejznámější krkonošké horské středisko zimních sportů.

Navštívil jsem Špindlerův Mlýn

Toto místo prodává také turistickou známku
Parkoviště Medvědín, Špindlerův Mlýn (web)
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
Suvenýry - autobusové nádraží Špindlerův Mlýn
Toto místo prodává také turistickou známku
Hotel Grand Felicity - recepce (web)
Suvenýry Vejnarová, Bedřichov 22
Infocentrum SPINDL.INFO, Špindlerův Mlýn 10 (web)
Toto místo prodává také turistickou známku
Špindl Motion Rental Medvědín, Bedřichov 88 (web)
Infocentrum Michlův Mlýn, Přední Labská 47, Špindlerův Mlýn (web)
Infocentrum KRNAP, Špindlerův Mlýn 269 (web)
Toto místo prodává také turistickou známku Toto místo prodává také nálepku
TIC, Svatopetrská 173, Špindlerův Mlýn (web)
KRKONOŠE

Dovolená
Týdenní pobyt

Ladislav Harbáček
Známka zakoupena v suvenýrech na autobusovém nádraží.

Matěj Bartoš
Dostupná v podstatě v jakémkoliv stánku se suvenýry, kterých je ve středisku opravdu dost

Václav Toth
Ve městě kde to prostě žije jsem známku zakoupil v místním IC

Anna,Jiří a Michal Bartlovi
Známka č.15
Dostupná v infocentru v budově MÚ. Mají tam i jiné známky, Petrova bouda, Medvědín, Labská přehrada.

wenzel
Špindlerův Mlýn
Špindterův Mlýn jsme zvolili za výchozí bod výstupu na Sněžku. V pondělí ráno okolo 9 hodiny téměř nikde nikdo. Centrum okolo řeky je nádherné, udržované. Cestou z centra k hotelu Barbora je krásný výhled na Medvědín. Známku jsem koupil v místním IC, které je dobře vybavené a pán nam tam poradil se vším, co jsme chtěli vědět. Známku jsem viděl i na informačním středisku naproti IC.

Ivana Stonawská
Špindlerův Mlýn č.15
:-)

Libor Hančar
Socha Krakonoše - 8.3.2018
Na můj vkus tu bylo celkem přelidněno a to byl všední den dopoledne. TZ jsme nakoupili hned vedle parkoviště, po menší procházce jsme prohlídku města zakončili společnou fotografii s Krakonošem:)

René Pietschmann
TZ mají i v IC Vrchlabí (muzeum) za 30kč.

Veronika Žitníková
Zakoupena v íčku vedle městského úřadu, které doporučuji. Milý a ochotný pán, dobrá otvírací doba, 12 známek z okolí. Ráno v 8h byl Špindl moc pěkný, večer při návratu z túry tam byly davy jako na Václaváku... Inu oblíbená destinace.

Lucie Čermáková
hory
hezké

Pavel Semanský
čtvrtek+pátek
Ve Špindlerově Mlýně doporučujeme navštívit aquapark,kde na vás čekají vířivky,divoká řeka,či tobogány,kde se člověk po celodenních tůrách buď dorazí,anebo si dodá energii na další výlety.
Otevřeno je denně od 10.00 hod.

Vladislav Stárek
Obě verze k mání
Sehnat známku ve Špindlerově Mlýně není problém. Na některých prodejních místech je ještě k sehnání stará verze. Díky letošnímu brzkému příchodu jara na hory a super počasí bylo zde na začátku dubna fakt kouzelně. Výlet ze Špindlerovky přes Bílé Labe do Špindlerova Mlýna neměl chybu, zvláště, když na severní straně Kozích hřbetů se ještě propadáte po kolena do sněhu a přitom jdeme v tričku s krátkým rukávem.

Pavel Semanský
pondělí
V pondělí 19.8 TZ dostupná,spolu s několika dalšími TZ z okolí,v infocentru v budově M.Ú.
Otevřeno po-ne 9-17 hod.

joshula
stará verze
V hotelu Grand Felicity v prodeji ještě starší verze známky.

Zuzana Ritterová
Špindlerův Mlýn
Do Špindlu jezdíme každý rok, loni jsme tam byli na zahájení nových tras- Mlynářové vycházkové okruhy.

thief
špindl
Po dvou letech opět ve Špindlu a opět nestačím zírat. Tentokrát jsem parkoval v Medvědíně, protože jsem chtěl vylézt na Špindlerovu Boudu a přes Dívčí a Mužské kameny jít obloukem na Martinku a Brádlerovu Boudu zpět do Špindlerova Mlýna. Vzhled městečka ze všeho nejvíc přípomíná centrum Karlových Varů, jen kolonáda chybí. Na parkovišti zaplatíte hezkých 150,-Kč na dřevo, pěkně před parkovaním, je jedno jak dlouho tam budete. Horní parkoviště naproti aquacentru se přestavuje, takže pozor bagry! Na konci Špindlerova Mlýna vede široká asfaltka až na hřeben ke Špindlerově boudě. Pokrok nezastavíš... Info KRNAPu je otevřené a sympatický pán nabízí hned čtyři druhy TZ. Naposledy koukneme na mapu a vyrážíme po zelené značce k Dívčí lávce. Asi 500m úseku k Dívčí lávce vede cesta po asfaltové silnici, která je navzdory zákazu vjezdu poměrně dost frekventovaná, takže POZOR!

Eda
25.8.2012 - Známek všude dostatek. Drobná zajímavost - v infocentru KRNAP (za městem nedaleko Aquacentra) byla k mání ještě stará TZ Špindlerova Mlýna s vyobrazením mírně pohublého Krakonoše na lyžích (a navíc ještě TZ Mumlavský vodopád a Mohyla Hanče a Vrbaty).

magda
Známku jsem koupila v hotelu Grand, kde jsme byli i ubytování. Mohu vřele doporučit, personál pohodový a kuchyně výborná.

radek
známku jsem koupil v info krnapu, pěkné místo i pro děti. Parkovani na jejich pozemku celý den grátis.

MICHAL
V infocentru,které sídlí v budově MěÚ,mají TZ 15-Špindlerův Mlýn,TZ 1239-Pramen Labe,1750-Labská přehrada a 671-Petrova bouda.V ostatních infocentrech po Špindlu jsem viděl akorát TZ 15-Špindlerův Mlýn.

K + E
TZ Špindlerův Mlýn zakoupena bez problémů. TZ mají snad v každém infocentru. Nyní v zimě parkoviště Medvědín myslím od 7:00 do 19:00 hodin zadarmo. Doporučuji dojít na jídlo naproti tomuto parkovišti do Hotýlku DIANA. Výborně vaří a obsluha výborná (Klasické jídlo za 70 Kč).

jerry720
Špindlerův Mlýn
Při nedělní návštěvě 13. 02. 2011 to bylo na dost silný nervy. Počínaje parkováním, přes jídlo, až po davy lidí při procházce centrem. Všude je slyšet akorát polština a němčina, přístup některých stravovacích zařízeních je taky "zajínavý". Alespoň už vím, kam se nemám vracet. Jinak TZ bez problémů zakoupena v "Íčku" asi tři kilometry před městem.

thief
špindl
Před týdnem jsme se rozhodli využít počasí a projít se po Kozích hřbetech ze 'Spindlerova Mlýna na Luční boudu a Výrovku. Po příjezdu do Špindlu jsem se snažil zaparkovat ve Svatém Petru. Tam nás ovšem nepustil zákaz vjezdu, který je ve Špindlu takřka všude. Jedinou možností je parkování na centrálním parkovišti za lidových 200,- za den. Za tuto "láci" jsem neparkoval nikde na Šumavě ani leckde v Praze a ani jinde v Krkonoších. Přitom jsme jen zaparkovali a šli. Z celého městečka čiší ziskuchtivost a snaha oškubat kolemjdoucí. Některé ponziony mají jenom německé nápisy - asi aby se nesnažila ubytovat "lůza". Za maloui lahvičku Sprite v sámošce jsme zaplatili 27,- (to dám normálně za dvojlitrovku). Přestože Krkonoše jsou krásné hory i zde se najdou hnijící vředy a Špindlerův Mlýn je jeden z nich. Obzvlášť směšná byla snaha měkterých "hotelů" vytvořit anglický trávník na svažité horské louce.TZ prakticky všude.

Petronelka
TZ k dostání téměř na každém kroku. Doporučuji navštívit 1 km vzdálenou bobovou dráhu.

Lenka
TZ jsem koupila v IC 2 km před Špindlem. Byli zde moc ochotné slečny, které mi poradili i s ubytování, kde se dobře najíst, kde koupím další TZ do mé sbírky. Doporučili mi trasy kam můžu s kočárkem apod. Vřele doporučuji

Ondřej
Ta prodavačka na I ma celkem smulu ji přesunuli a ona byla rada že jsem tam přišel

Martin
Jak pise Lubos pode mnou, mesto pekne, ceny vetsinou opravdu hrozne, rekl bych nekde i nehorazne....A nepridal jsem si ani jako v cechach, vsude samy Nemec a s ceskym napisem jsem se setkal jen na dopravnich znackach...Jinak znamku jsme bez problemu koupili v IC primo v objektu mestskeho uradu. Pani co tam byla byla velmi ochotna a prijemna. Zato ve stredisku KRNAPu kde byla napsana oteviracka do 16. hodin uz ve 14:30 nikdo nebyl. Jako skoro zatim ve vsech strediscich KRNAPu kde jsem kdy byl :(

Luboš
Město pěkné,ceny hrozné a navíc jsem si tam připadal jak za protektorátu-jeden Němec vedle druhýho,všude německý nápisy a vrchol všeho byl,když i mě v obchodě považovala prodavačka za Němčoura.Kdyby se alespoň chovali jako normální lidi,ale snad neexistuje hlučnější národ.Jdete klidnou přírodou,posloucháte zpěv ptáků ,ale pokud Vás dohoní nějaká německá rodinka,tak na 100% máte po idyle.

Jirka
Známku jsem koupil v Kiosku U Labe u lanovky na Medvědín. Cena 25 Kč.

Kocour
Známku jsem koupil v infocentru, pozor, není to to velké infocentrum po levé straně u mostu přes Labe, nýbrž to po pravé ruce směrem na Svatý Petr. U mostu mají jen informace ohledně ubytování a půjčují tam kola. Známka se dá sehnat i v níže zmíněném infu blízko rozcestí U dívčí lávky a na infu KRNAP (obě místa mám ověřená, známek měli dostatek. Jinak Špindlerův Mlýn je moc hezké místo, vede odtud spousta turistických tras, tudíž má mnoho co nabídnout i v létě. Ani s věčnými "Zimmer frei" to tu není tak hrozné, i když jsem koukal, že některé penziony už se ani nenamáhají psát na vývěsní štíty něco česky. Tolik k českým Krkonoším... :(

Leszek Schmidt
25 Kć.

jarda
Znamku jsem chtel koupit tet v nedeli 18.6. v info. centru mnestskeho uradu ve Spindlu kde maji napsanou oteviraci dobu denne a mneli tam byt do 17 hod. ale v 16hod 30min tam bylo zamceno , tak zase nedostupna.

Honza Pásler
Známku jsem viděl (ale nekoupil, protože už dávno mám) v infu Pod Dívčí strání u rozchodu modrých tras směr
Labský důl a směr důl Bílého Labe. Mají tam i nějaké SU.

Luboš
Infocentra neinformují
Infocentrum v sobotu, kdy je turistů víc jak ve všední dny, neinformuje??? Ještě, že je i druhé místo na
koupi TZ, kde jí měli...

lois
25 09 05 Známka zakoupena v infocentru na městském úřadě v neděli 17:00 takový malý zázrak :))

Lawrence z Arábie
Známku se mi podařilo sehnat v pěkném Infocentru KRNAPu v severní části kousek od toho příšerného oranžového
bytového komplexu a toboganu. Na MěÚ zavřeno. Naproti v infocentru jsou skutečně ochotní, ale známky prodávat
nemohou, což je škoda. TZ Špindlu je tím pádem ne moc zrovna dostupná. Už dříve se mi ji tu nepodařilo koupit.

Martina a spol.
Cena TZ č.15
Známku jsem zakoupila na Medvědíně /bufet u lanovky/.Proč známku prodávajíprávě zde, nevím.Při placení se
mi udělalo mdlo.Pán za ni požadoval 50 kč.Na moji otázka proč tolik,zněla odpověď!Nejsem žádná
dobrosrdečná organizacea musím také platit nájem.V prvním momentu jsem mu chtěla říct, ať si ji
strčído pr.....,ale ta známka za to nemůže.Chtěla jsem ji mít na památku,tak jsem jikoupila.

OVEČKA
Boužel sehnat známku Špindlu se mi za celý víkend nepodařilo, sice tu mají dvě místa, kde se dají známky
pořídit, ale obě jsou zvolena dost nešťastně. Je tu několik infocenter, kde byly moc příjemné a ochotné paní a
snažily se mi pomoct známku sehnat, ale v KRNAPU nikdo nebyl a v Městském úřadě ač měli být od 12-16hod tak
jsme čelali hodinu a nikdo nepřišel. Přitom naproti je infocentrum otevřeno pořád a známky jim prý nechtějí
dát do prodeje ač o to Rýmařov žádali. Je to škoda, protože jsou moc ochotní a otevřeno mají stále oproti
ostatním.

Lenka
Infocentrum KRNAP má i v zimě otevřeno v sobotu a neděli. Pouze mají přestávku od 12,00 do 12,30.

granule
Ještě doplňuji, že v KRNAPU mají celkem 4 krásná razítka a v infu jedno razítko Špindlerův Mlýn. Další
zajímavé razítko můžete dostat v resturaci na Medvědíně.

Krkonoše
V SO, NE je KRNAP v zimě zavřený. Známku měli a měli ji i v infu u Obecního úřadu. Na Medvědíne, horní stanice
lanovky, známky neměli, ale dají vám pěkné razítko. Nemají zatím ani pohledy. Prostě připravenost na zimní
sezónu zatím nic moc. Jinak jsme si hory užili. Inverze v údolí, ale na horách krásně. Stálo to za to. Běžky s
botami jsme půjčili za 160,-Kč, což je docela dobrý, autobus na Špindlerovku jede v každých půl a stojí to
40,-Kč, což se vyplatí, než se škrábat nahoru. Lanovkou na Medvědín to vyjde na 80,-Kč.

raf
Dostupnost TZ č.15 ?
Kdo si myslí že v následujících dvou listopadových víkendech koupí ve Špindlerovém Mlýně TZ č. 15 tak se mu to
pravděpodobně nepovede. IC správy KRNAP má otevřeno pouze ve všedních dnech a IC Městského úřadu má otevřeno
sice denně ale kromě 17.11., 20. 11.-22. 11. a 27.11. -28.11. 2004.Toť uvedeno na dveřích IC. A to hned
naproti Městskému úřadu je jiné IC,kdeby pracovnice TZ rády prodávaly ale podle názoru Turistických
známek s.r.o. není nutné počet prodejních míst ve Špindlerově Mlýně rozšiřovat.E-mail z roku2003 z
Turistických známek s.r.o. zde mají vystaven. Co vy na to pane Holube?

Šárka
Známku lze koupit pouze v městském infocentru. Z nemile vyhlížející paní se vyklubala paní velice ochotná,
která nám dala mapu Špindlerova Mlýna, jízdní řád lanovek s ceníkem, časopis Veselý Výlet a několik brožurek s
typy na výlet.

Míša
V turistickém infu známku nevedou. Koupili jsme ji v Krnapu, kde mají levné pohledy a dosti jiných suvenýrů.
Moc pěkně zařízené infocentrum s ochotnou obsluhou...

Luban z Krkonoš
Infocentrum
Městské informační středisko Špindlerův Mlýn je dost špatně označeno a zastrčené v zástavbě. Měl jsem problém
jej nalézt, je zde totiž několik výstavních TIS a MIS ale toto je v budově Měst. úřadu a označení má až na
vstupních dveřích ve vestibulu.

Kateřina Hrubá
Špindl
Ve Špindlerově mlýně, ačkoliv absolutně mimo sezónu (20.11.2003) nebyl problém koupit známku.

Luboš a Pavla
V pátek 16.4. měli známku jen v infocentru KRNAPu, tedy v tom domečku u závory přes silnici vedoucí až na
Špindlerovu boudu. Z IC u náměstí nás tam nasměrovali.

Jana
V turistickém infocentru jsme sehnali i výroční známku. Pán, který tam prodával, byl na nás velmi hodný a ptal
se nás, kam půjdeme, když jsme mu řekli cestu, tak nám ještě zdarma dal prospekty o té cestě, abychom si o tom
mohli něco přečíst. Pak nám ještě slíbil, že nám napsaný pohled odnese večer na poštu, že pude kolem.

Milka
24. 7. 2003 v TIC TZ neměli. Neměli ani razítko, to jsem musela sehnat jinde. Ale paní byla celkem milá.